دانشگاه ملی استرالیا
دانشگاه ملی استرالیا (ANU) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در کانبرا، پایتخت استرالیا است. این دانشگاه در سال 1946 تأسیس شد و به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در جهان رتبه بندی شده است...
ادامه
آیا دندانپزشک عمومی میتواند ایمپلنت کند؟
دندانپزشک عمومی در صورتی می تواند عمل جراحی ایمپلنت دندان انجام دهد که تخصص و مهارت های کافی در این زمینه داشته باشد. ایمپلنت دندان یک روش جایگزین دائمی برای دندان های دارای ایراد یا از بین رفته است که توسط یک تیم تخصصی انجام می‌شود...
ادامه
مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری
مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری به عنوان یکی از مهمترین مراحل آزمون همواره مورد توجه بوده است. در این مطلب اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه، سوالات مصاحبه، دانلود راهنمای مصاحبه کارشناس رسمی ، نحوه موفقیت در مصاحبه و... کسب می کنید.
ادامه
چگونه به رشد درآمد یک سالن زیبایی کمک کنیم؟
راه اندازی یک سالن زیبایی موفق فراتر از ارائه خدمات درجه یک و کارکنان با استعداد است. داشتن یک کسب و کار موفق شامل جستجوی مستمر راه هایی برای افزایش درآمد و افزایش سود است. در این مقاله از مسیر ایرانی ، استراتژی‌ها و تکنیک‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم که می‌توانند به شما در افزایش درآمد سالن خود کمک کنند.
ادامه
بهترین نهالستان برای خرید نهال هلو
یکی از مراحل مهم در زمان خرید نهال انتخاب نهالستان است، در این خبر نامه ضمن معرفی بهترین نهالستان برای خرید نهال هلو شما را با ویژگی­های مهم نهال هلو با کیفیت و همچنین نکات مهم خرید نهال هلو برای احداث باغ و یا کاشت در باغچه آشنا می­کنیم.
ادامه
خرید نهال از مرکز تولید نهال زیر نظر جهاد کشاورزی
خرید نهال از مرکز تولید نهال زیر نظر جهاد کشاورزی به باغداران کمک می‌کند تا یک نهال شناسه‌دار را خریداری کنند، یک نهال شناسنامه دار به معنای نهالی است که دارای مدارک و سندی رسمی بوده و اطلاعات مربوط به منشا و خصوصیات آن را ثبت می‌کنند، این اطلاعات می‌تواند شامل نام نهال، نوع گونه، سن , ... باشد.
ادامه
تعداد ایمپلنت برای فک بالا دهان: فک جلو چند ایمپلنت لازم دارد؟
مراحل ایمپلنت کامل فک بالا چگونه باید انجام شود؟ آیا تعداد ایمپلنت برای فک بالا نامحدود است؟ در یکی از فیلم‌هایی سینمایی، شخصیتی منفی، تمام دندان‌های خود را کشیده بود و به جای آن، از دندان کاشته شده مصنوعی استفاده می‌کرد. ظاهرا هدف او از این جراحی‌ها، افزایش تمرکز هنگام کار بود.
ادامه
دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400 با کلید و دوره های قبل
سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری بهترین منبع مطالعاتی آزمون در گام نخست است. لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری سالهای قبل و نیز دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400 به تدریج در این صفحه قرار می گیرد.
ادامه
خواص روغن بادام شیرین برای مو
تا به حال دقت کرده­اید که زنان و مردان هندی چه حجم مویی دارند و موهای آنها از چه براقیت و درخشندگی بالایی برخوردار است؟ بسیاری عقیده دارند که این پر پشتی و براقیت موهای هندیان به شرایط آب و هوایی آنها بر می­گردد و حتی برخی اعتقاد دارند که هندیان برای تقویت موهای خود از روغن مار استفاده می­کنند...
ادامه