جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402
این مقاله به معرفی منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری و دانلود سوالات عمومی کارشناس رسمی دادگستری pdf می پردازد. اگر به دنبال کتاب سوالات عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری هستید، پیشنهاد ما به شما مطالعه این صفحه و دانلود بسته طلایی عمومی آزمون کارشناس رسمی است.

چند سالی است که سوالات تهیه شده از قوانین و مقررات عمومی کارشناسی رسمی به یک بخش ثابت آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه تبدیل شده و تعداد 10 سوال از مجموعه سوالات آزمون، از این قوانین و مقررات طرح و ارایه می شود. البته شورای عالی کارشناسان (مجری دیگر آزمون معروف به آزمون کانون کارشناسان)بر خلاف قوه قضاییه،  تسلط داوطلبان به قوانین و مقررات یاد شده را به دوره کارآموزی موکول کرده است که البته احتمال دارد در دوره های بعد وضعیت متفاوت باشد. به منظور آشنایی بیشتر با منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه و دانلود سوالات عمومی کارشناس رسمی دادگستری pdf با ما همراه باشید.

الف- منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

منظور از منابع عمومی، منابع مشترک اعلام شده برای تمامی رشته های تحصیلی است که مبنای طرح سوالات عمومی آزمون کارشناس رسمی در مرحله کتبی آزمون است. این منابع، در واقع قوانین و مقررات مرتبط با حرفه كارشناسی رسمی دادگستری است که آشنایی با آن برای هر داوطلب الزامی بوده و در زمان اشتغال به حرفه کارشناسی رسمی به کار خواهد آمد.

 منابع عمومی در چند دوره اخیر عبارت بودند از:

  • قانون كانون كارشناسان رسمی دادگستری مصوب 1381/01/01

  • آیین نامه اجرایی قانون كانون كارشناسان رسمی دادگستری

  • ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی

  • آیین نامه اجرایی ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی مصوب 1397/11/27  رئیس قوه قضائیه

  • مواد مرتبط از قوانین آیین دادرسی مدنی و كیفری

همانطور که گفته شد، تعداد 10 سوال آزمون کارشناس رسمی به این موارد اختصاص دارد.
 

ب- نمونه سوالات عمومی کارشناس رسمی دادگستری، مشترک همه رشته‌ها

اگر به دنبال کتاب سوالات عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری یا نمونه سوالات عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری با پاسخنامه و نظایر آن هستید، پیشنهاد ما به شما دانلود بسته طلایی عمومی آزمون کارشناس رسمی است.

 

بسته عمومی

 
این بسته طبق آنچه در ادامه خواهید دید، کاملترین مجموعه برای افزایش آمادگی و پاسخگویی به سوالات عمومی است که مطمئناً شما را از جستجو برای هر منبع دیگری بی نیاز خواهد کرد.

 

محتویات بسته طلایی عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402


 این بسته  مجموعه ای از فایل های pdf مجزا به شرح زیر است:

  • اصل متن کامل منابع عمومی (معروف به کتاب منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی یا همان قوانین  و مقررات کارشناسی رسمی)

  •  128 نمونه سوال ویژه از قوانین یاد شده با پاسخ تشریحی مستند به قانون

  •  20 صفحه اصل سوالات عمومی کارشناس رسمی دادگستری pdf سالهای قبل با پاسخ تشریحی و سوالات عمومی آزمون 1400 با پاسخ های مستند به قانون

  • آخرین نسخه قانون تعرفه (دستمزد کارشناس رسمی) و جدول تفکیکی تعرفه

منابع و سوالات عمومی مورد اشاره به صورت دانلودی است و پس از خرید بلافاصله لینک دانلود آنها را روی صفحه ملاحظه و فایلها را دانلود خواهید کرد.
اکنون زمان آن است که با صرفه جویی در وقت و هزینه، از دانش و تجربیات کارشناسان تیم مسیر ایرانی استفاده کنید و با دانلود این بسته، کاملترین مجموعه اطلاعات مباحث عمومی آزمون کارشناس رسمی و مصاحبه را تهیه کنید.

با آرزوی موفقیت برای شما
 

(روی عکس زیر کلیک کنید )

 

بسته عمومی

1402/3/20

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
متقاضی:
سلام الان دفترچه آزمون کارشناسان دادگستری سال ۱۴۰۲ توزیع شده ولی اشاره ای به منابع یا سوالات عمومی نشده است، آیا میشه نتیجه گرفت که سوال عمومی طرح نخواهد شد؟
شنبه 6 آبان 1402
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام ،در آزمون کارشناس رسمی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه (معروف به آزمون قوه قضاییه)که ثبت نام آن در مهر ماه امسال انجام شد، سوال عمومی از منابع یاد شده طرح می شود اما در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شورای عالی کارشناسان (معروف به آزمون کانون ها) که ثبت نام آن هم اکنون در جریان است سوال عمومی طرح نمی شود.
دوشنبه 8 آبان 1402
+
1
-
1
ارسال
سلام وقتتون بخیر. من همین الان بسته رو خریداری کردم اما نتونستم دانلود بکنم خواهشا راهنمایی بفرمائید چیکارکنم؟؟:
سلام وقتتون بخیر. من همین الان بسته رو خریداری کردم اما نتونستم دانلود بکنم خواهشا راهنمایی بفرمائید چیکارکنم؟؟
چهارشنبه 5 مهر 1402
+
0
-
1
ارسال
کارشناس سایت:
سلام، لینک دانلود بسته بلافاصله پس از خرید، روی صفحه برایتان نمایش داده شده است.اگر این صفحه را در اختیار ندارید به این روش عمل کنید: 1- از قسمت بالای همین صفحه وارد فروشگاه شوید و در آنجا از قسمت پایین صفحه فروشگاه، روی لینک "پیگیری سفارش" کلیک کنید. 2- شماره پیگیری سفارش ( که به ایمیل ثبت شده در زمان خرید ارسال شده است) و ایمیل ثبت شده در زمان خرید را وارد کنید. دوباره لینک دانلود را مشاهده می کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید (021-77043530)
پنجشنبه 6 مهر 1402
+
0
-
0
ارسال
املشی:
سلام منابع آزمون کارشناس رسمی امور بانکی شامل چه مواردی است؟
پنجشنبه 9 شهريور 1402
+
0
-
0
ارسال
ساحل:
سلام. تعداد سوالات عمومی کارشناس رسمی چندتاست؟ لطفا مبنای پاسختون رو هم اعلام کنید.
پنجشنبه 2 شهريور 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. تعداد سوالات عمومی آزمون کارشناس رسمی معمولا 10 تاست (مبنای پاسخ، روال آزمون کارشناس رسمی ادوار گذشته است و برای اطلاع از تغییرات احتمالی باید منتظر دفترچه ثبت نام آزمون 402 باشیم).
پنجشنبه 2 شهريور 1402
+
0
-
0
ارسال
تدین:
سلام پس چرا ثبت نام آزمون کارشناس رسمی شروع نمیشه؟ مگه نگفتن زمان برگزاری آزمون مرداد ماه هست؟؟
پنجشنبه 19 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
سعید:
چرا گفته بودند ولی عمل نکردند. حالا هم که زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی کانون رو هفته اول آبان اعلام کردند.
پنجشنبه 19 مرداد 1402
+
1
-
1
ارسال
امیرعلی:
سلام، امیرعلی هستم داوطلب آزمون 400 و امسال رشته نفقه. توصیه دوستانه ام به داوطلبان این که سوالات عمومی رو جدی بگیرید خیلی مهمه.
جمعه 13 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
مهدوی:
عجیبه که ضرایب سوالات عمومی و اختصاصی توی آزمون کارشناس رسمی یکیه.
پنجشنبه 19 مرداد 1402
+
1
-
0
ارسال
z:
سلام خلاصه منابع عمومی آزمون 402 رو می خواستم. وقت خوندن همش نیست
شنبه 7 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام همانطور که در پاسخ سایر دوستان هم اعلام شد، ارایه خلاصه ای از منابع عمومی آزمون، مستلزم حذف برخی قسمتهاست و با توجه به امکان طرح سوال از هرقسمت، این کار ریسک دارد و ایجاد مشکل می کند. ما به جای آن، سعی کرده ایم تا تعداد زیادی نمونه سوال عمومی (با پوشش کامل قسمتهای اصلی متن) طرح و ارایه کنیم تا دوستانی که حتی یکبار متن منابع را مرور کرده باشند هم با مطالعه نمونه سوالات به تسلط نسبی و قابل قبول برسند. موفق باشید.
شنبه 7 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
مریم:
سلام میشه لطفا در مورد منابع آزمون کارشناس رسمی بیشتر توضیح بدید؟
شنبه 31 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام، همانطور که در صفحات دیگرهم گفته شده است، منابع آزمون کارشناس رسمی شامل منابع تخصصی، منابع عمومی (مشترک برای همه رشته ها ) و منابع جلسه مصاحبه (بخش شفاهی) است. منابع تخصصی آزمون به تفکیک رشته آزمون و در سطح دانش و اطلاعات فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دسته بندی می شود. منابع عمومی آزمون شامل موادی از قوانین مصوب است که به حرفه کارشناسی رسمی مربوط است و منابع بخش مصاحبه اطلاعاتی است که داوطلب را با فضای جلسه و مطالب مطروحه در آن بیشتر آشنا می کند. برای آگاهی از منابع آزمون کارشناس رسمی و کسب اطلاعات بیشتر مقاله " منابع آزمون کارشناس رسمی" را در صفحه اول سایت ببینید یا این لینک کوتاه را در مرورگر اینترنت کپی و اجرا کنید: https://b2n.ir/q01397
شنبه 31 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
naser:
آیا در پکیج آمادگی آزمون شما (همون بسته طلایی منظورم هست) خلاصه ای از منابع عمومی هم ارایه شده؟ ممنون
دوشنبه 19 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام، ارایه خلاصه ای از منابع عمومی آزمون، مستلزم حذف برخی قسمتهاست و از آنجا که طرح سوالات عمومی از منابع، تابع روال و قاعده خاصی نیست و تا حدی به سلیقه طراحان سوال هم بستگی دارد، ارایه خلاصه ممکن است شما را با چالش و ریسک مواجه کند. ما به جای این کار سعی کرده ایم تا تعداد زیادی نمونه سوالات عمومی با پوشش کامل قسمتهای اصلی متن طرح و ارایه کنیم تا دوستانی که حتی یکبار متن منابع را مرور کرده باشند هم با مطالعه نمونه سوالات به تسلط نسبی و قابل قبول برسند. با آرزوی موفقیت
دوشنبه 19 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
مجیدپور:
سلام لطف کنید درخواست داوطلبین آزمون رو به گوش مسوولین برسونید که حجم منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی زیاد هست و حفظ و به خاطر سپاری یکسری از مطالب هم ضروری نیست چرا که بعدا در دسترس عموم کارشناسان رسمی هست. مواردی مثل قانون کانون یا آیین نامه های اجرایی اعلام شده در متن. ممنون از زحمات شما
شنبه 17 تير 1402
+
2
-
0
ارسال
بحرینی:
سلام آیا امکان دارد در آزمون کارشناس رسمی 402 اصلا سوالات عمومی ارایه نشود؟
دوشنبه 12 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام سوالات عمومی در این چندسال اخیر مرتب ارایه شده و احتمال زیاد امسال هم در کنار سوالات تخصصی خواهد بود، اما به هرحال باید منتظر آگهی ثبت نام بود.
جمعه 16 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
باهری:
سلام.تعداد سوالات عمومی آزمون چندتاست و منابع عمومی رو بخونیم همه سوالات عمومی رو میشه جواب داد؟
دوشنبه 5 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. تعداد سوالات عمومی آزمون کارشناس رسمی معمولا 10 تاست (برای اطلاع از تغییرات احتمالی باید منتظر دفترچه ثبت نام آزمون 402 باشیم). بله معمولا سوالات رو با مطالعه دقیق منابع عمومی میتونید جواب بدید اما به دلیل گستردگی منابع عمومی پیشنهاد می کنیم نمونه سوالات طراحی شده تکمیلی در بسته طلایی رو از دست ندید. موفق باشید.
شنبه 10 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
محلوجیان:
در مورد درآمد کارشناس رسمی آیا تعرفه تغییر کرده است یا همان تعرفه 99 است؟
شنبه 3 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
در حال حاضر تعرفه مصوب سال 99 آخرین تعرفه مصوب بوده و می تواند مبنای تقریبی محاسبه درآمد کارشناس رسمی برای شما باشد.
شنبه 3 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
نوایی:
ببخشید همین بسته طلایی رو برای منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی بخونیم کفایت می کنه؟ دوستان داوطلب اگر منابع خوبی در این زمینه می‌شناسید معرفی کنید با تشکر
دوشنبه 29 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام، اگر منابع عمومی آزمون 402 تغییر نکند پاسخ مثبت است. به هرحال، در حال حاضر بهترین اقدام برای آمادگی منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی 402 ، مطالعه منابع عمومی و سوالات آزمون عمومی سال قبل است. همه این موارد و بسیاری نمونه سوال مشابه دیگر، در بسته طلایی عرضه شده است. در صورت هرگونه تغییر در منابع عمومی آزمون 402، مراتب در همین صفحه و در بخش ثبت نام به اطلاع داوطلبان عزیز خواهد رسید.
شنبه 3 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
محمودی:
پس چرا ثبت نام ازمون کارشناس رسمی 402 شروع نمیشه؟! هرچی ثبت نام دیرتر باشه برگزاری آزمون هم عقب میفته
دوشنبه 29 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام با توجه به روند فعلی و پایان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا، زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی 402 تیرماه و زمان برگزاری آزمون، اواخر مرداد یا شهریور ماه پیش بینی می شود.
دوشنبه 29 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
معتمدی:
سلام باید به همه عزیزانی که متقاضی شرکت در آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 هستن بگم که قبولی در آزمون سخته و مصاحبه بعدش فرایندی طولانی است. باید خیلی تلاش کنید
دوشنبه 22 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 2194
10/10 (تعداد آرا 1 نفر )
Share