جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402
ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 ( آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون کارشناسان رسمی دادگستری)، زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 و زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402

ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 چه زمانی است؟

ثبت نام آزمون کارشناس رسمی 402 به پایان رسید. شما می توانید پس از انتشار اطلاعیه جدید، در آزمون کارشناس رسمی 1403 شرکت کنید.

آخرین رویدادهای آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402

 (این صفحه همزمان با انتشار اخبار جدید، بروز رسانی می شود)

 

 

 

تذکر:   آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1402 همچون ادوار گذشته، به صورت مجزا با نظارت دو مرجع صدور پروانه کارشناسی رسمی ( مرکز  وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه و شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری) و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد. این در حالی است که مدتها اخباری مبنی بر برگزاری صرفا یک آزمون مشترک توسط این دو نهاد منتشر می شد.


ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1401
کانون کارشناسان رسمی دادگستری مسیر ایرانی









 



خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

 
8 آبان1402

اطلاعیه اصلاحات دفترچه و تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ شورای عالی كارشناسان رسمی دادگستری(آزمون کانون) 

 
طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به اعلام شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مذکور، به اطلاع متقاضيان محترم می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (۱۴۰۲/۰۸/۰۷) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه بتوانند تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.
 
لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به نشاني www.sanjesh. org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.
 
ضمناً باتوجه به اصلاحات دفترچه مقرر شد امکان ويرايش اطلاعات براي متقاضيان فراهم شود. بر این اساس، آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
 
{لازم به ذکر است اصلاحیه یاد شده مندرج در سایت سنجش، فعلا تنها در مورد رشته کارشناسی دامپروری و دامپزشکی است و در صورت تغییر و افزایش موارد جدید، متعاقبا اعلام خواهد شد} . 
 
لینک اطلاعیه در سایت سنجش: 

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

 
7 آبان1402

 اعلام جزئیات دریافت و رفع نقص کارت آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه

 
کارت آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲(آزمون مرکز وکلا وکارشناسان قوه قضاییه) سه شنبه ۹ آبان منتشر می‌شود.
 
آزمون روز ۱۲ آبان در ۳۵ شهر کشور برگزار می‌شود.
 
متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری قوه قضاییه در لینک زیر:
 
 

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

 
1 آبان1402

 ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 (کانون) آغاز شد

 
▪️ مرجع برگزار کننده: شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری. 
▪️ مجری: سازمان سنجش. 
▪️ زمان برگزاری آزمون : 15دیماه
▪️ هزینه ثبت نام : 600،000 تومان
▪️ مهلت ثبت نام: از اول آبان به مدت یک هفته
 
1- کلیه علاقه مندان در صورت داشتن شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. حتی ثبت نام کنندگان آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه که ماه گذشته ثبت نام کرده اند نیز مجاز به شرکت هستند. (البته در صورت قبولی در هر دو آزمون فقط یک پروانه کارشناسی قابل دریافت است).
 
2- اگرچه سبک سوالات و جزئیات مراحل این دو آزمون تفاوتهایی با هم دارد، اما در نهایت ارزش پروانه کارشناسی هر دو مرجع یکسان است و هر دو پروانه مورد استفاده محاکم قضایی و سایر سازمانهاست.
  •  لینک دانلود سوالات تخصصی دوره های قبل (همه رشته ها- اگر رشته خود را در این صفحه نیافتید، حتما از فروشگاه هم دیدن کنید و در آنجا از امکان جستجو برای یافتن کلیه سوالات رشته خود استفاده کنید):
  • دقت کنید این آزمون بر خلاف آزمون کارشناس رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه، سوالات عمومی ندارد.

  • لینک سامانه ثبت نام در سایت سنجش:
 

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

 
27 مهر1402

اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در خصوص زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402

طبق اعلام شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، ثبت نام آزمون سال 1402 از روز دوشنبه اول آبان، مصادف با روز کارشناس تا تاریخ 1402/08/07 به مدت یک هفته از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.

این آزمون، دومین آزمون کارشناس رسمی سال 1402 است که پس از آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه آغاز خواهد شد. این آزمون به آزمون کارشناس رسمی کانون کارشناسان شهرت دارد و قرار است در دیماه برگزار شود.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا در همین صفحه و در صفحه کانال تلگرامی ما منتشر خواهد شد.

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

 
19 مهر1402

اطلاعیه اصلاحات و الحاقات قوانین منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402

  قابل توجه داوطلبان گرامی: به مرور و در طی زمان، برخی اصلاحات و الحاقات در متن قوانین عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری روی داده است.

در حال حاضر 
اگرچه در عناوین منابع عمومی (مشترک بین کلیه رشته ها) مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی 1402، از عبارت " الحاقات و اصلاحات بعدی" استفاده نشده و از این لحاظ پیگیری و مطالعه آخرین اصلاحیه ها و الحاقیه های قوانین در نگاه اول ضروری به نظر نمی رسد، اما از آنجا که ممکن است طراحان سوال دیدگاه متفاوتی داشته و اطلاع از این تغییرات را به لحاظ عرفی و منطقی ضروری بدانند، توصیه اکید ما در سایت مسیر ایرانی به داوطلبان گرامی این است که الحاقات و اصلاحیه های صورت گرفته را مورد توجه قرار دهند. 

برای این منظور، لازم است تا فایل دو صفحه ای پیوست را مطالعه نمایند. (این تغییرات هم اکنون در بسته عمومی (طلایی) در فروشگاه نیز اعمال شده است).

 همچنین تمامی خریداران قبلی بسته عمومی می توانند با ارسال پیام از همان شماره ای که در زمان خرید ثبت کرده اند در واتساپ یا ایتا به شماره 09125788939 و اعلام نام و نام خانوادگی خود، بسته ویرایش شده را به رایگان دریافت کنند.

دانلود فایل اصلاحیه قوانین عمومی آزمون کارشناس رسمی

 

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

 
8 مهر1402

اطلاعیه اصلاحیه دوم دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402

  اصلاحیه مربوط به رشته‌های  کارشناسی رسمی:
 
- رشته تحصیلی مهندسی مالی (کد 540) به رشته‌هاي کارشناسی امور مالیاتی (کد 110) و بورس و اوراق بهادار (کد 112) اضافه می‌شود.
 
- رشته تحصیلی مدیریت صنعتی (کد 592) به رشته کارشناسی حسابداری و حسابرسی (کد 106) اضافه می‌شود.
 
- تمامی رشته‌های تحصیلی (کد 522)، (با ارائه 10 سال سابقه از اداره آگاهی به صورت مستمر و یا 5 سال مستمر از اداره تشخیص هویت) به رشته کارشناسی تشخیص اصالت خط، امضا و اثر انگشت (کد 115) اضافه می‌شود.
 
(منبع: سایت سازمان سنجش)

 
خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

5 مهر1402

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402

مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402 تا روز دوشنبه 10 مهر ماه تمدید شد.

لینک اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تمدید مهلت ثبت نام تا 10 مهر و اصلاحات دفترچه ثبت نام

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

5 مهر1402

توضیح بومی بودن در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402

با توجه به ضرورت ارایه تقاضا برای استانی که بومی آن هستید و برخی ابهامات در تعریف بومی بودن و عدم ارایه توضیح کافی در دفترچه ثبت نام ازمون امسال، توضیحات ارایه شده در دفترچه ثبت نام آزمون قبلی کارشناس رسمی قوه قضاییه(آزمون 1400) در تصویر زیر بازنشر می شود:

شرایط بومی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی مرکز

 

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

30 شهریور1402

نکات مهم دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402

در این بخش، نکات حایز اهمیت مربوط به ثبت نام آزمون کارشناس رسمی سال 1402 قوه قضاییه (پست قبل)، درج می شود. 
 
1- آزمون امسال در 64 رشته برگزار می شود که افزایش قابل توجهی نسبت به تعداد رشته های آزمون 1400 دارد (24 رشته در آزمون 1400). در این میان، رشته های "روابط کار و کارگری"، "امور پزشکی"، "امور تعاونی ها" و "علوم آزمایشگاهی" برای نخستین بار برگزار می شوند. توصیه می شود که همه رشته های نزدیک به تخصص و تجربه خود را یکبار مرور کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. (مثلا همه کارشناسی های علوم انسانی به شرط داشتن سایر شرایط لازم می توانند رشته "روابط کار و کارگری" را انتخاب کنند). 

2- زمان ثبت نام (فعلا) از 29 شهریور لغایت 5 مهر ماه تعیین شده و آزمون روز جمعه 12 آبان در مراکز استانها برگزار می شود.(ثبت نام تا 10 مهر تمدید شد)

3- هزینه ثبت نام در آزمون 1402 مبلغ  600/000 تومان است (حدوداً برابر هزینه ثبت نام آزمون 1400 ). این مبلغ ویژه آزمون کتبی و مجزا از هزینه مراحل بعدی است و از طریق خرید کارت در سامانه ثبت نام سازمان سنجش پرداخت می شود.

4- داشتن شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در دفترچه ثبت نام الزامی است. داوطلبان باید بومی استان انتخابی خود باشند به عبارت دیگر داوطلب باید استانی را انتخاب کند که بومی آن محسوب می شود. نحوه توزیع قبول شدگان در استان انتخابی در پایان مراحل آزمون نیز بر مبنای تقاضا یا امتیاز قبول شدگان خواهد بود. 

5- حداقل سن برای شرکت در آزمون، 24 سال تمام شمسی تا شروع ثبت نام است. ( متولدین 29 /78/6 به قبل). داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تا روز برگزاری آزمون الزامی است. 

6- آزمون به صورت تستی و دارای نمره منفی است. سوالات شامل دروس عمومی (از قوانین و مقررات مرتبط با حرفه کارشناسی رسمی- مشترک برای تمامی رشته ها به شرح جدول شماره 2 )، مباحث تجربی کارشناسی و دروس تخصصی دانشگاهی (مرتبط با رشته مورد تقاضا در آزمون به شرح سرفصل مندرج در جدول شماره 3 دفترچه ثبت نام آزمون) طرح و ارایه می شود.
 
7- همانند دوره های قبل، داشتن سابقه کار به میزان لازم در رشته مورد تقاضا از دیگر شرایط ثبت نام است. منظور از سابقه، صرفا داشتن بیمه نیست (هرچند ارایه سابقه بیمه هم مفید است)، بلکه هر نوع سابقه کار مرتبط و قابل اثبات با مدارک و مستندات نیز قابل بررسی است. در هر حال نظر کمیته مربوطه ملاک قبول یا رد مدارک مربوط به سابقه است. نکته دیگر این که تجربه و سابقه کار یاد شده حتما باید پس از فارغ التحصیلی باشد و این موضوع به خصوص باید برای دارندگان مدارک بالاتر از کارشناسی - که پیوسته مشغول تحصیل بوده اند- باید مورد توجه قرار گیرد).

8- نظر به این که کارشناسی رسمی شغل نیست، همه افراد شاغل (دولتی/خصوصی) امکان شرکت در آزمون و اخذ پروانه را دارند. البته اشتغال همزمان وكالت و كارشناسي رسمي دادگستري يا اشتغال همزمان در دو رشته كارشناسي رسمي ممنوع است. وكلا يا كارشناسان رسمي دادگستری فقط درصورت انصراف از وكالت يا كارشناسي رسمي قبلي مي توانند پروانه كارشناسي رسمی دادگستری جديد اخذ كنند.( شرکت در آزمون برای این افراد بلامانع است اما در صورت قبولی و برای ذریافت پروانه کارشناسی باید واجد شرایط این بند باشند).

9- در صورت قبولی در تمام مراحل (کتبی، تایید صلاحیت در هیئت مربوطه، گزینش و پزشکی)، به مدت 12 ماه دوره کارآموزی خواهید داشت. دقت کنید که تغییر محل کارآموزی بسیار سخت است و فقط در موارد خاص و با تایید کمیسیون مقدور خواهد بود. همچنین انتقال حوزه کاری پس از اخذ پروانه و شروع به کار نیز مشروط به شرکت مجدد در آزمون و داشتن شرایط خاصی است که در صفحه 9 دفترچه تبیین شده است.

10- 
امسال برای نخستین بار، قانون تسهیل کسب و کار ملاک عمل بوده و لذا ابتدا میانگین نمرات 1% نفرات برتر هر رشته آزمون محاسبه می شود و سپس داوطلبانی که 70% این امتیاز میانگین را کسب نموده باشند، قبول مرحله کتبی محسوب می شوند. (این عدد برای ایثارگران 60% است).
 
 

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

29 شهریور1402

شروع ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402

 

فرآيند ثبت‌نام داوطلبان آزمون كارشناسی رسمی دادگستری (قوه قضاییه) از تاريخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ لغايت ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ در  «سايت سازمان سنجش كشور» www.sanjesh.org انجام می‌شود.

با توجه به تجارب آزمون های برگزار شده در دوره های قبل، به احتمال بسیار زیاد، اصلاحیه ها و تغییراتی در روزهای آتی اعلام خواهد شد. لذا توصیه موکد به داوطلبان گرامی این است که اخبار جدید را پیگیری نمایید. (از کانال تلگرام ما، همین صفحه، سایت  مرکز وکلا و یا سایت سازمان سنجش).

برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402 از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402 
 
آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1402

 
خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

29تیر 1402

زمان احتمالی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری کانون

 

 شنیده ها حاکی از احتمال ثبت نام آزمون کارشناس رسمی شورای عالی کارشناسان (یا همان آزمون کانون)در هفته اول آبان ماه است. اگرچه این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده اما با توجه به اعلام  رسمی زمان برگزاری آزمون در دیماه درست به نظر می رسد.

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

22 تیر 1402

برگزاری آزمون کانون کارشناسان  رسمی دادگستری در دی ماه ۱۴۰۲

 

✅ به گزارش ایرنا، محمدحسین دادخواه رییس شورایعالی کارشناسان رسمی دادگستری،  روز چهارشنبه در نخستین نشست مشترک اعضاء شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری و روسای کانون‌های کارشناسی سراسری در سخنانی از برنامه این کانون برای برگزاری آزمون جذب کارشناسان رسمی دادگستری در دی ماه سال ۱۴۰۲ با هماهنگی سازمان سنجش و آموزش کشور در چارچوب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خبر داد.
 
✳️ وی همچنین تاکید کرد: شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری از این پس طبق قانون جدید قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برای جذب کارشناس رسمی دادگستری اقدام خواهد کرد.
هنوز از زمان برگزاری آزمون مجری دیگر آزمون یعنی مرکز وکلای قوه قضاییه، خبری منتشر نشده است. پیش از این، احتمال برگزاری آزمون مشترک شورایعالی کارشناسان و مرکز وکلا مطرح بود که به نظر می رسد این دو نهاد مجری آزمون، فعلا برنامه مشترکی برای برگزاری آزمون ندارند.
(منبع خبرhttps://b2n.ir/n64207)

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

8 خرداد 1402

اعلام زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی 1402

 

 

برگزاری آزمون مشترک کارشناسی رسمی  402 در مرداد ماه

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره آخرین جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی رسمی که پیش از این قرار بود اسفند 1401 برگزار شود اما به تعویق افتاد، گفت: مقرر شده این آزمون به صورت مشترک بین مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه و کانون کارشناسان و در مرداد ماه برگزار شود.

عبدلیان‌پور افزود: ثبت نام را در هفته‌های پیش‌ِ رو آغاز می‌کنیم که عزیزان داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی ثبت نام خود را برای این آزمون انجام داده تا در موعد مقرر قانونی این آزمون برگزار شود.

خبر مسیر ایرانی آزمون کارشناس رسمی دادگستری


مروری بر اخبار و رویدادهای برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 تا امروز

 

 

1- به نقل از رییس شورایعالی کارشناسان رسمی دادگستری: با توجه به تفاهم‌نامه های موجود و بر اساس مصوبات اخیر شورای عالی اولین مصوبه در خصوص برگزاری همزمان آزمون کانون کارشناسان رسمی و مرکز امور مشاوران بود که برای اولین بار این آزمون امسال به صورت مشترک برگزار خواهد شد که با لحاظ ماده ۴ قانون تسهیل و صدور مجوزهای کسب و کار مقرر شده کلیه افراد متقاضی که ۷۰ درصد میانگین نمره یک درصد متقاضیان هر رشته را کسب کنند، به عنوان پذیرفته‌شدگان جهت طی مراحل مقتضی به کانون و مرکز مشاوران جهت طی سایر مراحل و کارآموزی، صدور پروانه، مصاحبه‌های تخصصی و عمومی و انجام امور گزینشی معرفی ‌شوند.

2-  به نقل از رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه : آماده هستیم تا امسال آزمون کارشناسان رسمی را برگزار کنیم اما سازمان سنجش آموزش کشور که طبق قانون مجری برگزاری این آزمون است، برای انجام آن در سال جاری وقت ندارد.قرار بر این شد که اگر امسال آزمون برگزار نشود، مراحل ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی در سال جاری انجام شود و در نیمه اول سال آینده به صورت مشترک بین مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و کانون کارشناسان رسمی برگزار شود. در صورتی که آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰2 برگزار نشود، طبق قانون در سال آینده دو بار آزمون کارشناسان رسمی برگزار شود.

3- به احتمال زیاد و در صورت عدم تعیین زمان مناسب برای برگزاری آزمون کارشناس رسمی از سوی سازمان سنجش، ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری1402  در اسفند ماه سال جاری انجام و برگزاری آزمون به اردیبهشت یا خرداد سال 1402 موکول خواهد شد.




ما همچون سالهای گذشته، با انتشار جدیدترین اخبار آزمون کارشناس رسمی دادگستری و با داشتن کاملترین مجموعه سوالات ادوار گذشته آزمون، از زمان ثبت نام تا برگزاری آزمون 1402 و اعلام نتایج آن در کنار شما هستیم.

سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری

اگر اطلاعات بیشتری در مورد منابع آزمون کارشناس رسمی نیاز دارید مقاله زیر را حتما بخوانید:


منابع آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402

پیشنهاد می کنیم چنانچه تاکنون عضو کانال تلگرام ما نشده اید، به جمع سایر داوطلبان عضو کانال بپیوندید تا در اسرع وقت از آخرین اخبار و اطلاعیه ها و مطالب کمک آموزشی به صورت رایگان بهره مند شوید.
 

کانال تلگرام آزمون کارشناس رسمی دادگستری
 

 

 

 


وضعیت برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری در ادوار گذشته 

ردیف

عنوان

زمان ثبت نام آزمون

زمان برگزاری آزمون

زمان اعلام نتایج مرحله کتبی

زمان مصاحبه در مراکز استانها

1 آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 
ت( آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری)
1 تا 7 آبان 1402(تمدید تا 14 آبان) 15 دیماه    
2 آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 
ت(آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه)
29 شهریور تا 5 مهر 1402(تمدید تا 10 مهر) 12 آبان    
3 آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1401
کانون/مرکز
برگزار نشد _         _          _
4  آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400 
(آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه)
3 لغایت 13 مرداد 1400 + 10 لغایت 13 شهریور 22 مهر 1400  9 دی 1400 زمستان 400 و بهار 401
5 آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400 
(آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری )
18 تا 25 آبان 1400(تمدید تا 9 آذر) 29 بهمن 1400 اردیبهشت 1401 تیر 1401
6 آزمون کارشناس رسمی دادگستری 98 (مرکز) اسفند 98 شهریور99 آبان 99 بهار 1400

7

آزمون کارشناس رسمی دادگستری 98 (کانون )

سوم لغایت بیستم مهر 98  + 11 لغایت 18 آبان 98

ششم دیماه 98

28بهمن98

طول سال 99

8

آزمون کارشناس رسمی دادگستری 96(مرکز)

96/10/18-96/11/12

96/12/11

97/3/29

97/9/10

9

آزمون کارشناس رسمی دادگستری 95(کانون)

17/2/95 - 21/3/95

95/8/14

95/10/08

96/3/02

10

آزمون کارشناس رسمی دادگستری 93(مرکز)

۹۳/6/25 - ۹۳/۷/۱۵

93/11/03

94/2/23

94/3/01


 
 
 
  سلام دوست خوبم... برای پاسخ به سوالات عمومی آزمون برنامه ات چیه؟؟ منابع رو داری؟ نمونه سوال چی؟ برای جلسه مصاحبه چی آماده کردی؟... ما کار رو برات راحت کردیم! تصویر پایین رو ببین و برای خرید این بسته استثنایی روش کلیک کن. اگر هم توضیحات بیشتر نیاز بود توی  همون صفحه که باز میشه، هست. راستی تخفیف ویژه هم خورده و به نسبت کیفیت و حجمش غافلگیرت می کنه. از رقبا جا نمونی!  
 
 
 
 


اگر در مرحله کتبی آزمون کارشناس رسمی پذیرفته شده اید و قصد دارید خود را برای مصاحبه کارشناس رسمی آماده کنید، راهنمای کامل مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری آماده شده و در اختیار شماست. برای تهیه آن روی عکس زیر کلیک کنید: 


راهنمای جامع جلسه مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری

آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 
(آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

1402/3/21

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
navidi:
سلام آیا ثبت نام آزمون کارشناس رسمی امسال قوه قضاییه با آزمون کارشناس رسمی شورای عالی کارشناسان دادگستری مشترک هست؟
پنجشنبه 9 شهريور 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام موضوع برگزاری مشترک آزمون چندین بار دستخوش تغییر شده و فعلا بنا بر برگزاری مجزاست.
شنبه 18 شهريور 1402
+
0
-
0
ارسال
ناشناس:
ببخشید آزمون کارشناس رسمی امسال مصاحبه هم داره؟ چون شنیدم شاید از امسال مصاحبه حذف بشه
پنجشنبه 2 شهريور 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام، با توجه به قانون تسهیل کسب و کار احتمال تغییراتی در بخش شفاهی (مصاحبه) آزمون کارشناس رسمی پیش بینی می شود اما بعید است که کلا بخش مصاحبه حذف شود. به هرحال باید منتظر اعلام رسمی جزئیات بخش مصاحبه توسط مسوولان در دفترچه ثبت نام آزمون و پس از آن باشیم.
پنجشنبه 2 شهريور 1402
+
0
-
0
ارسال
بهار:
سلام. اگه میتونید سوالات آزمون سال 1400 رو برای بقیه رشته ها هم موجود کنید.
پنجشنبه 19 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
علی:
لطفا نمونه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته حسابداری رو برام ایمیل کنید
جمعه 13 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام دوست عزیز، ما ارسال ایمیل نداریم. برای تهیه سوالات آزمون کارشناس رسمی حسابداری (یا هر رشته دیگه) و همینطور سوالات عمومی دوره های قبل، کافیه از لینکهای اعلام شده داخل متن استفاده کنید. با صرف مدت کوتاه و در چند مرحله ساده میتونید لینک دانلود سوالات رو دریافت کنید و با شماره سفارشی هم که به ایمیل ثبت شده در زمان خرید براتون ارسال میشه می تونید مجددا از هر سیستمی به سوالات خریداری شده دسترسی پیدا کنید.
پنجشنبه 19 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
مریم:
سلام لطفا اطلاعاتی در مورد زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه (مرکز ) هم منتشر کنید.
شنبه 7 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام، باوجود چندین بار وعده و اعلام مسوولین مرکز، متاسفانه هنوز زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه مشخص نشده است. به محض تعیین زمان ثبت نام در کانال تلگرام و در این صفحه اعلام خواهیم کرد. ضمنا همانطور که در متن صفحه اعلام شده، زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی شورای عالی کارشناسان (یا همان آزمون کانون)در هفته اول آبان ماه خواهد بود.
جمعه 13 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
المیرا:
سلام من رشته کارشناسیم مدیریت بیمه هست میتونم تو آزمون شرکت کنم؟
سه شنبه 3 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام بله، شما امکان شرکت در آزمون کارشناس رسمی را دارید. به عنوان مثال در رشته بیمه بازرگانی( در آزمون کارشناس رسمی مرکز) و رشته بیمه (در آزمون کانون). پیشنهاد می کنیم از هم اکنون مطالعه را آغاز کنید و البته آگهی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی امسال هم در زمان خودش باید کنترل شود. موفق باشید.
شنبه 7 مرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
مریم:
سلام. تفاوت اخبار و اطلاعات ثبت نام آزمون که توی این صفحه می زنید با کانال تلگرامیتون چیه؟
شنبه 31 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. از نظر محتوا، تفاوتی بین اخبار و اطلاعات ثبت نام و برگزاری آزمون مندرج در این صفحه با کانال تلگرامی وجود نداره اما از نظر سرعت انتشار، مطلب ابتدا در کانال تلگرامی درج میشه.
شنبه 31 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
صابر:
با درود و تشکر، لطفا در خصوص نحوه برگزاری آزمون شفاهی بیشتر توضیح بدید و این که آزمون 402 اصلا مرحله مصاحبه داره یا نه؟؟
دوشنبه 19 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
برگزاری مرحله مصاحبه آزمون 402 فعلا نامشخص است و باید منتظر آگهی ثبت نام آزمون 402 باشیم؛ هرچند با دقت در آزمون های حقوقی برگزار شده پس از تصویب قانون تسهیل (نظیر وکالت و سردفتری) مشاهده می کنید که آزمون شفاهی یا همان مصاحبه کاملا حذف نشده است و شاید در نحوه برگزاری و نسبت امتیازات و حدنصاب ها و تعیین نتایج نهایی تفاوتهایی ایجاد شده باشد. در هرحال توصیه ما به شما آمادگی کامل برای همه مراحل آزمون است . اطلاعات کلی در خصوص مرحله مصاحبه بر اساس آنچه تاکنون روال بوده در بسته جامع آمادگی آزمون (بسته طلایی) از لینک داخل متن قابل مطالعه است. موفق باشید.
دوشنبه 19 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
حسین نژاد:
سلام آیا امکان داره با اجرای قانون تسهیل کسب و کار، امسال ظرفیت پذیرش آزمون کارشناس رسمی بیشتر از دوره های قبل باشه؟
شنبه 17 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام ظرفیت پذیرش آزمون کارشناس رسمی بستگی به عوامل مختلف از جمله نیاز استانها دارد ولی پیش بینی این است که ظرفیت قبولی در آزمون 402 افزایش داشته باشد. نکته مهم در این خصوص کم و کیف برگزاری جلسه مصاحبه ( آزمون شفاهی) است که می تواند در تعیین تعداد قبول شدگان نهایی آزمون موثر باشد.
دوشنبه 19 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
ساذات:
سلام شما می دونید چرا ثبت نام آزمون کارشناس رسمی شروع نمیشه؟ مگه نگفتن زمان برگزاری آزمون مرداد ماه هست؟؟
دوشنبه 12 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام مشخص نیست و البته اگر زمان برگزاری آزمون مرداد ماه باشه باید هرچه سریعتر ثبت نام آزمون آغاز بشه.
جمعه 16 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
محدثه:
سلام آیا این مطلب درسته که مراحل قبولی آزمون کارشناس رسمی خیلی طولانیه و ممکنه بیش از یکسال هم طول بکشه؟
دوشنبه 5 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. بله مراحل قبولی آزمون کارشناس رسمی نسبتا طولانیه و نیاز به صبر و حوصله داره. بهتره از قبل آمادگی ذهنی لازم رو داشته باشید.
شنبه 10 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
فاطمی:
سلام و تشکر. لطفا لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی سال قبل رو هم بذارید تا بتونیم تاحدودی با شرایط ثبت نام آشناتر بشیم.ممنون
شنبه 3 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام بله دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دوره قبل کمک زیادی به اطلاع از شرایط شرکت در آزمون می کند و به همین دلیل به زودی دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دوره گذشته را روی صفحه اصلی سایت خواهیم گذاشت.
شنبه 3 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
آزادانی:
آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 98 رشته راه و ساختمان شرکت کردم در آزمون کتبی قبول شدم ولی در مصاحبه رد شدم. این شغل برام خیلی مهمه میخوام آزمون کارشناس رسمی سال 1402 هم شرکت کنم حتما. لطفا هر گونه خبری یا اطلاع جدیدی داشتید تو این صفحه بزارید ممنون میشم
سه شنبه 30 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
آخرین اخبار آزمون کارشناس رسمی 402 به همراه لینک های ثبت نام و دانلود دفترچه ثبت نام در این صفحه بارگزاری خواهد شد.
شنبه 3 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
روزبه:
سلام خبری از تاریخ ثبت نام آزمون کارشناس رسمی نیست؟ ما همچنان منتظریم
سه شنبه 30 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. هنوز اعلام نشده ، زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی 402 به احتمال زیاد تیرماه و زمان برگزاری آزمون مرداد ماه خواهد بود.
شنبه 3 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
Erfan:
سلام لطفا در مورد منابع آزمون کارشناس رسمی بیشتر توضیح بدید.
دوشنبه 29 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام، منابع آزمون کارشناس رسمی شامل منابع تخصصی، منابع عمومی (مشترک برای همه رشته ها ) و منابع جلسه مصاحبه (بخش شفاهی) است. منابع تخصصی آزمون به تفکیک رشته آزمون و در سطح دانش و اطلاعات فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دسته بندی می شود. منابع عمومی آزمون شامل موادی از قوانین مصوب است که به حرفه کارشناسی رسمی مربوط است و منابع بخش مصاحبه اطلاعاتی است که داوطلب را با فضای جلسه و مطالب مطروحه در آن بیشتر آشنا می کند. برای آگاهی از منابع آزمون کارشناس رسمی و کسب اطلاعات بیشتر مقاله " منابع آزمون کارشناس رسمی" را در صفحه اول سایت ببینید یا این لینک کوتاه را در مرورگر اینترنت کپی و اجرا کنید: https://b2n.ir/q01397
دوشنبه 29 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
میلاد:
سلام آزمون شنیدم توی تابستان امسال برگزار می شه درسته؟
چهارشنبه 24 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. هنوز اعلام نشده اما زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی 402 به احتمال زیاد تیرماه و زمان برگزاری آزمون مرداد ماه خواهد بود.
شنبه 27 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
نوایی:
سلام خبری از ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری نیست؟ من نمونه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته الکترونیک رو میخوام
دوشنبه 22 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام دوست عزیز روی لینکی که داخل مقاله هست کلیک کنید وارد فروشگاه های شوید و سوالات آزمون کارشناس رسمی رشته برق الکترونیک سالهای قبل رو خریداری کنید
دوشنبه 22 خرداد 1402
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 3372
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )
Share