جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
گرافیست خوب بیکار نمی مونه
در دنیای رقابتی کنونی دیده شدن جزو دغدغه های اصلی سازمانها و شرکتهای مختلف می باشد. آنها برای نمایش محصولات و خدمات خود به ابزار قدرتمند ...
در دنیای رقابتی کنونی دیده شدن جزو دغدغه های اصلی سازمانها و شرکتهای مختلف می باشد. آنها برای نمایش محصولات و خدمات خود به ابزار قدرتمند تبلیغات احتیاج دارند تا میان انواع محصولات مشابه ، برتری های محصول خود را به نمایش گذاشته و توجه عموم را جلب کنند و این با خلاقیت و مهارت گرافیستها، تدوینگران وایده پردازان تبلیغلاتی میسر می گردد.
 
آموزش دوره های گرافیک (نرم افزارهای فتوشاپکورلAdobe Illustrator InDesign - ) از پایه تا پیشرفته بدون داشتن پیش نیاز به صورت کاملا کاربردی و تخصصی، متناسب با نیاز بازار در مجتمع فنی تهران نمایندگی نارمک و همچنین مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک برگزار می گردد. هدف از برگزاری این دوره ها ایجاد یک مهارت درآمدزا و کارآمد در شرکت کنندگان می باشد.

آموزش گرافیک

 
مجتمع فنی تهران نمایندگی های نارمک و ونک از مراکز فعال آموزشی در حوزه انیمیشن سه بعدی و زمینه های مرتبط با آن می باشند. این واحدهای آموزشی به تازگی با هدف پیشرفت سیستم آموزشی در این زمینه اقدام به برنامه ریزی گسترده و جامع در این راستا نموده اند. اهداف اصلی برنامه ریزی انجام شده نگاه تخصصی به بحث انیمیشن سازی و دنیای سه بعدی، آموزش کاربردی به منظور ایجاد مهارت اجرایی در دانشجویان و معرفی و آموزش نرم افزارهای حرفه ای و به روز در این زمینه و همگام شدن با تکنولوژی روز می باشد

انیمیشن ها روش ها و تکنیکهای ساخت بسیار گوناگونی دارند که یکی از این روش ها استفاده از کامپیوتر است. انیمیشن های کامپیوتری با استفاده از نرم افزار های مخصوص ساخته می شوند که این نرم افزار ها می توانندzbrush ،Maya ،After effect،tvpaint ،anime studio ،poser  و بسیاری از نرم افزار های دیگر باشند.
 
عضویت در کانال تلگرام مجتمع فنی تهران 
 
1396/7/5

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 1257
5.2/10 (تعداد آرا 54 نفر )
Share