جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
معرفی 6 سرویس رزومه ساز آنلاین برای ساخت رزومه کاری
رزومه کاری ابزار اصلی شما برای استخدام است و ارزشش را دارد که برای نوشتن یک رزومه خوب وقت بگذارید. اما برای این کار دیگر نیاز نیست که رزومه تان را در فایل word بسازید و می توانید از سرویس های آنلاین رزومه ساز استفاده کنید و خیلی سریع تر از گذشته، یک رزومه کاری با کیفیت بسازید.

رزومه کاری ابزار اصلی شما برای استخدام است و ارزشش را دارد که برای نوشتن یک رزومه خوب وقت بگذارید. اما برای این کار دیگر نیاز نیست که رزومه تان را در فایل word  بسازید و می توانید از سرویس های آنلاین رزومه ساز استفاده کنید و خیلی سریع تر از گذشته، یک رزومه کاری با کیفیت بسازید. در این مقاله می خواهیم شش ابزار مفید و کاربردی آنلاین را به شما معرفی کنیم.
 

رزومه ساز (cvbuilder)

رزومه کاری خود را در CVBUILDER بسازید و مطمئن باشید که مدیر شرکت ها با  شما تماس خواهند گرفت. یکی از نقاط مثبت این وب سایت، ارایه رزومه گرافیکی بسیار جذاب است. نقطه عطف این رزومه ساز آنلاین  ارائه فایل word رزومه کاری است، که برای اولین بار چنین کاری انجام می شود و هیچ سایت دیگر چنین ابزار آنلاینی ندارد. نکته مثبت cvbuilder نداشتن حق اشتراک و محدودیت زمانی است و شما می توانید با پرداخت 10 هزار تومان به طور دایمی از امکانات این سایت و از نمونه رزومه ای که در این سایت ساخته اید، استفاده نمایید.
در ضمن CVBUILDER نیز مانند atbox داری نسخه انگلیسی بوده و می توانید رزومه کاری انگلیسی و فارسی را به طور همزمان و تنها با تغییر زبان سایت استفاده کنید.
در ضمن این رزومه ساز در آپدیت جدید خود امکان تغییر فونت رزومه، رنگ رزومه و همین طور جابجایی بخش های مختلف رزومه را برای کاربران قرار داده است که این سایت را به رزومه ساز های جهانی مانند zety و novo نزدیک تر کرده است.


 

اتباکس (Atbox)

 اتباکس جزو رزومه ساز های آنلاینی است که ساخت رزومه درآن برای شما رایگان است و می توانید در قالب های متنوعی رزومه خود را دانلود کنید. البته تنها 8 قالب رزومه این سایت رایگان است و برای استفاده از امکانات کامل این رزومه ساز باید از سرویس های پولی آن استفاده کنید و ماهانه 10 هزار تومان بابت حق اشتراک پرداخت کنید. نکته دیگر اتباکس دو زبانه بودن آن است و می توانید در پلن اختصاصی رزومه خود را در زبان های مختلف بسازید.
در ضمن در atbox می توانید یک دامنه اختصاصی داشته باشید و در آن نمونه کارهای خود را قرار دهید و از آن به عنوان پورتفولیو  استفاده کنید. در ضمن اتباکس شبکه اجتماعی مختص به خود را دارد و شما می توانید در این شبکه ارتباطی با همکاران و فعالان حوزه کاری خود در ارتباط باشید.


دهوند (Dehvand)

سایت دهوند نیز یکی از کاریابی های با سابقه و قدیمی فعال در حوزه کاریابی آنلاین است و این سایت نیز ابزاز رزومه ساز مخصوص به خود را به کاربرانش ارایه می دهد. در صورتی که دنبال فضایی برای ساخت و نمایش  رزومه تان جهت پیدا کردن یک شغل مناسب هستید، می توانید از رزومه ساز آنلاین دهوند استفاده کنید و رزومه کاری خود را در این وب سایت بسازید. Dehvand جزو کاریابی های ثبت شده در وزارت کار است و جزو سایت های معتبر و قابل اطمینان برای کارجویان است.
شعار دهوند نیز مانند cvbuilder ، ساخت رزومه در 10 دقیقه است و شما می توانید قبل از شروع رزومه نویسی، یک نمونه رزومه کاری را انتخاب کنید و در قالب رزومه موردپسند خود رزومه تان را بسازید. ساخت رزومه کاری در دهوند، مانند کارومه رایگان است و شما برای دریافت فایل PDF رزومه تان نیاز به پرداخت هزینه ندارید.


کارومه (Karoome)

کارومه قبل از آن که رزومه ساز باشد در واقع یک پلتفرم کاریابی و استخدام است و در این سایت می توانید رزومه خود را به کارفرمایان و صاحبان شرکت ها نمایش دهید. ابزار رزومه ساز کارومه رایگان بوده و شما می توانید به صورت رایگان در این سایت بسازید. متاسفانه این سایت نمونه رزومه ای در سایت خود قرار نداده است و شما تنها پس از ساخت رزومه می توانید نتیجه نهایی و خروجی کار را مشاهده نمایید. در این رزومه ساز آنلاین شما مجموعه ای از امکانات از قبیل مشاهده و دریافت آگهی های استخدامی، نمایش رزومه به کارفرمایان و ساخت رزومه کاری را در اختیار دارید که این سه، در کنار هم احتمال پیدا کردن کار مناسب و استخدام شدن شما را افزایش می دهد.
 

معرفی رزومه ساز خارجی

زیتای (zety)

سایت رزومه ساز zety را می توان برجسته ترین رزومه ساز آنلاین جهانی دانست که دست کاربر از هر جهت برای ساخت سی وی و رزومه در این سایت باز است. پنل کاربری و ابزار های این سایت خیلی کامل بوده و هر قسمت از رزومه را می توان مطابق میل خود تغییر داد. شما می توانید عنوان را به دلخواه نامگذاری کنید و رنگ بندی رزومه را بنا به سلیقه خود تغییر دهید.
در ضمن این رزومه ساز آنلاین، از زبان های زیادی پشتیبانی می کند و هر فردی می تواند در این سایت رزومه بسازد. اگر تصمیم گرفتید از این رزومه ساز استفاده کنید، حتماً در نظر داشته باشید که باید به طور ماهانه مبلغ 10 دلار به عنوان حق عضویت پرداخت کنید.




 

نو وو (Novoresume)

این رزومه ساز انلاین متعلق به کشور دانمارک است، اما تقریباً آن را می توان یک سایت جهانی دانست. در این سایت قالب هایی بسیار جذاب و منطبق بر استاندارد رزومه و سی وی های بین المللی وجود دارد که شما می توانید برای ساخت یک رزومه انگلیسی از آن استفاده کنید. novo تنها از زبان انگلیسی و دانمارکی پشتیبانی می کند و مانند  zety  از سیستم چند زبانه برخوردار نیست.
 ساخت رزومه در این سایت رایگان است و شما می توانید نسخه اولیه سایت خود را به طور رایگان ایجاد و مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید که برای افزایش آیتم های رزومه خود محدودیت دارید و باید برای ساخت یک رزومه کامل از پلن های پولی این سایت استفاده نمایید.
در ضمن آموزش های سایت novo کاملاً کاربردی و به روز است و اگر می خواهید یک رزومه حرفه ای انگلیسی بسازید، حتماً سری به بخش مقالات این سایت بزنید.




1397/12/29

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
سعید:
وبسایتهای rezome.com و resumefarsi.ir کجا هستن؟
سه شنبه 11 شهريور 1399
+
2
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 3469
5.5/10 (تعداد آرا 529 نفر )
Share