جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
سارا:
سلام من کارشناسی معماری دارم و توی هنرستان فنی و حرفه ای درس خوندم و پیش دانشگاهی ندارم. الان میتونم کنکور کارشناسی رشته روانشناسی بدم؟
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398
+
6
-
3
ارسال
sanaz:
سلام خسته نباشی من رشتم مترجمیه کارشناسی گرفتم میشه برای کارشناسی ارشدم روانشناسی روانتخاب کنم.
جمعه 17 فروردين 1397
+
2
-
4
ارسال
nana:
کارشناسی راهنمایی ومشاوره جز گرایشهای چه رشته ای هست علوم تربیتی یا روانشناسی؟
سه شنبه 2 آبان 1396
+
37
-
24
ارسال
تینا:
ببخشید دانشگاه تبریز برنمیداره؟؟؟
چهارشنبه 30 فروردين 1396
+
0
-
0
ارسال
نوید:
سلام سعی شده آخرین تغییرات لحاظ بشه ولی می دونید که همیشه مرجع اصلی برای کنترل دانشگاههای پذیرنده در همه رشته ها دفترچه کنکوره.
یکشنبه 3 ارديبهشت 1396
+
1
-
1
ارسال
روح الله:
سلام؛ کل واحدهای کارشناسی ناپیوسته رشته مشاوره چقدراست ، اگرکسی فوق دبپلم آموزش ابتدایی بوده و دراین رشته (مشاوره) بخواهد کارشناسی بگیره چه تعداد واحددرسی را باید پاس کند
شنبه 13 شهريور 1395
+
8
-
7
ارسال
سروش:
سلام.آیا با مدرک کارشناسی مشاوره و راهنمایی میشه دفتر مشاوره تاسیس کرد یا حتما باید کارشناسی ارشد داشته باشیم؟(البته من شنیدم برای مشاوره تحصیلی و شغلی امکانش هست،ولی بقیه گرایش ها فوق لیسانس لازمه!درسته؟؟)
جمعه 12 شهريور 1395
+
13
-
10
ارسال
علی:
سلام. من مى خوام برم مشاوره ی تحصیلی. بین سه نفر موندم. سابقه یکی 40 سال که ارشد روانشناسی عمومی داره یکی 16 سال که ارشد مشاوره ی شغلی داره و یکى حدود 10 سال که ارشد علوم تربیتی داره. کدوم بهتره. پیش کدوم برم؟
سه شنبه 1 تير 1395
+
4
-
2
ارسال
فاطمه:
سلام. من فاطمه هستم و فارغ التحصیل رشته ی راهنمایی و مشاوره. متاسفانه برای ورود به بازار کار در این رشته حمایتهای لازم وجود نداره و هر مرکزی که مراجعه می کنیم ماهها کارورزی رو پیشنهاد می دن که خیلی طاقت فرساست و مخصوصا در قبال کاری که انجام میدیم هیچ درامدی نداریم.
چهارشنبه 12 خرداد 1395
+
6
-
3
ارسال
سید باقر:
با سلام... من در مقطع کارشناسی رشته تربیت معلم علوم تربیتی مشغول به تحصیل هستم آیا قانوناًمی توانم در رشته مشاوره در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل بدهم در ضمن رشته من در دبیرستان ریاضی فیزیک بود ممنون میشم جواب بدید.
شنبه 1 خرداد 1395
+
5
-
4
ارسال
هستی:
س.میخواستم بگم که برای قبول شدن ارشد روانشناسی بالینی در تهران رتبه چند میخواد.ممنون
چهارشنبه 12 اسفند 1394
+
7
-
7
ارسال
حسین:
سلام من به رشته هایی که بتوان با ان مردم کمک کرد خیلی دوست دارم و دوست دارم وارد چنین رشته هایی شوم فقط من حیطه های کاری روانشناسی و رشته مشاوره نفهمیدم و چقدر طول میکشه تا بتوان در این دو رشته حرفه ای شد
چهارشنبه 13 خرداد 1394
+
5
-
3
ارسال
میلاد:
باعرض‏ ‏سلام‏ ‏من‏ ‏کاردانی‏ ‏برقم‏ ‏و‏ ‏میخواستم‏ ‏درمقطع‏ ‏کارشناسی‏ ‏رشته‏ ‏مشاور‏ ‏وراهنمایی‏ ‏ادامه‏ ‏تحصیل‏ ‏بدم‏ ‏میخواستم‏ ‏بدونم‏ ‏اصلا‏ ‏همچین‏ ‏چیزی‏ ‏میشه‏ ‏یان‏ ‏و‏ ‏یامن‏ ‏میتونم‏ ‏تودانشگاهای‏ ‏دولتی‏ ‏‏ ‏ب‏ ‏درسم‏ ‏ادامه‏ ‏بدم‏ ‏یان؟
شنبه 2 اسفند 1393
+
6
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. از آنجا که موضوع کاردانی به کارشناسی در دستور کار این سایت قرار ندارد، شما می توانید بخش کاردانی به کارشناسی سایت سازمان سنجش را ببینید و دفترچه ها را از انجا دانلود و مطالعه کنید. موفق باشید.
یکشنبه 3 اسفند 1393
+
1
-
0
ارسال
سارا:
سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم من درصورت تحصیل تو این رشته میتونم دفتر مشاوره ی کنکور بزنم یا خیر فقط باید تو مدارس مشغول به کار بشم؟با تشکر
پنجشنبه 22 آبان 1393
+
2
-
2
ارسال
کارشناس مسیر ایرانی:
با سلام. در حال حاضر اغلب مؤسساتی که مشاوره کنکور ارائه می کنند دارای مجوز مشاوره نیستند و برای مشاوره کنکور مجوز خاصی تعریف نشده است و شما محدودیتی در این زمینه ندارید. اما اگر به عنوان مشاور و به صورت رسمی بخواهید کار کنید می توانید قوانین مربوطه را از صفحه شغل مشاور در مسیر ایرانی مطالعه بفرمایید. موفق باشید
شنبه 24 آبان 1393
+
2
-
1
ارسال
احمد:
سلام من رشته مشاوره و راهنمایی هستم میخواستم بدونم میشه برای ارشدروانشناسی بالینی بخونم؟تشکر
یکشنبه 16 شهريور 1393
+
7
-
6
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. برای شرکت در آزمون ارشد اکثر رشته های وزارت علوم (نظیر این رشته)، صرفاً علاقه داوطلبان ملاک است و مانعی به نام انطباق رشته وجود ندارد.
سه شنبه 18 شهريور 1393
+
4
-
6
ارسال
هومن:
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. میخواستم بدونم ایا از رشته ی مشاوره هم میشه برای ارشد و دکترا به رشته های روانشناسی رفت یا خیر؟اخه با هم ارتباط خیلی نزدیکی دارند دو حدود 70%درس هاشون کاملا یکسانه در کارشناسیه روانشناسی و مشاوره و راهنمایی.ولی در اینجا بهش اشاره ای نکردید. سپاس گذارم وممنون از سایت خوبتون
شنبه 30 فروردين 1393
+
8
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست عزیز بله می توانید شرکت کنید. رشته های ارشد و دکترایی که در آخر صفحات کارشناسی آورده شده رشته هایی است که با توجه به دفترچه های کنکور مربوطه دسته بندی شده است . واین به آن معنی نیست که شما نمی توانید در رشته هایی غیر از آنها شرکت کنید.
شنبه 30 فروردين 1393
+
7
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 41268
4.6/10 (تعداد آرا 55 نفر )
Share