جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
MSR:
سلام خدمت همه دوستان عزیز یه سوال من سال آخر دبیرستانم رشتمم ریاضیه. دروس تخصصی هم واقعا دوست دارم. در حدی که یخوام بعد کنکور دوباره بشینم حالا اون درسایی که مجازی و پشت گوشی گذروندیم رو بخونم. یکی از رشته های مورد علاقمم همین رشته هستش و مطمئنم دانشگاه صنعتی و دولتی میارمش ومن خیلی هم دوست دارم تو کار برم. یعنی نمیگم چون حتما حالا فیزیک و... رو نمره بالا میگیرم میخوام بیام. بلکه کار و فعالیت هم خیلی دوست دارم. از آزمایشگاهی بگیرید تا صنعتی و نرم افزاری. نظرتون چیه اگه وارد این رشته بشم؟ از لحاظ بازار کاری و ... خوشحال میشم نظرتون رو بدونم.
دوشنبه 5 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
سهند:
برای طراحی وب ومدیریت سایت بهتره چه رشته ای بخونم
شنبه 14 دى 1398
+
0
-
0
ارسال
امیر:
فارغ التحصیل رشته علوم کامپیوتر از یکی از بهترین دانشگاه های کشور هستم و این رو میگم که کسانی که میگن طرف بیکاره چون عرضه نداشته نشسته 24 ساعته درس خونده یک روشن خاموش کردن کامپیوترم بلد نیست. دوستامم خیلیا اینطوری بودن. ضمنا اگر انتخاب می کنید و علااااقه دارید و کار می کنید عالیه! من هم از اول در این رشته با دانش اندک مشغول به کار شدم و می دیدم که وقتی میرفتم چیزی یاد میگرفتم بقیه دنبال چیزی نبودن. این ها هم همون انسان های بدرد نخورین که صبح تا شب فقط سرشون تو کتاب بوده از اخر که فارغ التحصیل شدن دیدن عه! چرا هیچی بلد نیستم. چون نرفتی دنبالش. هم درس هم کار...منتظر نباشید ی شبه کل دانش کامپیوتر بره تو مغزتون! علوم کامپیوتر سه پایه اساسی داره ! دانش و عرضه و تلاش!
چهارشنبه 3 مهر 1398
+
20
-
2
ارسال
MSR:
سلام دوست عزیز من دبیرستانم و ریاضی میخونم. راستش خیلی به دروس تخصصی ها علاقه دارم. یعنی کل روز بشینم سر دروس تخصصی خسته نمیشم (: ولی کارای مهارتی هم خیلی دوست دارم. یعنی ترکیبی! آقا 11 تو پیمانه 10 با 1 هم نهشته همینو دوست دارم مثلا با C یا... پیاده هم کنم یا یه برنامه بنویسم بگه فلان عدد عضو کدوم کلاس همنهشتی هست یا... (حالا مثالم ساده بود ولی خواستم قضیه رو روشن کنم) به نظرت بیام علوم کامپیوتر؟ حالا علوم کامپیوتر هم نشد رشته هایی مثل مخابرات و الکترونیک هم میتونه برام مناسب باشه؟ خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
دوشنبه 5 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
فاطمه:
میشه کتاب هایی که به رشته ی علوم کامپیوتر مرتبط هستن بگید که برای ارتقا دانش خودمون بخونیم
پنجشنبه 28 شهريور 1398
+
7
-
1
ارسال
علیرضا:
طبق اماری که چند وقت پیش منتشر شد رشته علوم کامپیوتر با 41 درصد بیشترین درصد بیکاری رو داشت و مهندسی 21 درصد! البته بخاطر اینه که کل جاهارو مهندسی کامپیوتر ها میگیرن. درکل بنظرم رشته ی علوم کامپیوتر خوندنش در دانشگاه های سطح اول فقط بدرد میخوره که بعدش از ایران برن و دانشجوهای بقیه دانشگاه های فقط اومدن که یه مدرک داشته باشن. در ادامه رشته‌ای علوم پایه ای هست مثل ریاضی محض و فیزیک محض و... و دروس عملی کم داره و همینطور شباهت بسیار زیادی به رشته ریاضی کاربردی سابق داره. خلاصه اینکه یکی از بدترین رشته هاست. اینو یکی از رفقام که فارق التحصیل رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه امیرکبیره میگه :)
جمعه 25 مرداد 1398
+
5
-
11
ارسال
محمد شریفی:
رشته فقط علوم سلامتی همه بچا علوم :)) بابت مطالب ممنون
یکشنبه 13 خرداد 1397
+
4
-
7
ارسال
فاطمه:
خیلی عالی بود انشا... خدا خیرتان بدهد.
سه شنبه 1 اسفند 1396
+
6
-
0
ارسال
nima:
علوم کامپیوتر یکی از بدترین رشته هاست البته توی بازار ایران . من خودم چندتا از فارغ التحصیلاشو میشناسم که حتی یکیشون از دانشگاه تهران مدرک داره ولی نمیتونه جایی مشغول به کار شه چون کاری واسش نیست توی دنیا رشته پرطرفداریه و خیلی کاربردیه ولی تو بازار ایران چون شرکت های بزرگ برنامه نویسی وجود نداره اصلا اینده خوبی نداره و به داوطلبان کنکور پیشنهاد میکنم اصلا و ابدا این رشته رو انتخاب نکنن.
جمعه 29 مرداد 1395
+
23
-
51
ارسال
امیرحسین:
... اون کسی که هیچی از کامپیوتر بلد نیست ، قطعا و حتما کار گیرش نمیاد من طراح وبسایتم هنوز دانشگاه نرفتم ولی دارم میرم سر کار
شنبه 24 شهريور 1397
+
40
-
6
ارسال
MSR:
خب دوست عزیز. حرفتون درسته در کل. ولی یکی که کارشناس علوم کامیپوتر هست یا حتی مهندس کامپیوتر هست اصلا در حالت عادی قرار نیست یک طراح سایت یا کارایی بشه که تماما مهارتیه. مثل اینه که بگیم میخواید تعمیر اتوموبیل یاد بگیرید بعد برید مهندسی مکانیک بخونید و بگید اگه دانشگاه نمیرفتم 4 سال و وقت میذاشتم میرفتم یاد میگرفتم بیرن دانشگاه بهتر بود ! /: تو ایرانه که افرادش از سر ناچاری گاها روی میارن به این شغلا. منظورم البته از جمله بالاتر این بود که هدف این رشته تربیت این افراد نیست. ولی در کل فرد باید تا جایی که میتونه خودشو از لحاط مهارتی هم بالا ببره. بحثی توش نیست. در مورد مثالم؛ خب چه بهتره که اونی که رفته مهندسی مکانیک میخونه یحث تعمیرات هم تو خارج از محیط آکادمیکی دنبال کنه و به مهارت هاش اضافه کنه (; البته دانشگاه های صنعتی و دولتی بحث های مهارتی هم روش تاکید میشه.
دوشنبه 5 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
کیوان:
سلام و درود. توضیحات خیلی خوبی بود و بنده یه سری سوالاتی برای من پیش اومد. اول این که آیا گرایش های سیستم های هوشمند و سیستم های کامپیوتری در گرایش ارشد این رشته حذف شده؟ دوم این که آیا با مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر میشود در کنکور نرم افزار شرکت کرد؟ در آخر هم این سوال رو دارم واسه Apply کردن من شنیدم Computer Science از Software Engineering بهتره، آیا واقعیت داره؟ اگه جوابمو بدین ممنون میشم.
چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394
+
20
-
9
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. طبق وعده قبلی و اعلام در باکس راست صفحات، از 20 فروردین سوالات و نظرات در تالار گفتگو دنبال می شود تا امکان مشارکت همه دوستان و بهره مندی بیشتر از تجربه ها فراهم شود.لطفا شما هم به جمع ما بپیوندید.
پنجشنبه 3 ارديبهشت 1394
+
17
-
13
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 64906
5/10 (تعداد آرا 86 نفر )
Share