جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
مرضیه:
سلام من در حال حاضر دانشجوی رشته حسابداری هستم آیا میتونم بعد از اینکه لیسانس حسابداری رو گرفتم ارشد کنکور هنر شرکت کنم و نوازندگی موسیقی ایرانی رو انتخاب کنم؟
چهارشنبه 19 مهر 1402
+
0
-
0
ارسال
رضا:
با عرض سلام وخسته نباشید من دیپلم مکانیک خودرو هستم آیا می توانم توی کنکور شرکت کنم نوازنده سته تار هستم مرسی
پنجشنبه 7 بهمن 1400
+
0
-
0
ارسال
همایون بلندیان:
سلام من لیسانس کامپیوتر با گرایش تکنولوژی نرم افزار دارم و در حال حاضر به صورت تخصصی تر دارم ساز تار رو پیش استاد می زنم و پیش خواننده برای جواب آواز می رم .آیا می شه در کنکور ارشد رشته موسیقی شرکت کرد؟و اینکه برای ورود به این رشته چه پیش نیازهایی لازمه؟
شنبه 29 دى 1397
+
20
-
9
ارسال
مرضیه:
سلام من لیسانس مهندسی برق با گرایش مخابرات دارم و در حال حاضر دوره های آموزشی نواختن تار رو سپری میکنم.آیا میتونم در کنکور ارشد موسیقی شرکت کنم؟ و اینکه برای ورود به این رشته چه پیش نیازهایی لازمه؟ممنون از پاسختون
پنجشنبه 8 مهر 1395
+
43
-
25
ارسال
مهسیماجاریپور:
سلام نوازندگی ساز ایرانی دکتری هم داره؟ و اگه نداره رشته دکتری مزتبط که یه دانشجو ارشد نوازندگی ساز ایرانی میتونه شرکت کنه چیه؟
پنجشنبه 17 تير 1395
+
6
-
7
ارسال
saman:
سلام یه سوال دارم به نظر شما یه نوازنده چه طوری می تونه تو یک سازمان دولتی مشاوره بده. (البته خودتون نوشتید) اگه میتونه لطفا بگید چطوری ؟ ضمنا سایت خیلی خوبی دارید و اطلاعاتی خوبی من پیدا کردم
جمعه 8 آذر 1392
+
4
-
5
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
دوست عزیز: بسیاری از مطالب درج شده، انعکاس مصوبات و مقررات کشوری است و مسیر ایرانی با رویکرد اطلاع رسانی، صرفاً به انعکاس این موارد می پردازد. این مورد نیز مصوبه شورایعالی برنامه ریزی (وابسته به وزارت علوم) در بخش نقش و توانایی فارغ التحصیلان این رشته است، هر چند برای موارد مشاوره می توان به مصادیقی مثل همکاری با صدا و سیما، ارکسترهای دولتی، بخش های پژوهشی موسیقی محلی و ملی در سازمانهای دولتی مسؤول نیز اشاره کرد.
جمعه 8 آذر 1392
+
4
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 16028
5.4/10 (تعداد آرا 63 نفر )
Share