جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
sanaz:
سلام بین رشته های دبیری و تربیت معلم برای رشته ریاضی و فیزیک ، دبیری شیمی وجود نداره ? اگه وجود داره حداکثر رتبه برای قبولیش چنده ? خواهش میکنم اگه اطلاعاتی دارید جواب بدیم ممنون
سه شنبه 28 مهر 1394
+
0
-
0
ارسال
مریم:
سلام. چرا داره. من یادمه توی دفترچه کنکور بود.
پنجشنبه 30 مهر 1394
+
0
-
0
ارسال
جواد:
سلام میشه در مورد واحدهای که در رشته ی شیمی بدون گرایش در دانشگاه خونده میشه توضیح بدید
چهارشنبه 22 بهمن 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. سرفصل مربوطه توسط وزارت علوم منتشر نشده و دانشگاه شریف هم روی سایت قرار نداده لذا متأسفانه دسترسی به آن تاکنون مقدور نشده است اما شاید با مشاهده عناوین سایر گرایشهای شیمی در گروه ریاضی بتوان آنرا معادل گرایش محض دانست که در اینصورت واحدهای آن در بخش رشته های شیمی گروه تجربی در سایت موجود و قابل مطالعه است.
چهارشنبه 22 بهمن 1393
+
0
-
0
ارسال
ملیکا:
آیا این صحیح است که اگر در انتخاب رشته ی خود رشته شیمی(کارشناسی) را انتخاب کنیم در مقطع کارشناسی ارشد بتوانیم به رشته ی دارو سازی وارد شویم؟
سه شنبه 21 مرداد 1393
+
1
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
اگر منطورتان از داروسازی، دکترای حرفه ای داروسازی معروف و موجود در کنکور سراسری است، خیر. این رشته از آزمون ارشد ورودی ندارد و صرفاً از کنکور سراسری می توان وارد شد. البته رشته های دیگری از حوزه دارو هستند که در کنکور ارشد پذیرش دارند.
چهارشنبه 22 مرداد 1393
+
0
-
0
ارسال
ملیکا:
چه تفاوتی بین رشته شیمی محض وزیر شاخه هایش ومهنسی شیمی است؟
سه شنبه 21 مرداد 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
مهمترین تفاوت شاخه محض (بدون گرایش) با شاخه های دیگر(گرایشهای) آن رشته، در رویکردها و در نتیجه کاربردهای آن هاست. به عبارت دیگر هر کدام از شاخه ها و گرایش های یک رشته، در یک حوزه خاص وارد جزئیات شده اند و لذا در همان حوزه کاربرد بیشتری دارند. برای مقایسه دقیقتر و فهم بهتر موضوع، تعاریف و واحدهای تخصصی آنها را در صفحات مربوطه با هم مقایسه کنید. برای درک تفاوت دو رشته هم از همین روش استفاده کنید.
چهارشنبه 22 مرداد 1393
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 1537
5.1/10 (تعداد آرا 11 نفر )
Share