جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
Masood halaj200@gimal:
دوستان شرکت نفت نیروهای دانشگاهی بسیار کم میگیره یه تعداد شرکتهای خصولتی وپیمانکاری هم بسیار کم حقوق میدن کارم تو عملیات واقعا در مناطق گرمسیر طاقت فرساست برید جدول استخدامی را نگاه کنید برید رشته های ساده تر که استخدام میکنن را بخونید با پول بیشتر
شنبه 26 فروردين 1402
+
1
-
0
ارسال
امیر:
سلام.من ارشد زمین شناسی دارم.میخوام بدونم بهترین گرایش ارشد مهندسی نفت چی هست؟
سه شنبه 4 آذر 1399
+
1
-
1
ارسال
سعید کاتب:
با سلام من دیپلم تجربی داشتم ولی بخاطر علاقه به مهندسی نفت الان دانشجوی کارشناسی حفاری و استخراج دانشگاه ازاد هستم. خواستم ببینم شانسی برای قبولی ارشد دارم ؟
سه شنبه 2 آبان 1396
+
5
-
4
ارسال
سوسنگرد:
با سلام من دانشجوی صنایع شیمیایی هستم امسال ارشد گرایش اکتشافات قبول شدم بنظرتان اگر نفت اکتشافات برم خوب هست ؟ لطفا راهنمایی جامع بفرمایید و در مورد مواد درسی هم توضیح بدهید
چهارشنبه 17 خرداد 1396
+
13
-
10
ارسال
آرام:
سلام - من مهندسی نرم افزار را در مقطع کارشناسی خواندم, امسال برای ارشد , مهندسی نفت گرایش اکتشاف قبول شدم- دروس دانشگاهی را که چک کردم به نظرم خلی سخت و دشوار آمدن!!! با توجه به اینکه در شرکت حفاری کار می کنم می وخواستم بدونم که چه دوره ها و آموزش ها ( نرم افزار ) رو بخونم برای من مفید هستن... ممنون میشم اگر پاسخ را برای من ایمیل بفرمایید. با تشکر
شنبه 21 شهريور 1394
+
6
-
7
ارسال
پترومن:
سلام. جالب بود که بچه های نرم افزار ارشد مهندسی نفت قبول میشن! یعنی واقعا اینقدر ارشد نفت راحت شده؟ بگذریم به نظر من بهترین پیش مطالعه ارشد برای شما جزوه دروس تخصصی کارشناسی مهندسی نفته که میتونید از بچه های کارشناسی تهیه کنید. موفق باشید.
یکشنبه 22 شهريور 1394
+
2
-
0
ارسال
1368:
ضمن عرض سلام. من لیسانس مکانیک دارم. ولی برای ارشد دوست دارم در آزمون رشته مهندسی نفت شرکت کنم..خواستم نظر و پیشنهاد شما رو جویا بشم که تغییر رشته از مکانیک به نفت مناسب هست یا خیر؟ اگر بله، از لحاظ بازار کار چطوره؟ مخصوصا علاقه دارم که دانشگاه صنعت نفت قبول شم به امید خدا..چه گرایشی رو انتخاب کنم برای آزمون ارشد؟ دروس دوره ارشد نفت از مکانیک سخت تره یا آسونتره؟
جمعه 8 اسفند 1393
+
3
-
6
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. همه چیز به شرایط، علایق و اهداف شما برمی گردد. در این خصوص یکی بحث شانس قبولی است که با مقایسه دروس آزمون و ضرایب و وضعیت خودتان مشخص می شود. دیگری موضوع علاقه و پایه درسی و سطح علمی شما در دروس رشته مکانیک است که برای دانشجوی خوب مکانیک به نسبت دانشجوی معمولی تصمیم مناسب متفاوت خواهد بود.(به نظر ما دانشجوی ممتاز بهتر است رشته مکانیک را ادامه دهد). همچنین همه نمی توانند یا نمی خواهند پس از تحصیل در موقعیتهای جغرافیایی محدود یک مهندس نفت(مناطق نفت خیز که عمدتاً در جنوب واقع است)، کار کنند. توجه داشته باشید که فرصتهای شغلی مهندسی نفت بسیار محدودتر از مکانیک است اما همین فرصتها اگر به دست آید شاید شرایط شغلی بهتری (به ویژه از نظر درآمد) داشته باشید. بنابراین موضوع ریسک و تصمیم گیری مبتنی بر آن هم در میان است. سختی و آسانی دروس را هم می توانید با مقایسه واحدهای درسی، خودتان مقایسه کنید ولی دروس تخصصی دانشگاه نفت معمولاً به زبان انگلیسی ارایه می شود. نکته دیگر این که طبق آمار رسمی سازمان سنجش درصد قبولی مکانیک در ارشد92 بیشتر از نفت بوده(گزارش کاملتر در بخش مقالات تحصیل و دانشگاه سایت). موفق باشید.
جمعه 8 اسفند 1393
+
2
-
0
ارسال
حمید:
با سلام. مدرک کارشناسی اینجانب زمین شناسی می باشد. اما قصد دارم در رشته مهندسی نفت گرایش حفاری در کارشناسی ارشد ادامه تحصیل بدهم.آیا هیچ منعی برای من وجود ندارد؟
جمعه 21 آذر 1393
+
2
-
0
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
سلام دوست من. طبق آخرین اطلاعات مندرج در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد سراسری، منعی وجود ندارد.
یکشنبه 23 آذر 1393
+
1
-
1
ارسال
222:
اگر کسی بخواهد از رشته تجربی به مهندسی اکتشاف نفت برود و تحصیل کند ایا میتواند یا خیر؟ایا موفق میشود؟
دوشنبه 24 شهريور 1393
+
1
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
دوست خوبم این کار ممکن است اما نیاز به تلاش زیادی دارد. در صفحه کارشناسی مهندسی نفت که در سایت ما ارایه شده است شما 5 گرایش را می بینید که یکی از آنها اکتشاف است. ادامه این رشته در مقطع کارشناسی ارشد به گرایش موجود در این صفحه می رسد. البته شما با هر مدرک کارشناسی می توانید این گرایش ارشد را انتخاب کنید ولی مسیر علمی و صحیح آن، روشی است که گفته شد. برای قبولی در کارشناسی مهندسی اکتشاف نفت، شما باید در دروس فیزیک و ریاضی قوی باشید و در کنکور ریاضی شرکت کنید. البته زمین شناسی هم برای تحصیل در این رشته بسیار مهم است. موفق باشید.
سه شنبه 25 شهريور 1393
+
2
-
1
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 15935
5.2/10 (تعداد آرا 81 نفر )
Share