جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
نفس:
درود برشما دوستان عزیز. من لیسانس مهندسی کامپیوتر دارم و دیپلم ریاضی و فیزیک. برای ارشد قصد دارم که مهندسی هسته‌ای بخونم‌. امکانش هست یا خیر؟ اگر هست چه رتبه‌ای برای قبولی لازم هست؟
شنبه 1 شهريور 1399
+
5
-
4
ارسال
علیرضا:
سلام کسی میدونه برای قبولی ارشد گداخت امیرکبیر چه رتبه ای برای روزانه و شبانه لازمه؟
دوشنبه 14 آبان 1397
+
9
-
7
ارسال
حسین:
سلام . من دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش سیالات هستم و قصد دارم برای ارشد مهندسی هسته ای گرایش همجوشی یا چرخه ی سوخت بخونم اگه میشه توضیحاتی در باره ی ضرایب درس ها و کنکور ارشی مهندسی هسته ای بهم بدین
یکشنبه 3 ارديبهشت 1396
+
6
-
6
ارسال
دانش آموز:
سلام من دانش آموز سال دوم دبیرستان نمونه دولنی علامه هستم رشته ریاضی فیزیک.من علاقه شدیدی ب رشته مهندسی هسته ای گرایش گداخت دارم و دوست دارم درآینده شغلم این رشته باشه.لطفا درباره معایب و مزایای این رشته من رو راهنمایی کنید.رتبه کنکور برای ورود به این رشته باید زیر چند باشه؟من خودم استعداد خوبی در این زمینه دارم و کتاب های دانشگاهی این رشته و مقالات و کنگره های جهانی رو مطالعه کردم و کاملا متوجه مفهومات می شم.با تشکر از سایت قشنگتون.
یکشنبه 22 شهريور 1394
+
5
-
7
ارسال
amir:
سلام دوست خوبم. تغییرات در سطح رشته های دانشگاهی خیلی بالاست و احتمالا تا زمانی که شما به کنکور برسی هم در عنوان رشته ها و هم در وضعیت ادامه تحصیل اونا تغییراتی ایجاد میشه. الان برای شما زمان مطالعه و جمع آوری اطلاعات، شناخت تیپ شخصیت و خوب درس خوندن هست. شاید سال آینده برای تصمیم گیری و جمع بندی بهتر باشه...
دوشنبه 23 شهريور 1394
+
4
-
2
ارسال
ناشناس:
سلام دوستان بازار کار مهندسی هسته ای گرایش گداخت چطوریه؟
پنجشنبه 5 شهريور 1394
+
11
-
8
ارسال
حامد:
سلام میخواستم بدونم با توجه به مداکرات ایندهی این رشته در ایران چگونه خواهد شد
سه شنبه 25 فروردين 1394
+
11
-
3
ارسال
مرتضی:
با عرض سلام و وقت به خیر خدمت شما به نظر شما، در کارشناسی کدوم رشته ارتباطش با مهندسی هسته ای نزدیک تره؟ البته غیر فیزیک. ممنون میشم از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید
چهارشنبه 9 مهر 1393
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام. مکانیک گرایش تبدیل انرژی. مهندسی مواد. مهندسی برق و مهندسی شیمی
جمعه 25 ارديبهشت 1394
+
0
-
0
ارسال
علی:
با سلام و تشکر از مدیران سایت. دوست عزیز دو رشته کارشناسی فیزیک و کارشناسی مهندسی هسته ای بیشترین ارتباط رو با ارشد مهندسی هسته ای دارند.
جمعه 11 مهر 1393
+
1
-
1
ارسال
مهدی:
سلام یه سوال دارم ، بچه های برق هم میتونن این رشته رو برن ؟
چهارشنبه 2 مهر 1393
+
0
-
1
ارسال
محسن:
با تشکر از مدیران سایت. در پاسخ به مهدی : توی دفترچه ارشد نوشته: به اطلاع داوطلبان رشته مهندسی هسته ای میرساند بر اساس نظر دانشگاههای پذیرنده، دانشجویان این دوره از میان داوطلبان رشته های امتحانی مجموعه مهندسی برق (برای گرایش مهندسی پرتوپزشکی با ضرایب قدرت و مهندسی پزشکی بیوالکتریک، گرایش مهندسی راکتور با ضرایب قدرت و گرایش کاربرد پرتوها با ضرایب الکترونیک)، مهندسی مکانیک (با ضرایب تبدیل انرژی)، مهندسی شیمی، مهندسی مواد (با ضرایب شناسائی انتخاب و روش ساخت مواد) و فیزیک که در دفترچه شماره 2 درج میگردد، پذیرش خواهند شد . لذا داوطلبان متقاضی رشته مهندسی هسته ای باید در یکی از کدرشته های امتحانی فوق شرکت نمایند. ضمناً نمره هر داوطلب بر اساس بیشترین نمره کسب شده با ضرایب رشته وگرایش اعلام شده محاسبه خواهد شد . بدیهی است دانشکده محل تحصیل و نحوه پذیرش در گرایشهای مذکور از سوی دانشگاههای ذیربط تعیین می گردد.موفق باشی.
چهارشنبه 2 مهر 1393
+
0
-
0
ارسال
احمد:
سلام با تشکر از مطالب خوبتون میخواستم بپرسم گرایش های فوق لیسانس مهندسی هسته ای برای دکتر کدام رشته ها رو میتونن امتحان بدن؟ و آیا با مدرک فوق لیسانس مهندسی هسته ای آیا می توان رشته های دکترای پزشکی هسته ای و پرتوپزشکی را امتحان داد؟
پنجشنبه 20 شهريور 1393
+
3
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام و تشکر. پاسخ بخش اول سؤال شما مشابه پاسخی است که در سؤال رشته ارشد فیزیک به شما داده ایم. در مورد سؤال دوم، تا آنجا که ما می دانیم رشته هایی که نام برده اید در دانشگاه سراسری وجود ندارند. لطفاً بررسی کنید و در صورت تمایل با جزئیات بیشتر سوال کنید.
جمعه 21 شهريور 1393
+
0
-
0
ارسال
سالار:
باعرض سلام وتشکرازسایت بسیارخوب وآموزنده شما یک سوال داشتم الان چطورمیتوان باکنکورسراسری به این رشته ورودپیداکردواگرقراراست درکارشناسی رشته دیگری بخوانیم چه رشته ای رادرعلوم ریاضی برگزینیم؟
سه شنبه 24 تير 1393
+
1
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست عزیز برای ورود به این رشته باید در کنکور گروه آزمایشی ریاضی و فنی شرکت کنید و رشته مهندسی هسته ای را انتخاب کنید.
چهارشنبه 25 تير 1393
+
1
-
0
ارسال
محمد:
مطالب بسیار خوب است ولی چرا نمی توان مطالب را دانلود کرد.
سه شنبه 12 آذر 1392
+
1
-
4
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 23127
5.4/10 (تعداد آرا 77 نفر )
Share