جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
رضا:
سلام.عذر میخوام هیچ دانشگاه آزادی ارشد روانشناسی خانواده درمانی دانشجو نمیگیرد؟ لطفا جواب بدین.باتشکر
سه شنبه 9 آبان 1396
+
42
-
13
ارسال
گل مریم:
باسلام لطفا راهنمایی کنید آیا با اخذ کارشناسی ارشد خانواده درمانی اجازه پروانه مطب می دهند و آیا مقطع دکترا تو همین رشته وجود دارد و آیا به صورت مجازی هم ارشد و هم دکترا رو میتونیم اخذ کنیم با سپاس
جمعه 24 شهريور 1396
+
43
-
27
ارسال
نرجس:
با سلام و خسته نباشید لطفا راهنمایی کنید که رشته کارشناسی ارشد روانشناس خانواده درمانی به صورت مجازی هم میشه اخذ کرد وگرنه در دانشگاهای علوم و فرهنگ منظور همون دانشگاهای غیره انتفاعی است با تشکر
جمعه 24 شهريور 1396
+
13
-
7
ارسال
musavi:
با سلام من کارشناسی شیمی فارغ التحصیل90هستم و میخوام ارشد روانشناسی بخونم البته نمیدونم کدوم گرایش بهتره.خودم به کودک و خانواده علاقه دارم.دیدم گرایش مشاوره جداست و گرایش کودک و خانواده هم جدا.نمیدونم کدوم بهتره اگر راهنماییم کنین.سوال دیگه از کجا منابع خوب برای کنکور تهیه کنم؟و سوال دیگم با توجه به قانون اخذ پروانه زده برای کسانی که از سال93به بعد هستند قانون صدق میکنه.خب من فارغ التحصیل90هستم اوضاع چطور میشه؟ممنون
سه شنبه 21 شهريور 1396
+
3
-
5
ارسال
جمال:
جون مادرت نخوون شماها مارو بیچاره کردید
جمعه 23 شهريور 1397
+
18
-
8
ارسال
آرام:
سلام ممنون از مطالب خوبتون،سوال بنده این که من علاقه ی زیادی به چگونگی تربیت کودکان در خانواده و نحوه رفتار والدین با کودکان دارم و به مطالب روانشناسی و مشاوره علاقه مند با توجه به این شما کدام گرایش از رشته های روانشناسی یا مشاوره رو برای من توصیه میفرمایید؟
جمعه 16 مهر 1395
+
4
-
4
ارسال
نسیم:
سلام. اگه منظورتون ادامه تحصیل توی ارشد هست که یکی از گرایشهای "بالینی کودک" یا "مشاوره خانواده" میتونه مناسب باشه. ( کارشناسی که میدونید گرایشها کلا حذف شده.) البته حواستون باشه اگه کارشناسیتون مرتبط نباشه با ارشد بهتون پروانه نمیدن
سه شنبه 27 مهر 1395
+
2
-
2
ارسال
فاطمه:
با سلام و خسته نباشید، من کارشناسی علو تربیتی دارم میخواستم ارشد سراسری روانشناسی خانواده یا کودک و نوجوان شرکت کنم که متاسفانه جا موندم، الان نمیدونم آزاد چه رشته ای از روانشناسی خوبه که هم ارزش وقت و هم هزینه ای رو که صرف میکنم داشته باشه، تو رو خدا سریع راهنمایی کنید تا وقت تموم نشده، با سپاس فراوان
دوشنبه 7 دى 1394
+
1
-
0
ارسال
مطلع:
سلام با توجه به رشته تون و ارتباط اون و اینده شغلی بهترین گزینه در ازاد رشته روان شناسی خانواده درمانی هست پیروز باشید
پنجشنبه 1 تير 1396
+
0
-
0
ارسال
ملیحه:
سلام. توی هشت تا گرایش ارشد روانشناسی آزاد شاید دو سه تاش مثل عمومی یا عقب ماندگان ذهنی معمولی باشه و متقاضی خاص داشته باشه. بقیه اش همه خوبند و به اهداف و شرایط شما بستگی داره. اگه به تفاوتهای گرایشها و کاربردهاشون دقت کنید و اون رو در کنار علایق و برنامه های خودتون قرار بدید انتخاب آسونتر میشه.
سه شنبه 8 دى 1394
+
0
-
0
ارسال
فرزانه:
سلام .ایا شما اطلاع دارید که دارنده گان مدرک این رشته می تونن پروانه مطب بگیرن یا نه؟
دوشنبه 9 شهريور 1394
+
5
-
2
ارسال
فاطمه:
سلام به نظرم بین گرایشهای روانشناسی از نظر اعتبار مدرک برای مطب تفاوتی نیست و داشتن سایر شرایط مهمه ولی برای اطمینان بهتره سایت نظام روانشناسی رو ببینی یا از اونها بپرسی.
چهارشنبه 11 شهريور 1394
+
3
-
3
ارسال
مازیار:
با درود. یک جا خواندم که دانشگاه شهید بهشتی مصاحبه ورودی دارد. آیا شما اطلاعی دارید که درست است؟ اگر درست است در چه موردی مصاحبه می کنند؟ (جایی که خواندم سندی بود مال سال 1384) با سپاس بدرود.
شنبه 6 تير 1394
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
دوستان علاقه مند به رشته روانشناسی: با سلام. توجه داشته باشید که با راه اندازی تالار گفتگو، امکان تبادل نظرات و طرح سوالات به صورتی حرفه ای تر و ماندگارتر در دوبخش شغل روانشناس و رشته روانشناسی بوجود آمده است. لذا از شما برای عضویت و فعالیت در تالار دعوت به عمل می آید. با آرزوی موفقیت.
سه شنبه 12 خرداد 1394
+
3
-
1
ارسال
ارمغان:
با عرض سلام. متشکرم از توضیحاتتون. با توجه به اطلاعاتی که دادید، خانواده درمانی میتونه شباهت بیشتری به مشاوره ی خانواده داشته باشه، درسته؟ در مقایسه با اینکه شاخه ای از گروه درمانی و درمان گروهی اعضای خانواده محسوب بشه؟
سه شنبه 29 ارديبهشت 1394
+
2
-
3
ارسال
احمد:
نخیر دوست عزیز اینطور نیست. ضرایب امتحانی در کنکور همون روانشناسی بالینی هست که باید بخونید و در دنیا این رشته یکی از گرایشهای روانشناسی بالینی محسوب میشود.
سه شنبه 12 خرداد 1394
+
1
-
0
ارسال
علیرضا:
با سلام و سپاس از سایت خوبتون من رشته الهیات خوندم و دوست دارم در مقاطع ارشد و بالاتر رشته روانشناسی و اونم مربوط به خانواده رو بخونم از کجا شروع کنم و چی کار کنم؟
جمعه 28 آذر 1393
+
1
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. قبل از هر اقدامی شرایط جدید اخذ پروانه فعالیت روانشناسان را در انتهای متن همین صفحه بخوانید و با اهداف خود تطبیق دهید. اگر مشکلی نداشتید، با توجه به این که منعی برای شرکت در آزمون ارشد این رشته ندارید، باید منابع کنکور را از سایتهای تخصصی روانشناسی جویا شوید و مطالعه جدی را آغاز کنید. موفق باشید.
شنبه 29 آذر 1393
+
0
-
0
ارسال
حسین:
سلام دانشگاه های مجازی یا پیام نور که بتونیم حین خدمت سربازی هم این رشته رو بخونیم داره یا نه ؟
سه شنبه 29 مهر 1393
+
2
-
3
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. فعلاً خیر.
سه شنبه 29 مهر 1393
+
0
-
0
ارسال
مریم:
سلام می خواستم بدانم درس روانشناسی و آسیب شناسی خانواده به چه مسائلی می پردازه؟
پنجشنبه 6 شهريور 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. مهمترین موضوعات این درس شامل جنبه های روانشناختی خانواده، فرآیند تحول خانواده، مسایل و مشکلات عمده و شایع خانواده هاست و عناوینی مثل کارکردهای خانواده، عشق و دلبستگی، انواع خانواده، روابط خویشاوندی، تعارض و خشونت، ارتباط و مکالمه و... مورد بررسی قرار می گیرد.
شنبه 8 شهريور 1393
+
4
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 53270
5.6/10 (تعداد آرا 68 نفر )
Share