جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
Milad:
سلام من دیپلم کامپیوتر فنی حرفه ای دارم .ادامه تحصیل ندادم الان 22 سالمه به روانشناسی علاقه دارم میخوام بدونم چطوری میتونم وارد این رشته بشم و ادامه بدم ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
پنجشنبه 3 آبان 1397
+
0
-
0
ارسال
مصطفى:
با سلام وخسته نباشید. من دانشجوی رشته مواد هستم اما به روانشناسی و مشاوره هم علاقه دارم.از طرفی میخوام مواد رو ادامه بدم. امسال هم کنکور ارشد دارم.نمیشه در کنار مواد مشاورهخوند؟ اگه میشه چجوری ؟
پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394
+
1
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام.1- از 20 فروردین و طبق وعده و اعلام قبلی در باکس سمت راست صفحات، پرسشها را فقط در تالار گفتگو پیگیری خواهیم کرد تا امکان مشارکت و تبادل نظر و تجربه برای همه دوستان مهیا شود. خوشحال می شویم شما هم در آنجا به جمع ما بپیوندید و سوال یا نظر خودتان را مطرح کنید. 2- بجز استعدادهای درخشان برای سایرین این امکان وجود ندارد. موفق باشید.
جمعه 18 ارديبهشت 1394
+
0
-
0
ارسال
مهناز:
با سلام من امسال کنکور شرکت کردم وطی انتخاب رشتم مشاوره رو جز 5 انتخابم گذاشتم به نظر شما اگه بخوام بورسیه بشم کشورهای خارجی مثل کانادا این رشته رو قبول دارن ؟
سه شنبه 21 مرداد 1393
+
4
-
1
ارسال
morteza:
با سلام و تشکر از شما کارشناسی نرم افزار دارم میخوام مدیریت بانکداری بخونم . چه مراحلی رو باید طی کنم تا بتونم کارشناسی این رشته رو بگیرم.
یکشنبه 8 تير 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست عزیز شما باید مجددا کنکور شرکت کنید.
سه شنبه 10 تير 1393
+
1
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 6131
4.9/10 (تعداد آرا 72 نفر )
Share