جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
سارا:
باسلام با معدل کتبی تجربی۱۳.۹۵شانس قبولی زیست شناسی سلولی و ملکولی بر اساس پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری رو دارم؟
یکشنبه 3 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
shaparak:
سلام ببخشید دانگاه های تهران و شهید بهشتی رشته ژنتیک رو در دکتری ارائه میدن؟
سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
+
0
-
0
ارسال
arya:
سلام من الان مدیریت هتلداری دانشگاه شیراز میخونم..جواب نهایی انتخاب رشته هم اومده زیست عمومی شیرازم قبول شدم..الان واقعا تو دو راهی هستم که کدومو انتخاب کنم..خواهشا میشه راهنماییم کنید که شرایط هر کدوم چطوره؟؟..واقعا به راهنماییتون نیاز دارم خواهش میکنم کمکم کنید
چهارشنبه 22 مهر 1394
+
2
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. در شرایط برابر، بازارکار مدیریت هتلداری بهتره ولی جواب دقیق بستگی به خیلی شرایط و عوامل داره. مثلا بازار کار زیست به شرط ادامه تحصیل تا دکترا خیلی خوب میشه/ عمده مشاغل زیست در سطوح بالا توی حوزه بهداشت و درمانه که شاید برای همه مناسب نباشه اما از اونطرف هم مدیریت هتلداری نیاز به تیپ شخصیتی و روحیه ای خاص داره که همه ندارند و... بهتره از راهنمای انتخاب شغل و رشته سایت (باکس سمت راست) کمک بگیرید و با امتیازی که به عوامل موثر می دید خودتون بهترین گزینه رو پیدا کنید.
جمعه 24 مهر 1394
+
2
-
1
ارسال
arya:
ممنون از راهنماییتون...فقط یه سوال دیگه اونم این که تو زیست عمومی گرایش دبیری امیدی به دبیر شدن هست؟؟..منظورم اینه که با این همه سهمیه پذیرش و..میتونم امید داشته باشم؟؟
شنبه 25 مهر 1394
+
1
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
در مورد رشته های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی معمولا مشکلی وجود ندارد.
پنجشنبه 30 مهر 1394
+
0
-
0
ارسال
جواد:
سلام من میخوام برم ژنتیک اما رتبه ام نمیخوره اگر برم زیست جانوری میتونم بعدش ژنتیک بخونم ؟ چرا هیچی درمورد زیست شناسی ها نگفتی؟
چهارشنبه 20 خرداد 1394
+
3
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. بله می توانید. اما اگر صد درصد هدفتان ژنتیک است، این تغییر رشته نکاتی دارد که آنها که پیگیر رشته های علوم پایه و پزشکی اند می دانند اما اینجا مجال توضیحش نیست. با توجه به این که مدتی است که تالار گفتگو به منظور تبادل نظر و تجربه بین دانشجویان و شاغلین رشته ها راه اندازی شده و ما نیز سوالات را فقط در تالار پیگیری می کنیم. پیشنهاد می کنیم آنجا عضو شوید و این موضوع یا دیگر موضوعات مورد علاقه تان را با دوستان در میان بگذارید تا از این نکات و تجربه ها بهره مند شوید. موفق باشید.
جمعه 22 خرداد 1394
+
3
-
3
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 15239
4.3/10 (تعداد آرا 46 نفر )
Share