جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
علیرضا:
سلام و خسته نباشید. شما اطلاع دارید چگونه میشود با آقای مصطفی گلپایگانی تماس گرفت و سوالات نجومی خود را از ایشان بپرسیم؟
دوشنبه 25 بهمن 1400
+
1
-
0
ارسال
مهدیس:
سلام وقتتون بخیر باشه من به تازگی کنکور دادم و میخوام در انتخاب رشته رشته فیزیک رو انتخاب کنم برای بورسیه و اپلای و فضانوردی مسیر درست رو انتخاب کردم یا رشته فیزیک در ارشد و در گرایش نجوم و کیهان شناسی صرفا یک چیز نظری است و ربطی به فضانوردی و ناسای آمریکا نداره ؟
شنبه 16 مرداد 1400
+
3
-
1
ارسال
قاسم سجادی:
سلام پرسشهایی درمورد علم نجوم وبویژه اختلاف افق از آقای مصطفی گلپایگانی کارشناس نجوم داشتم لطفاداهنمایی فرمایید.
چهارشنبه 4 تير 1399
+
0
-
0
ارسال
مهدی:
سلام از سایتهای تخصصی نجوم کمک بگیرید
پنجشنبه 12 تير 1399
+
0
-
0
ارسال
محمد:
سلام. من علاقه زیادی به نجوم دارم و می خواهم بعد کنکور دانشگاه تهران رو قبول بشم. تو ایران که اهمیت زیادی به این رشته نمی دهند. می خواستم بدونم اگه بخوام بورسیه بگیرم تو کدوم دانشگاه امکانش هست و اینکه دانشگاه تهران، دانشگاه خوبی برای بورسیه گرفتن (بورسیه برای رشته فیزیک)هست؟
چهارشنبه 8 دى 1395
+
38
-
11
ارسال
ابراهیم:
سلام ببخشید برای ارشد فیزیک نجومی الان دقیقا چه مطالبی باید بخونیم؟؟ ممنون میشم به ایمیلم بفرستین
یکشنبه 5 دى 1395
+
11
-
6
ارسال
اوا:
سلام چه کشور هایی دانشگاه بهتری واسه این رشته دارن و واسه تحصیل میشه رفت کجا؟
جمعه 20 آذر 1394
+
6
-
4
ارسال
شهناز:
سلام . فیزیک نجومی شاخه هایی چون اختر فیزیک و کیهانشناسی داره . دفترچه93 کیهانشناسی و در 4 دانشگاه زده دامغان. شیراز.شهیدبهشتی . لرستان و بقیه دانشگاهها عنوان فیزیک نجومی زدند . میشه لطف کنید بگید دقیقا کیهان شناسی و در مقطع کارشناسی ارشد کدوم دانشگاهها کار میکنند ؟ چون شنیدم مثلا همدان زده فیزیک نجومی ولی در عمل کیهانشناسی کار می کنند . بازم تاکید دارم لطفا بگید کدوم دانشگاهها کیهانشناسی کار می کنند .؟ با تشکر
شنبه 16 اسفند 1393
+
7
-
6
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام . همان 4 دانشگاهی که نام بردید دقیقاً آنهایی هستند که ارشد فیزیک با زمینه کیهان شناسی ارایه می کنند. (البته این که آیا واقعاً در عمل چه می کنند را نمی دانیم). علاوه بر این دانشگاه صنعتی امیرکبیر فیزیک با زمینه "مهندسی کیهان شناسی" ارایه می کند. موفق باشید.
دوشنبه 18 اسفند 1393
+
4
-
3
ارسال
گیتا:
توی یه کشور دیگه چی ؟میشه رفت؟
پنجشنبه 18 دى 1393
+
1
-
1
ارسال
گیتا:
سلام ببخشید میشه لطف کنید بگید واسه کارشناسی ارشد نجوم چه.رتبه ای میخواد و.کسی تو ایران میتونه رفتن به یه سیاره دیگرو تجربه کنه؟
شنبه 13 دى 1393
+
11
-
3
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام 1-برای دریافت رتبه ها و درصدهای قبولی لطفاً به سایتهای کنکور ارشد مراجعه کنید. 2- فعلاً که این کار مقدور نیست اما شما هم حتماً از تلاشهای آغاز شده(میمون فضانورد و ...) اطلاع دارید.
یکشنبه 14 دى 1393
+
3
-
1
ارسال
نازنین:
خیلی ممنون از پاسختون ولسه سال های اینده هم ممکنه داشته باشن ؟میشه بگید در کارشناسی تا چه رتبه ای این دانشگاه ها میگیرن؟
شنبه 6 دى 1393
+
2
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
بله امکانش وجود دارد فقط برای خبر قطعی آن باید تا زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد 94 (اوایل سال بعد) منتظر ماند. در مورد جزئیات کنکور (نظیر رتبه ها،منابع،...) باید از سایتهای کنکور سوال کنید.
یکشنبه 7 دى 1393
+
1
-
2
ارسال
نازنین:
سلام خواهرمن دانشگاه خوارزمی میره ولی میگه نداره رشته نجوم من حتی تو سایتشم رفتم ولی نداشت چنین رشته ای ازکجا میشه فهمید دقیق اخه من خیلی درگیر این رشته ام ممنون میشم کمکم کنید و اطلاعات بیشتری بذارید ...
جمعه 5 دى 1393
+
2
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. لازم است بیشتر دقت کنید. مبنای اعلام نام دانشگاهها همانطور که در بالای جدول هم می بینید، دفترچه انتخاب رشته 93 بوده است. در سایت این دانشگاه نیز گروه نجوم و کیهان شناسی در دانشکده فیزیک وجود دارد و در چند بخش دیگر سایت نیز نام این رشته دیده می شود.
شنبه 6 دى 1393
+
2
-
1
ارسال
مهسا:
سلام خیلی ممنون از پاسختون فقط میشه بگید تا چه رتبه ای واسه کارشناسی ارشد این رشترو میگیره؟
پنجشنبه 4 دى 1393
+
3
-
2
ارسال
مهسا:
سلام خیلی ممنون از اطلاعاتتون فقط معلم ما میگه فقط و فقط دانشگاه تهران رشته ی نجوم داره ایادرسته؟
پنجشنبه 27 آذر 1393
+
2
-
1
ارسال
نسینم:
سلام مهسا جان این رشته رو تمام دانشگاه هایی که اینجا گفتند دارند معملمتون احتمالا منظورش چیز دیگه ای بوده یا اینکه اطلاع نداشته
جمعه 28 آذر 1393
+
2
-
3
ارسال
فاطمه:
سلام کارشناسی شیمی خوندم اما میخوام ارشدم رو نجوم بخونم.توی دبیرستان هم ریاضی فیزیک خوندم.الان چیکار کنم؟؟واسه ی کارشناسی نجوم هم دیره که بخوام بخونم یا نه؟؟
یکشنبه 3 آبان 1394
+
4
-
1
ارسال
نازیلا:
سلام فاطمه خانوم. ارشد نجوم برای کسی که کارشناسی مرتبط نداره بازارکار جالبی نداره. حیفه شما که شیمی خوندید ارشد رو توی زمینه تخصصی خودتون ادامه ندید. به نظر من اگه با شیمی مشکلی ندارید نجوم رو به صورت موازی و با مطالعه آزاد و حضور در جمع علاقه مندان و دوره های آموزشی پاره وقت دنبال کنید. اگه هم مصمم به این کار هستید مجاز هستید تا در کنکور ارشد فیزیک نجومی شرکت کنید.
سه شنبه 5 آبان 1394
+
8
-
8
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 32780
5.1/10 (تعداد آرا 53 نفر )
Share