جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
معرفی نرم افزار Endnote
معرفی نرم افزار Endnote

شما اگر در حال نوشتن مقاله باشید ( چه دانشجو باشید و مقاله پایان نامه خود را بنویسید و چه پژوهشگری باشید که به دنبال نوشتن مقاله ISI و یا اشکال دیگر مقاله علمی هستید)، در روند نوشتن مقاله ، چاپ مقاله، اخذ پذیرش مقاله و یا حتی ارزیابی مقاله، نیازمند ابزارهای ویژه ای هستید که ضمن تسهیل کار و افزایش سرعت مقاله نویسی، از روش استاندارد مقاله نویسی نیز تبعیت کند.

در این راستا، نرم افزار  EndNote یکی از بهترین و جامع ترین نرم افزارهای موجود است که شرکت Thomson Scientific جهت سهولت کار پژوهشگران، به کاربران خود عرضه کرده است. با توجه به اینکه امروزه مدیریت اطلاعات علمی برای پژوهشگران حوزه‌های مختلف یک دغدغه شده است،EndNote   کمک بسیار موثر و چشمگیری به پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی در زمینه مدیریت مستندات، نوشتن مقاله علمی و چاپ مقاله بر اساس استانداردهای مختلف ناشرین بین المللی می نماید.

 این نرم افزار می‌تواند با ارائه بیش از 2300 استاندارد نشر مقاله و انواع فرمت‌های پذیرفته شده بین المللی استناد نویسی، کمک شایانی هم به پژوهشگران و هم به اعضای هیات تحریریه مجلات علمی برای پذیرش مقاله کند.

برای آشنایی با شیوه استفاده از این نرم افزار اینجا را کلیک کنید تا راهنمای استفاده از آن را دریافت نمایید.(حجم فایل: 3.04Mb ، فرمت: pdf ).
 


 
1393/6/11

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 804
6/10 (تعداد آرا 1 نفر )
Share