جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
معرفی پایگاه‌ اطلاعات علمی اسکوپوس Scopus
معرفی پایگاه اطلاعات علمی(سایت مقاله انگلیسی) اسکوپوس scopus

اسكوپوس                                                                                     www.scopus.com

 
کمتر کسی را می توان یافت که در زمینه نوشتن مقاله و یا دانلود مقاله برای فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی فعال باشد و یا حداقل علاقه مند به مطالعه مقاله علمی و مقاله انگلیسی باشد و نام پایگاه اسکوپوس (scopus) را نشنیده باشد.

يكي از بزرگترين پايگاه هاي چكيده نامه و نمايه نامه استنادي از متون تحقيقاتي و منابع تحت وب با كيفيت مي باشد. اسكوپوس 29 ميليون چكيده از بيش از 16,500 مجله علمي در زمينه هاي مختلف علمي، فني، پزشكي و علوم اجتماعي از بيش از 4000 ناشر بين المللي را نمايه مي كند. اين پايگاه استنادي شامل 265 ميليون ارجاع و 265 ميليون صفحه وب با كيفيت است، كه از طريق موتور جستجوي سايروس نمايه شده است. اين پايگاه توسط شركت الزوير (Elsevier) اداره مي شود و از طريق وب در دسترس مشتركان قرار مي گيرد. پوشش موضوعي اين پايگاه شامل: کشاورزی و علوم زیستی، هنر و علوم انسانی، بیوشیمی، ژنتیک و زیست مولکولی، مدیریت و حسابداری، شیمی، مهندسی شیمی، علوم کامپیوتر، دندانپزشکی، علوم زمین، علوم مواد، ریاضیات، پزشکی، پرستاری، داروشناسی، روانشناسی، علوم اجتماعی است.
 
برای آشنایی با شیوه استفاده از این پایگاه اینجا را کلیک کنید تا راهنمای استفاده از آن را دریافت نمایید.(حجم :615kb ،فرمتpdf
)
 
1393/6/11

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
اصلان نجفی بابادی:
مقاله
یکشنبه 22 آبان 1401
+
0
-
0
ارسال
معصومه عرب:
بسیار عالی و سپاسگزارم . کاش در مورد تامسون رویترز هم مطالبی بنویسید
شنبه 11 آذر 1396
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 8077
5.3/10 (تعداد آرا 20 نفر )
Share