جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
آموزش زبان انگلیسی آنلاین
امروزه روش های متنوع و جدیدی برای آموزش زبان انگلیسی ایجاد شده است که هر کدام ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارند...


آموزش زبان انگلیسی آنلاین که از آن با عنوان آموزش زبان انگلیسی مجازی و یا Virtual Learning نیز یاد می شود، نوعی از آموزش زبان غیر حضوری است که در آن از ابزارهای آموزشی و کمک آموزشی در بستر انتقال داده و اینترنت استفاده می شود.
امروزه اگرچه همچنان استفاده از کلاس های حضوری برای یادگیری مکالمه انگلیسی رونق فراوانی دارد اما پیشرفت های فناوری باعث شده تا یادگیری انگلیسی بسیار ساده تر و جالب تر شود. به عبارت دیگر، روش های مدرن ارتباطات، یادگیری زبان های خارجی از جمله انگلیسی را وارد مرحله ای جدید و روندی متفاوت از شیوه های آموزش سنتی کرده است و علاقه مندان در حال حاضر منابع گسترده ای برای یادگیری زبان انگلیسی آنلاین در اختیار دارند.
به این ترتیب بسیاری از زبان آموزان به دلایل مشغله های گوناگون شغلی، تحصیلی و خانوادگی تمایل دارند تا یادگیری زبان انگلیسی آنلاین را تجربه کنند و زبان را در منزل و به روش های جدید بیاموزند.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین برای کودکان، نوجوانان و یا...

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما هم باشد، این است که روش یادگیری زبان انگلیسی آنلاین برای چه سنی مناسب است؟. با توجه به وجود منابع و ابزارهای متنوع و متعدد آموزش آنلاین زبان، افراد در گروه های سنی مختلف می توانند زبان انگلیسی را آنلاین و حتی در بسیاری از موارد، رایگان آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی اندروید

برای آن دسته از دوستانی که کمتر با این عبارت آشنا هستند یادآوری می کنیم، یکی از عباراتی که امروزه زیاد از زبان علاقه مندان به یادگیری زبان شنیده می شود، عبارت " آموزش زبان انگلیسی اندروید " است. منظور از این عبارت، آموزش زبان انگلیسی تحت سیستم عامل اندروید است که از طریق اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی صورت می گیرد و به دلیل گستردگی و محبوبیت تلفن های همراه هوشمند، طرفداران بی شماری یافته است.
لازم به توضیح است که گاهی عبارت " آموزش زبان انگلیسی اندروید " کاملا معادل " آموزش زبان انگلیسی آنلاین" قرار می گیرد که البته همانطور که در ادامه خواهیم دید، صحیح نیست و آموزش زبان انگلیسی اندروید (تحت اندروید) تنها بخشی از آموزش زبان انگلیسی آنلاین است.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین صوتی، تصویری، سریع و حتی رایگان!

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که چرا آموزش های آنلاین جذابند؟ این موضوع دلایل مختلفی دارد از جمله این که آموزش زبان انگلیسی آنلاین ضمن این که جدید است، راحت تر به نظر می رسد، هزینه کمتری دارد و با مشکل محدودیت وقت که بسیاری این روزها با آن درگیرند، سازگاری بیشتری نشان می دهند.
همه اینها به معنی رفاه بیشتر است که از نیازهای اصلی بشر امروز به شمار می رود. بنابراین طبیعتا آموزش زبان آنلاین مورد استقبال قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که آموزش زبان انگلیسی آنلاین چون در تعامل فیزیکی و حضوری با استاد و دیگر زبان آموزان نیست، مهارتها و سختی های خاص خود را دارد و ممکن است مثل روشهای آموزشی دیگر، الزاما موفقیت آمیز نباشد. از این رو باید به این نکته توجه شود که یادگیری زبان انگلیسی آنلاین اگر با تلاش و انگیزه و برنامه ریزی صحیح همراه نشود، می تواند اثر عکس داشته، فرد را نسبت به یادگیری زبان انگلیسی بدبین کند و تا مدتها او را از ورود دوباره به موضوع آموزش زبان دور کند.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی آنلاین

عموما یادگیری زبان انگلیسی آنلاین از طریق وب سایت های آموزش زبان ، اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی و کانال های تلگرام آموزش زبان انجام می شود.
اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ، ابزاری برای آموزش زبان انگلیسی اندروید (تحت اندروید) است. امروزه بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از مهمترین پرسشهای علاقه مندان یادگیری زبان است که در ادامه درباره آن سخن خواهیم گفت.
در یادگیری زبان انگلیسی آنلاین ، شما می توانید بسته به علاقه و سطح فراگیری مورد نظر از یک یا چند ابزار آموزش زبان انگلیسی آنلاین استفاده کنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر مثالهایی ذکر می شود.
 

سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی: تمرین مهارت شنیداری زبان

i) سایت های ویژه ی تقویت زبان محاوره ای مثل org ( شامل مکالمات مختلف با لهجه های متفاوت حتی لهجه های غیر بومی است).
ii) سایت های ویژه ی تقویت شنیداری انگلیسی روزمره: مثلRandall’s ESL Cyber Listening Lab ( که پر است از تمرین های شنیداری زبان درباره ی موضوعاتی مانند خرید ، مسافرت ، مدرسه و سایر موضوعات روزمره ).
iii) سایت هایی که افراد میتوانند در آنجا به گفتگوهای علمی و آموزشی به زبان انگلیسی گوش کنند. مثل Ted Talks ( کلکسیونی از گفتگوهای تک نفره ی آموزشی است. )

سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی : تقویت مهارت خواندنی زبان

i) سایت های ویژه دوره های آموزشی خود آموز: مثل ReadTheory که شامل آزمون های تشخیصی, دروس روزانه و روش ها ی پیگیری میزان پیشرفت یادگیری شماست
ii) سایت های ویژه مطالعات پایه ای : بسیاری از وب سایتها در این گروه جای می گیرند مثل دو وب سایت Breaking News English و English Online( که شامل مقالات انگلیسی هستند که برای انگلیسی زبانان ویرایش و ساده شده اند.)
iii) روزنامه های زبان آموزان: اینها سایت های هستند که اخبارروزانه ویژه ی دانش آموزان ESL را به طور مرتب گزارش میکنند. یکی از بهترین مثال های اینگونه روزنامه ها سایت Bangkok-Based S Weekly  میباشد. (s مخفف کلمه یStudent است.)

سایر سایت های آموزش زبان انگلیسی آنلاین رایگان

علاوه بر موارد فوق، این سایت ها نیز در حوزه یادگیری زبان انگلیسی آنلاین رایگان فعالیت می کنند:
ردیف نام سایت حوزه آموزش نشانی اینترنتی
1 english-online متنوع http://english-online.org.uk
2 MyLanguages متنوع - گرامر http://www.mylanguages.org/lessons.php
3 dictionary ترجمه http://www.dictionary.com
4 Duolingo متنوع https://www.duolingo.com
5 ELanguageSchool نوشتار http://www.elanguageschool.net
6 FluentU متنوع http://www.fluentu.com
7 bbc متنوع http://www.bbc.co.uk
8 Language.com  متنوع - شنیداری http://www.1-language.com
9 Foreign Services Institute  شنیداری http://fsi-languages.yojik.eu
10 زبان آموزان متنوع -گرامر http://www.zabanamoozan.com
11 wordsurfing لغات http://www.wordsurfing.co.uk
 
 
شما هم اگر سایتهای خوبی را در زمینه آموزش زبان انگلیسی آنلاین (رایگان) می شناسید، خوبست آنها را در قسمت نظرات به دوستان خود معرفی کنید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان

همانطور که در مبحث آموزش زبان انگلیسی اندروید گفته شد، با افزایش محبوبیت گوشی های همراه هوشمند ، محبوبیت اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی نیز افزایش یافته است. با این مقدمه، شاید برای شما هم این سوال باشد که بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدامست؟
در اینجا نگاهی خواهیم داشت به بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی اندروید . این اپلیکیشن ها از پرطرفدارترین نمونه های موجود در دنیا هستند. کسی چه می داند شاید شما هم روزی طرفدار پرو پا قرص یکی از آنها شوید:


 
ردیف نام اپلیکیشن توضیحات
1 Duolingo پرطرفدارترین اپلیکیشن آموزش زبان در دنیا
2 Language Learning آموزش 12 زبان زنده دنیا - جزو  اپ های برتر گوگل
3 Memrise جزو  اپ های برتر گوگل
4 Learn 50 Languages به شیوه ای تقریبا مشابه کتاب های آموزش زبان در سفر
5 Lingua.ly فراگیری زبان از طریق خواندن خبر
6 Play & Learn Language آموزش زبان از طریق فلش کارت
7 Learn Language – Busuu یادگیری لغات و عبارات/ کیفیت دوره ها بر مبنای CEFR  ( چارچوب اروپایی مشترک یادگیری زبان)
8 Speaky فراگیری از طریق چت و گفتگو
9 Learn English Grammar یادگیری دستور زبان / محصول British Council
10 Learn Languages پیشرفته /محصول Rosetta Stone/ آموزش از طریق یادگیری مفاهیم دیگر (Immersion)
 

به نظر شما بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید کدامست؟

کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی آنلاین

همانطور که گفته شد، امروزه کانال های تلگرامی یکی دیگر از روش های یادگیری زبان انگلیسی آنلاین هستند. برای آشنایی کامل با برخی از معروفترین کانال های آموزش زبان ، مقاله " آموزش زبان انگلیسی در تلگرام" را از اینجــا مطالعه کنید.

یادتان باشد مهم نیست شما از چه ابزار و روشی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می کنید، آنچه تعیین کننده و برای موفقیت شما لازم می باشد، داشتن اراده، پشتکار و تمرین زیاد و حتی روزانه است.


 
1396/7/12

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 131
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )
Share