جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
نرم افزار آموزش زبان انگلیسی
امروزه استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بسیار رایج شده است. این روش نسبت به روش های دیگر مزایا و معایبی دارد...


یادگیری زبان انگلیسی، کاری که شاید ماه ها و سال ها برخی علاقه مندند آن را انجام داده و یک زبان جدید را کامل بیاموزند.  اما برای آموزش زبان راه های زیادی وجود دارد. برخی ترجیح می دهند به آموزشگاه های زبان انگلیسی مراجعه کنند، بعضی آموزش زبان آنلاین در فضای اینترنت را انتخاب می کنند،  بعضی دیگر با استفاده از یک نرم افزار مناسب و یا نصب یک اپلیکیشن معتبر آموزش زبان روی گوشی همراه خود شروع به یادگیری زبان می کنند. جالب است که اخیرا از طریق شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام هم راه هایی برای آموزش زبان انگلیسی برای علاقه مندان ایجاد شده است. راه ها زیاد و متنوع هستند، اما مهم تر از همه، وجود علاقه، اراده و پشتکار کافی برای یادگیری زبان انگلیسی در فرد است.
 

چرا نرم افزار آموزش زبان انگلیسی

هر کدام از روش های مختلف آموزش زبان انگلیسی مورد توجه عده ای قرار می گیرند. استفاده از نرم افزار آموزش زبان انگلیسی هم طرفداران خاص خود را دارد. این افراد معمولا از روش های دیگر آموزش زبان یا نتیجه نگرفته اند و یا آن روش ها برایشان جذابیت لازم را نداشته و حتی کسالت آور بوده است. در سال های اخیر تعداد کاربران زیادی هستند که به دنبال بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی برای موبایل (اندروید،آیفون و ...) و یا بهترین نزم افزار آموزش زبان برای کامپیوتر می باشند. این افراد ترجیح می دهند که محتوای آموزشی همیشه و هر وقت خواستند در دسترس شان باشد و بتوانند از آن استفاده کنند، فشار خاصی برای آموزش زبان روی آنها نباشد و به قولی معلم همیشه در کنارشان باشد.  

برنامه آموزش زبان انگلیسی، مکالمه، لغت، نوشتن و یا ...

برنامه های مختلف آموزش زبان انگلیسی از جمله نرم افزارهای آموزش زبان و اپلیکیشن های آموزش زبان که آموزش از سطح مقدماتی تا پیشرفته را در برمی گیرند، برخی بر آموزش مکالمه زبان انگلیسی، یا آموزش لغات و افزایش گستره دامنه لغات و نیز برخی دیگر بر قواعد دستور زبان یا گرامر تمرکز دارند. شما با توجه به هدف تان از یادگیری زبان می توانید هر کدام را که بیشتر مناسب شماست انتخاب کنید.
از نظر رده سنی هم این نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی متفاوت هستند. برخی بر آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و برخی برای آموزش زبان سنین بالاتر طراحی شده اند.

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی

برای پیدا کردن بهترین نرم افزار آموزش زبان باید کمی دقت کنید. اول ببینید هدف شما از آموزش زبان چیست، بیشتر به دنبال آموزش مکالمه سریع هستید، بیشتر یادگیری گرامر یا دستور زبان برایتان اهمیت دارد و یا .... حال به دنبال آن نرم افزار آموزش زبان بروید که شما را به این هدف تان برساند.
همچنین به دلیل وجود تنوع زیاد نرم افزارهای آموزش زبان، حتما انتخاب کار راحتی نیست. موسسات و افراد مختلف، نرم افزار و اپلیکیشن های متفاوتی را تهیه و ارائه کرده اند. سعی کنید محتوای نرم افزارها را بررسی کنید، در فضای اینترنت یا شبکه های اجتماعی مرتبط نظرات افرادی که از این نرم افزارها استفاده کرده اند را جویا شوید، ببینید آنها چقدر راضی بوده اند و نتیجه گرفته اند.
با مقایسه نتایجی که بدست می آورید می توانید راحت تر مناسب ترین و بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی را پیدا کنید.

برخی از نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی

در این بخش سعی شده برخی از نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی به شما معرفی شود تا با بررسی و مقایسه بتوانید انتخاب درستی انجام دهید.  
 
نرم افزار دولینگو :
این نرم افزار به‌جای استفاده از روال معمول آموزشی درس به درس، درس‌های خود را به شکل درخت مهارت سازمان‌دهی کرده است. شما با استفاده از امتیازاتی که در طی فرایند آموزش زبان انگلیسی کسب می‌کنید، به درس بعدی می‌روید. با پاسخ‌های صحیح به پرسش‌ها امتیاز خود را بالا می‌برید و برای ادامه راه تشویق می‌شوید. سپس با استفاده از دانشی که فرامی‌گیرید قادر خواهید بود جملاتی که دیگر کاربران ایجاد می‌کنند را ترجمه نمایید.
 
نرم‌افزار Lingua.ly:
روش اصلی آموزش این نرم‌افزار از طریق لغات است. درواقع با این روش ذهن شما به یک نوع خاص از نوشتن متون عادت نمی‌کند و قادر خواهید بود کلیه‌ی لغات زبانی که می‌آموزید را بخوانید.

نرم افزار Tell Me More:
این نرم افزار دارای سطح مقدماتی تا پیشرفته می باشد. محتوای آن شامل آموزش کامل گرامر (دستور زبان)، مکالمه، و خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی است.

نرم افزار Learn to Speak English:
این نزم افزار با استفاده از روش های استاندارد به آموزش زبان می پردازد و سیستم آن برپایه تمرین و تکرار است. این نرم افزار شامل آموزش معنای لغات، گرامر، و مکالمه زبان انگلیسی می شود.

نرم افزار ELA:
این نرم افزار با الگوبرداری از محیط طبیعی زندگی، یادگیری مکالمه انگلیسی را مانند زبان مادری آسان تر وسریع تر می کند. یادگیری در این نرم افزار بر اساس گفتگو صورت می گیرد.
 
نرم افزار LearnEnglish Grammar :
این نرم‌افزار برنامه‌ای تعاملی می‌باشد که برای تقویت قواعد دستور زبان طراحی‌شده است. سؤالات در این نرم‌افزار در هر دو نسخه‌ی بریتانیایی و آمریکایی بوده و در چهار سطح است که از مقدماتی آغاز و تا سطح پیشرفته ادامه خواهد داشت.
 
نرم افزار Johnny Grammar’s word Challenge :
این نرم افزار گرامر زبان انگلیسی را اموزش می دهد و برای افرادی که گرامر را می خواهند یاد بگیرند مناسب است.
 
نرم افزار SpeakingPal English Tutor :
مبنای این نرم افزار آموزش صحبت‌کردن به زبان انگلیسی می باشد .
 
نرم افزار Phrasalstein :
کمک به یادگیری افعال دوقسمتی (phrasal verb) زبان انگلیسی از روشهای مهم آموزش این نرم افزار است.
 
نرم افزار kids-alphabets :
نرم افزاري براي گوشي هاي ويندوز فون است كه در يك محيط زيبا الفبای زبان انگليسي را به كودكان آموزش می دهد. اين نرم افزار به شما كمك مي كند تا هم الفبا و هم معادل انگليسی اشيا و ميوه هایی كه روزانه با آنها سر و كار داريم را به كودك خود آموزش دهيد.


 
1396/7/18

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
شبنم:
سلام ممنون از سایت خوبتون میشه تعداد بیشتری از انواع نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رو معرفی کنید ممنون میشم
سه شنبه 25 مهر 1396
+
0
-
0
ارسال
سهراب:
سلام خیلی ممنون اطلاعات خوبی بود با این اطلاعات بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای من نرم افزار SpeakingPal English Tutor هست
یکشنبه 23 مهر 1396
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 1667
5.3/10 (تعداد آرا 39 نفر )
Share