جستجو در مسیر ایرانی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
پریماه:
سلام.میشه از رشته مهندسی شیمی معلم شد؟ اگه میشه پس چه گرایشی رو باید انتخاب کرد؟
پنجشنبه 28 مهر 1401
+
0
-
0
ارسال
رضا:
سلام تعجب میکنم بخدا دانشگاه آزاد گچساران مهد شیمی ایرانه بعد هیچ اسمی ازش نیس
یکشنبه 10 دى 1396
+
1
-
10
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست عزیز. در مورد هیچکدام از رشته های دانشگاهی نامی از واحدهای دانشگاه آزاد نبرده ایم و این صرفا به دلیل گستردگی واحدهای این دانشگاه و تعداد زیاد آنها بوده که در اولویت کاری ما قرار نداشته و نه دلیل دیگر. موفقیت شما دوستان خوب دانشگاه آزاد را آرزومندیم.
پنجشنبه 14 دى 1396
+
2
-
1
ارسال
مهدیه:
سلام ممنون از سایت خوبتون منکه برام خیلی مفیدبود ببخشیدمیشه لطف کنیدوبگیدبازار کاراین رشته مخصوصا برای خانوم ها چطوریه؟
سه شنبه 6 مرداد 1394
+
4
-
0
ارسال
hamdan:
سلام-من امسال کنکور دادم رشته ریاضی معدل کتبیم هم بالای 19.5 هست امسال ی پیشامدی شد نتونستم کنکورمو اونجوری ک میخواستم بدم و علاقم نفت بود ولی متاسفانه با رتبه الانم نمیتونم اون دو سه دانشگاه خوب رو بیارم و الان میخوام مهندسی شیمی برم ی دانشگاه تاپ برم ک واسه ارشد یا دکتری نفت برم-این دانشگاه ک میخوام برم متاسفانه نفت نداره و نمیتونم مثلا در حین تحصیل کارشناسی تغییر رشته بدم ب نفت و توی انتخاب رشته چون انتخاب دوم زیاد تاثیر داره توی تغییر رشته نمیدونم چجوری انتخاب کنم و اگه انتخاب دومم نفت باشه ایا میتونم اگه معدل بالا باشم در حین تحصیل دانشگاه و رشتمو تغییر بدم؟یا حتما باید درسم تموم بشه و ارشد امتحانشو بدم؟
چهارشنبه 31 تير 1394
+
1
-
3
ارسال
روژین:
سلام می خواستم بدونم بازار کار این رشته برای دخترها چه جوریه؟
سه شنبه 30 تير 1394
+
7
-
0
ارسال
امیر افاضت:
سلام دوست عزیز من دانشجوی ترم 3 مهندسی نفت علوم تحقیقات تهرانم...اما به دلیل بازار کار آشفته و داغون مهندسی نفت و اینکه بورسیه شرکت گاز استان پارس شدم و از دانشگاه ازادم زیاد خوشم نمیاد. میخوام دوباره کنکور بدم و به رشته مهندسی شیمی که از اول علاقم بوده البته در دانشگه دولتی برم.........میخواستم نظرتونو درباره دانشگاه سهند تبریز بدونم دانشگاه خوبی هست یا نه؟..........ایا واحدایی که اینجا پاس کردم اونجا تطبیق میدن؟ در ضمن معدلم 19/43 هست.. ممنون میشم راهنماییم کنین...
پنجشنبه 9 بهمن 1393
+
1
-
1
ارسال
علی:
سلام میشه از رشته شیمی کاربردی به مهندسی شیمی تغییر گرایش داد؟.... چطوری و چگونه؟ با تشکر!
چهارشنبه 16 مهر 1393
+
3
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. در پاسخ به درخواست تسریع شما دوست گرامی به اطلاع می رسانیم، با توجه به تعداد زیاد سؤالات و تنوع بخشهای سایت، پاسخها بر اساس نوبت داده می شود و گاهی پاسخ یک سؤال تا دو روز نیز به تأخیر می افتد که از این بابت متأسفیم. از این رو به زودی برای دوستان عضو، امکانات ویژه ای ارایه خواهد شد تا زودتر و کاملتر پاسخ خود را دریافت کنند. اما در پاسخ شما دوست عزیز باید گفت تغییر رشته در مقطع کارشناسی، فقط به شرط انتخاب رشته دوم در فرم انتخاب رشته و اخذ نمره قبولی در آن، امکان پذیر است. موفق باشید.
چهارشنبه 16 مهر 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
توضیح تکمیلی این که در برخی دانشگاهها ممکن است در موارد محدود و بنا به تشخیص "کمیسیون موارد خاص دانشگاه" در صورت وجود شرایط لازم مثل وجود رشته مورد تقاضای دانشجو در آن دانشگاه، با تغییر رشته به رشته های همسطح یا پایینتر مساعدت شود که جزئیات را باید از معاونت آموزشی دانشگاه جویا شوید.
شنبه 10 آبان 1393
+
1
-
0
ارسال
علی:
یعنی میشه بعد از گرفتن کارشناسی اقدام به مهندسی شیمی کرد یا نه؟ ...من منظورتون رو متوجه نشدم اگه امکانش هست بیشتر توضیح بدید! با تشکر!
جمعه 18 مهر 1393
+
1
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
دوست خوبم. مقطع تحصیلی را در سؤالتان ذکر نکرده بودید و ما با فرض این که هر دو رشته مورد نظر شما در مقطع کارشناسی است پاسخ دادیم. ظاهراً سؤال شما برای شرکت در آزمون ارشد رشته مهندسی شیمی است که در این صورت طبق قوانین فعلی می توانید بدون توجه به مدرک کارشناسی تان در آزمون ارشد سراسری (رشته مهندسی شیمی) شرکت کنید. لازم است برای اطمینان، دفترچه کنکور ارشد امسال را هم کنترل کنید. موفق باشید.
یکشنبه 20 مهر 1393
+
0
-
0
ارسال
ایمان علیخانی:
سلام از متن مفید شما متشکرم، اما دقت شود: در ایران به مهندسان شیمی تعداد واحد بسیار کمی از شیمی محض تدریس می شود. لذا یک دانشجوی مهندسی شیمی بدون مطالعه ی جانبی به هیچ عنوان صلاحیت شیمی دان شدن ندارد.
چهارشنبه 13 فروردين 1393
+
7
-
3
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 23526
5.2/10 (تعداد آرا 59 نفر )
Share