جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
فراخوان استخدام عضو هیئت علمی ( شهریور و مهر 94 )
آیا می دانید هم اکنون ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیئت علمی ( شهریور 94) توسط وزارت علوم و وزارت بهداشت در حال انجام است؟در صورتی که به این شغل علاقه مندید، باید دید برای رسیدن به آن و استاد دانشگاه شدن چه برنامه ای دارید؟
فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم و وزارت بهداشت هم اکنون به طور مجزا در حال برگزاری است. این فراخوان یکی از دو فرصت سالانه علاقه مندان برای ورود به شغل "هیئت علمی" یا آنگونه که در جامعه مصطلح است، "استاد دانشگاه " است.(نوبت بعدی فراخوان بهمن ماه برگزار می شود).

از نکات جالب توجه فراخوان جذب شهریور 94 وزارت علوم، بیش از 700 مورد اعلام نیاز با مدرک کارشناسی ارشد برای استخدام پیمانی و طرح سربازی در رشته های مختلف است . این وضعیت که در فراخوان وزارت بهداشت نیز (البته با تعداد کمتری) مشاهده می شود، نشان می دهد که علیرغم محدودیتهای موجود، هنوز امکان هیئت علمی شدن برای کارشناسان ارشد نیز وجود دارد.

اگر شما هم از علاقه مندان به شغل هیئت علمی هستید حتما در فراخوان ثبت نام کنید و البته سعی کنید با کسب آمادگی لازم و اطلاع از نکات کلیدی موفقیت، شانس خودتان را در ورود به این شغل افزایش دهید.

وچنانچه هنوز به مرحله شرکت در فراخوان نرسیده اید، سعی کنید به مرور و با توجه به این فرصت طلایی که پیش روی شماست، رزومه خود را بر اساس شاخصهای مورد نظر داوران پربار سازید تا در زمان مناسب به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

 
شما می توانید اطلاعات لازم را در خصوص این دو فراخوان و شغل استاد دانشگاه از لینکهای زیر مطالعه کنید.


راهنمای شغل استاد دانشگاه؛ حاوی نکات طلایی و رموز موفقیت در فراخوان

استادی دانشگاه؛  شغلی مشترک برای همه رشته های تحصیلات تکمیلی

ورود به صفحه ثبت نام فراخوان جذب وزارت علوم - شهریور 94


ورود به صفحه ثبت نام فراخوان جذب وزارت بهداشت - شهریور 94

1394/7/1

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
Fatemeh:
با سلام میخواستم بدونم اگر من کارشناسی مدیریت دولتی داشته باشم وفوق لیسانس روانشناسی و فرزند جانباز ۲۵درصد باشم ایا با سن ۳۹سالگی میتونم استاد بشم خواهش مندم راهنمایی بفرمایید
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395
+
0
-
0
ارسال
فاطمه:
با سلام .من دانشجوی ترم اخر ارشد مدیریت صنعتی ام و در دوران کارشناسی و همچنین ارشد دانشجوی ممتاز شدم ..برای تدریس از کجا باید شروع کنم و چیکار کنم ؟ و ایا معدل و ممتاز بودن هم موثره ؟
سه شنبه 19 آبان 1394
+
2
-
1
ارسال
مریم السادات:
سلام فاطمه جان. مراحل استخدام عضو هیئت علمی و معیارهایی که از نظر داوران امتیاز داره توی یه مجموعه به اسم "راهنمای گام به گام شغل استاد دانشگاه" توی باکس سمت راست همین صفحه هست.به نظرم شما که ممتاز بودی و شانس بالایی برای این شغل داری راهنما رو تهیه کن و مطالعه کن. اونجا می بینی که مثلا داشتن طرح درس (نمونه تدریس) نمره بالایی داره یا مثلا معدل چه امتیازی داره یا این که داشتن توصیه نامه از اساتید بهت کمک می کنه... همینطور چه دانشگاههایی این رشته رو درخواست دادن و با چه مدارکی؟ و کلی اطلاعات مفید دیگه. موفق باشی.
چهارشنبه 20 آبان 1394
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 3780
5.5/10 (تعداد آرا 2 نفر )
Share