جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
دپارتمان سینمای دیجیتال
دپارتمان سینمای دیجیتال درمجتمع فنی تهران نمایندگی ونک سالها افتخار دارد در خدمت علاقمندان به یادگیری علوم سینما باشد. هدف این مرکز، از برپایی دوره های تخصصی سینمایی ، تربیت افراد متخصص جهت ورود به بازار کار می باشد
 عکاسی دیجیتال

دپارتمان سینمای دیجیتال درمجتمع فنی تهران  نمایندگی ونک سالها افتخار دارد در خدمت علاقمندان به  یادگیری علوم سینما باشد.
هدف این مرکز، از برپایی دوره های تخصصی سینمایی ، تربیت افراد متخصص جهت ورود به  بازار کار می باشد.
دوره های تدوین شده در این دپارتمان بر اساس نیاز بازار کار تدوین گردیده تا فارغ التحصیلان بتوانند با دانشی که در اتمام دوره ها کسب می کنند به راحتی وارد بازار کار شوند.
به دانش پذیران پس از انتهای دوره مدرک معتبر و دو زبانه  مجتمع فنی تهران اهدا می گردد.
با توجه به اعتبار و قدمت  این مرکز، سازمانها و ادارات رسمی کشور که به صورت پروژه ای یا استخدام  نیاز به نیروی کار داشته باشند از ما جهت معرفی نیروهای کارآزموده  کمک گرفته و این مرکز افتخار این را دارد که با معرفی فارغ التحصیلان برتر دین خود را نسبت به دانشپذیران ادا کند.

دوره هایی که در دپارتمان سینمای دیجیتال فعال می باشد:
عکاسی دیجیتال: مدت دوره 110 ساعت. دانشپذیران عکاسی را از مقدماتی تا پیشرفته یاد می گیرند و فارغ التحصیلان  با انواع دوربینهای عکاسی، سبکها، تکنیکها، زیبا شناسی، خلاقیت و نور پردازی داخل آتلیه و فتوشاپ آشنا می شوند.
هنر جویان  بعد از پایان دوره قادر خواهند بود به عنوان عکاس در سازمانها و ادارات، در شرکتهای تبلیغاتی و در آتلیه ها مشغول به کار شوند.

عکاسی پرتره: مدت دوره 40 ساعت. دانش پذیران با انواع نور پردازی و بازار این حرفه آشنا می گردند.
دانشجویان قادر خواند بود در پایان دوره به عنوان عکاس مادلینگ و پرتره مشغول به کار شوند.

گریم متعادل سازی ( زیبایی): مدت دوره 54 ساعت. هنرجویان با خود آرایی، پاکسازی پوست، گریم مدل وعروس، کانتوورینگ و ... مهارت پیدا می کنند. دانش پذیران بعد از گذراندن دوره قادر خواهند بود در سالنهای آرایش و آتلیه ها به عنوان گریمور مشغول به کار شوند.

گریم نامتعادل سازی: مدت دوره 40 ساعت. در این دوره هنر جویان با گریم سینمایی آشنا شده و بعد از اتمام دوره قادر خواهند بود به عنوان گریمور سینما و تئاتر مشغول کار شوند.

گریم مد: مدت دوره 40 ساعت. دانش پذیران در این دوره با طراحی چهره بر اساس کانسپت آشنا می گردند. بعد از اتمام دوره    می توانند در آتلیه ها و برای گریم مدل های طراحان لباس، گریم کودک و... مشغول به کار شوند.

تدوین فیلم:
نرم افزارهای پریمیر و ادیوس: فارغ التحصیلان قادر خواهند بود در قسمت سمعی بصری و روابط عمومی  سازمانها و ادارات در اتلیه ها و شرکتهای تبلیغاتی و فیلمسازی مشغول به کار شوند.

خلق افکتهای تصویری: نرم افزارافترافکت مدت دوره 78 ساعت. فارغ التحصیلان قادر به ساخت جلوه های ویژه جهت فیلمهای سینمایی، تیزرهای تبلیغاتی و فیلمهای خانوادگی خواهند بود  و قادر خواهند بود در صدا و سیما، شرکتهای تبلیغاتی و آتلیه ها مشغول به کار شوند.

دوره های فن بیان: مدت دوره 40 ساعت. فارغ اتحصیلان پس از اتمام دوره قادر خواهند بود با مهارتی که کسب می کنند در مصاحبات کاری و تعامل فردی و ... موفقیت بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند.

 
 
1396/4/18

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 1063
5.2/10 (تعداد آرا 56 نفر )
Share