جستجو در مسیر ایرانی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
سپهر:
سلام لطفا رشته داروسازی اسلامی را در تمام دانشگاه ها برای علاقمندان به رشته ی داروسازی اسلامی ایجاد کنید و بسازید باتشکر و سپاسگذاری از شما
یکشنبه 23 آذر 1399
+
5
-
20
ارسال
باران:
سلام با رتبه 5873 منطقه 3 اصلن امکانش نیست دارو قبول شم؟
دوشنبه 21 مرداد 1398
+
17
-
28
ارسال
بهار:
سلام.خسته نباشید.سوالی درباره مقایسه شیمی و داروسازی دارم.پیشنهاد شما برای کسی که به کارهای آزمایشگاهی و پژوهشی در تولید مواد(دارو و ...)دارد تحصیل در رشته شیمیست یا رشته داروسازی؟با توجه به این که رشته شیمی گستره وسیعتری را در برمیگیرد و داروسازی تخصصی تر است؟
یکشنبه 14 مرداد 1397
+
12
-
5
ارسال
بیتا:
سلام.من لیسانس شیمی کاربردی و فوق لیسانس شیمی آلی دارم میخواستم راهنماییم کنیم چطوری میتونم برم رشته ی دارو سازی؟ خیلی ممنون
دوشنبه 16 بهمن 1396
+
26
-
23
ارسال
حداد:
سلام خسته نباشید ... من پرستاری میخونم میتونم انصراف بدم و شیمی دارویی بخونم ؟؟؟
جمعه 10 آذر 1396
+
1
-
14
ارسال
رضا:
بیشتر کسایی که داروسازی میخونن از روی علاقه است چون اونایی که داروسازی قبول شدن میتونستن پزشکی یا دندون بخونن...چه رشته ای بهتر برای کسی که دوست نداره با مریض سر کله بزنه؟! پس خواهشا بعضی دوستان تو کامنتا ارزش این رشته رو پایین نیارن. هرکسی نمیتونه این رشته قبول شه مثل علوم پایه و بقیه رشته های تجربی نیس که یا بدون کنکورن یا با رتبه داغون!!!
پنجشنبه 29 تير 1396
+
65
-
15
ارسال
وحیدنصیری:
سلام داروسازی دانشگاه آزادباید رتبه چند داشته باشی؟
پنجشنبه 14 بهمن 1395
+
71
-
32
ارسال
نادی:
سلام میخواستم شهریه رشته داروسازی آزاد رو بدونم؟ و اینکه با چه رتبه ای میتونم داروسازی آزاد قبول شم؟ ممنون.
جمعه 10 دى 1395
+
56
-
38
ارسال
هیما:
من مهندسی داروسازی میخوام آیا از بهداشت کاردانی میتونم برم دارو بخونم واحد ها را معادل سازی کنم بیشتر میگفتن میشه ولی مطمئن نیستم
شنبه 24 مهر 1395
+
7
-
11
ارسال
گلناز:
مهندسی داروسازی را خودتون ابداع کردین؟؟
شنبه 12 بهمن 1398
+
9
-
7
ارسال
Amirali:
سلام من مهدس شیمی هستم. چگونه می توانم داروساز شوم
سه شنبه 10 آذر 1394
+
17
-
12
ارسال
گلناز:
شما فقط میتونید در دانشکده به عنوان دانشجوی دکترا تحصیل کنید و اگه صلاحیت داشتید هیئت علمی هم میتونید بشد ولی داروساز که بخواید داروخونه تاسیس کنید یا مسئول فنی باشید یا ... امکان ندارد.
شنبه 12 بهمن 1398
+
2
-
4
ارسال
rasool:
با عرض سلام.... من لیسانس دامبزشکی دارم می خواستم بدونم میشه فوق لیسانس داروسازی بخونم یا مثلن رشته خود را عوض کنم؟؟؟؟ با تشکر.....
پنجشنبه 7 آبان 1394
+
1
-
10
ارسال
گلناز:
سلام-.داروسازی فقط فقط دکترا می باشد به صورت عمومی و تخصص مانند پزشکی و دندان پزشکی -و لیسانس و فوق لیسانس ندارد.
شنبه 12 بهمن 1398
+
4
-
2
ارسال
نوید:
سلام. بله شما می تونید فوق لیسانس مهندسی داروسازی شرکت کنید یا ارشدی رو انتخاب کنید که توی دکترای تخصصی داروسازی اجازه شرکت داشته باشه. اطلاعات این رشته ها هم توی همین سایت هست.
جمعه 8 آبان 1394
+
4
-
8
ارسال
سارا:
سلام .خسته نباشید می خواستم بدونم مو قعیت پذیرش دانشجو در رشته پزشکی بهتر یا دندان پزشکی؟
چهارشنبه 17 تير 1394
+
6
-
15
ارسال
ابوالفضل:
برادرم لیسانس مهندس شیمی دارد . ایا میتواند برای ارشد داروسازی بخواند
چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394
+
2
-
10
ارسال
گلناز:
داروسازی مقطعی با اسم ارشد نداره.دکتری عمومی و تخصص داره. همانطور که برای دندان پزشکی هم ارشد نداریم
شنبه 12 بهمن 1398
+
3
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. طبق وعده قبلی و اعلام در باکس راست صفحات، از 20 فروردین سوالات و نظرات در تالار گفتگو دنبال می شود تا امکان مشارکت همه دوستان و بهره مندی بیشتر از تجربه ها فراهم شود.در صورت تمایل این بحث را آنجا مطرح و دنبال کنید.موفق باشید.
پنجشنبه 3 ارديبهشت 1394
+
0
-
2
ارسال
حسین:
با سلام میخواستم در مورد آینده رشته داروسازی بدونم و به لحاظ شغلی و درآمد یک پزشک عمومی موفق تر است یا داروساز؟
پنجشنبه 25 دى 1393
+
18
-
10
ارسال
یاسی:
ba salam man sale 4 dabiretan hastam va b reshteye daroosazi va ravanshenasie koodak alagheye ziadi daram rastesh mikhastaam rotbehaye ghabuliii in afrad ra dar sale gozashte bedanam che sarasari va che beinolmelal va azad !!! mamnoon misham agar komak konid
پنجشنبه 11 دى 1393
+
0
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. ما در زمینه رتبه ها فعالیت نداریم اما سایتهای کنکوری زیادی هستند که اطلاعات خوبی برای شما دارند (مثل کانون فرهنگی آموزش). ضمناً از دوستان خواهشمندیم در این سایت فارسی بنویسند. موفق باشید.
جمعه 12 دى 1393
+
6
-
1
ارسال
mina:
سلام روز بخیر.من لیسانس پرستاری دارم.چندسالی ام هست که کار میکنم. میخواستم ببینم اگر در رشته داروسازی قبول شم، آیا دروس مشترکی که در دوره لیسانس گذروندم، بازهم باید بگذرونم؟
جمعه 7 آذر 1393
+
5
-
4
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. دوست گرامی سؤال شما در حوزه کاری ما قرار ندارد. اما به طور کلی و در حدی که ما می دانیم این موضوع پاسخ قطعی ندارد و به عوامل مختلفی نظیر وضعیت دانشگاهی که پرستاری می خوانده اید، اشتراک محتوایی دروس، نمرات واحدهای پاس شده و... بستگی دارد. بهتر است از آموزش دانشگاه سوال کنید.
جمعه 7 آذر 1393
+
0
-
2
ارسال
فاطمه:
سلام ممنون ازمطالبی که توی سایت گذاشتین میخواستم بدونم حداقل بایدرتبه توی کنکور چقدرباشه تابتونیم واردرشته ی داروسازی بشیم
جمعه 5 ارديبهشت 1393
+
8
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست گرامی. فعالیت ما در خصوص آموزش ارتباط بین تیپ شخصیتی، رشته های دانشگاهی و مشاغل مربوطه است و در خصوص کنکور فعالیت نداریم. حدود رتبه های قبولی بر اساس منطقه کنکور را می توانید از منابع و سایت های کنکور جویا شوید. موفق باشید.
جمعه 5 ارديبهشت 1393
+
2
-
1
ارسال
reza:
سلام. خسته نباسید. در مورد گرایشهای phdداروسازی (هسته ای و شیمی دارویی و......) میخواستم باهاتون مشورت کنم. این امتحانو رشته های دیگه مثل ارشد شیمیی هم میتونه بده. ولی با تحقیقاتی که من کردم به این نتیجه رسیدم که بچه های شیمی بالاترین نمره کتبیرو میارن ولی انگار وزارت بهداشت و دانشکده های علوم پزشکی تصمیم راسخ گرفته اند که بچه های شیمیرو تو مصاحبه یه جورایی بپیچونند و رد کنند!چون بسیاری از دوستای من که شیمی بودن و رتبه های خوبی هم آوردند تو مصاحبه بایستی حداقل 12 میگرفتند که بهشون 11.75 دادند!!!!! با این حساب منم که شیمی هستم از این امتحان بیخیال شم یا امیدی هست؟؟؟ ممنون اگه راهنمایی کنید!
پنجشنبه 29 اسفند 1392
+
2
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
دوست خوبم سلام. سال نو بر شما مبارک. حتماً متوجه شده اید که گرایشهای دکترای نخصصی در برنامه ما قرار ندارد و از این رو صرفاً به دکترای حرفه ای پرداخته ایم و کامنت های دکترای تخصصی را نیز پاسخ نمی دهیم. اما رویکرد کلی پرسش شما که شاید دغدغه برخی از دوستان در رشته ها و گرایشهای دیگر هم باشد ما را بر آن داشت تا دو نکته را با شما در میان بگذاریم: 1)حتماً می دانید که طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت در آزمون 92، ترکیب امتیاز مرحله اول(کتبی) و دوم (مصاحبه) به ترتیب 80% و 20% بوده است. به علاوه امتیاز مصاحبه، حدنصاب نداشته است. بنابر این چیزی غیر این تخلف بوده و قابل اعتراض است و لذا نمی توان آن را به عنوان یک اصل کلی پذیرفت. 2) به فرض این که حدس شما تا حدودی درست باشد ـ بدون این که بخواهیم کسی را متهم کنیم و یا زحمات و دقت داوران منصف را زیر سؤال ببریم ـ باید بپذیریم که اساتید هر رشته ای، معمولاً و به شکل ناخودآگاه، گرایش ذهنی مثبت تری (اگر نگوییم تعصب) نسبت به دانش آموختگان رشته خود دارند و این موضوع در همه رشته ها (حتی شیمی) کم و بیش وجود دارد و واقعیت این است که درصدی از نمره مصاحبه را باید به این موضوع اختصاص داد. چیزی شبیه اشتباهات داوری در ورزش که به شکل بخشی از قوانین بازی درآمده و همه ورزشکاران، بدون این که آن را تأیید کنند، در محاسبات خود به آن توجه دارند. بنابراین باید با پذیرش برخی واقعیت ها، با تلاش بیشتر و حضور قاطع تر در مرحله کتبی و مصاحبه، دیگران را مجاب کنیم که شایسته قبولی هستیم وگرنه یک رقابت کننده از پیش بازنده خواهیم بود. موفقیت شما را آرزومندیم.
جمعه 1 فروردين 1393
+
1
-
1
ارسال
reza:
سلام.عید شمام مبارک.ممنون از جواب کاملتون. قانع کننده بود
جمعه 1 فروردين 1393
+
5
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 79210
4.6/10 (تعداد آرا 70 نفر )
Share