جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
آوا:
سلام ..ببخشید گروه شغل و بازار کار مطالبش در چه سالی تهیه شده؟؟من‌ شغل بازیگری را می خواستم ...لطفاً جواب من را بدهید.ممنون؟؟!!
سه شنبه 6 خرداد 1399
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. پاسخ شما در همان صفحه داده شده است. جهت اطلاع، زمان تقریبی تهیه هر مقاله یا مطلب، از طریق مشاهده اولین کامنتهای درج شده قابل تشخیص است. برای مثال صفحه شغل بازیگر سال 93 ایجاد شده است.
سه شنبه 6 خرداد 1399
+
2
-
0
ارسال
saleh:
یه سوالی همیشه برام هست. چرا توی ایران هیشکی دوست نداره خودشو درست و حسابی معرفی کنه. اکثر درباره ماهای سایت های ایران کپی هم هست. طرف میگه ما.....خب این سایت مسیر ایرانی مدیر و مسئول و چهارتا مشاور نداره؟ مثل ربات حرف میزنید. باز دوم از آینده و موفقیت میزنید. حال آدم توی این خراب شده بهم می خوره.
پنجشنبه 13 آبان 1395
+
2
-
2
ارسال
مدیر سایت:
سلام دوست گرامی اصل انتقاد شما صحیح است و معرفی کامل اعضاء به شفافیت بیشتر کمک می کند و حتما به این موضوع رسیدگی و اطلاع رسانی خواهد شد. اما این موضوع به اصل خدماتی که ارائه می شود اشکالی وارد نمی کند. راه های ارتباطی مشخص شده و شما می توانید با دفتر مسیر ایرانی تماس بگیرید یا ایمیل بزنید.
شنبه 20 آذر 1395
+
2
-
0
ارسال
زهرا:
سلام سایت خوب و جامعی دارید اما من چه جوری میتونم تو سایت شما عضو بشم؟؟؟؟
چهارشنبه 27 خرداد 1394
+
3
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست عزیز. در حال حاضر در سه محور عمده می توانید عضو شوید و خدمات یا اطلاعات لازم را دریافت کنید: 1- بخش استخدام: ثبت رزومه شغلی رایگان، مشاهده آگهی های شرکت ها و ادارات معتبر، دریافت اطلاعات مورد نظر با انتخاب کلید واژه مورد نظر در ایمیلتان با عضویت در دنیای کار (لینک استخدام بالای صفحه). 2- تالار گفتگو: عضویت و فعالیت در تالار و بهره مندی از مباحث و تجربیات دوستان به تفکیک حوزه مورد علاقه. 3- استفاده از خدمات فروشگاه (با یکبار خرید ). در مواردی که اخبار یا خدمات جنبه عمومی داشته باشد اطلاع رسانی به همه اعضاء انجام خواهد شد و تفاوتی در این که کدام قسمت عضو شده اید وجود ندارد اما عضویت در دنیای کار از طریق ثبت رزومه رایگان را (در هر وضعیتی که هستید) اکیداً توصیه می کنیم. موفق باشید.
چهارشنبه 27 خرداد 1394
+
0
-
0
ارسال
محمد مهدی سیاح نیا:
باسلام و تشکر از سایت بسیار عالی شما من بسیار به کار مشاوره تحصیلی و شغلی علاقه دارم و می خوام در صورت امکان با شما همکاری کنم . لیسانس جامعه شناسی دارم و الان دانشجوی مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران هستم .
دوشنبه 19 آبان 1393
+
2
-
0
ارسال
کارشناس مسیر ایرانی:
سلام آقای سیاح نیا ضمن تشکر از حسن نظر شما به مسیر ایرانی لطفا اطلاعات بیشتری از مشخصات و مهارت های خود به ایمیل info@iranianpath.com ارسال بفرمایید. ممنونم
سه شنبه 20 آبان 1393
+
0
-
0
ارسال
سعید:
سلام.ممنون از سایت خوبتون. بهتر نیست رزومه ای از متخصصان سایت ارائه کنید؟ با تشکر
سه شنبه 25 شهريور 1393
+
1
-
0
ارسال
مجتبی:
سلام، تبریک میگم به خاطر سایت بسیار مفید تون. واقعا چنین سایت جامعی لازم بود با این توضیحات خوب و کاربردی. فقط یه سوال داشتم: این سایت به صورت خصوصی اداره میشه یا حمایت میشه؟
چهارشنبه 29 مرداد 1393
+
1
-
0
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
دوست عزیز این سایت خصوصی است و تشکیل شده از جمعی از متخصصان کشور و وابسته به سازمان یا ارگان خاصی نیست.
پنجشنبه 30 مرداد 1393
+
1
-
0
ارسال
جعفر دهدست:
سلام خسته نباشید دستتون درد نکنه همه چیز عالی تولید کننده و پخش کننده مواد غذایی هستیم ممنون میشویم اگر در استخدام بازاریاب و فروشنده مجرب و متعهد کمکمان کنید.
سه شنبه 13 خرداد 1393
+
2
-
1
ارسال
محمد هادی مدنی:
باسلام وخداقوت ،برای اولین بار است که از سایت شما دیدن میکنم صمیمانه تبریک میگم ،بسیار بسیار لذت بردم ،من حدود 10سال است که در حوزه مدیریت منابع انسانی فعالیت میکنم و با مشاهده این سایت بادنیایی از دانش و تواضع مواجه شدم به تمامی مدیران ودست اندرکاران این مجموعه خداقوت میگم این حرکت شما بزرگواران بسیار قابل ستایش است /هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق /ثبت است بر جریده عالم دوام ما امید وارم پیوسته دلتان زنده به عشق باشد
چهارشنبه 27 فروردين 1393
+
4
-
0
ارسال
فاطمه سعیدی:
سلام و با عرض تبریک سال جدید بهتون دوباره تبریک میگم به خاطر تیم قوی و سایت پر باری که دارید به شدت ازش بهره بردم. سپاسگزارم ازتون. من کارشناسی روانشناسی صنعتی و سازمانی و کارشناسی ارشد عمومی هستمو و پایان نامه ام هم درمورد mbti میباشد. در پایان کار چیز جدیدی در این راستا رسیدم برای ارتقا حوزه صنعت و کار براتون ایمیل خواهم کرد. سپاس
یکشنبه 17 فروردين 1393
+
3
-
2
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
ممنون از شما دوست عزیز
یکشنبه 17 فروردين 1393
+
1
-
0
ارسال
هما محبی:
براتون آرزوی موفقیت دارم
سه شنبه 17 دى 1392
+
4
-
0
ارسال
سمانه محمدی:
سلام از اطلاعات بسیار خوبی که در سایتتون ارائه کردید خیلی ممنونم. به من که واقعا کمک کرد امیدوارم روزبه روز اطلاعات بهتری عرضه کنید تا کسانی مثل من بتونند انتخاب بهتری داشته باشند.
جمعه 15 آذر 1392
+
6
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 7937
5.3/10 (تعداد آرا 167 نفر )
Share