جستجو در مسیر ایرانی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
مهران:
سلام بازار کار کامپیوتر چطور .
سه شنبه 26 بهمن 1400
+
0
-
0
ارسال
مرتضی:
رشته کامپیوتر به خصوص نرم افزار یکی از بهترین رشته های تحصیلی و کاری دنیا هست و همیشه در هر کشوری به مهندسین و متخصصین این کشور نیاز دارن. به اضافه اینکه کسی که توی این رشته متخصص باشه و بتونه ایده خوبی بده میتونه برای خودش کسب و کاری راه بندازه و سقف درآمدی هم وجود نداره. توی این چند ساله ببینید 10 نفر ثروتمند دنیا چند نفرشون از این راه پولدار شدن
دوشنبه 25 اسفند 1399
+
0
-
0
ارسال
..:
سلام من امسال انخاب رشته کردم و رفتم کامپیوتر آیا شغل خوبی برا دختر داره..؟؟؟
چهارشنبه 2 مهر 1399
+
0
-
0
ارسال
نیما:
سلام.خسته نباشید.من میخوام کنکور ریاضی 96 شرکت کنم و رشته ی مورد نظر من مهندسی سخت افزار هست.من سختی های این رشته رو میدونم!!! اما سوال من این است که دفترچه انتخاب رشته،93 رو نگاه کردم و رشته ی کامپیوتر دارای سه گرایش نرم افزار و سخت افزار و فناوری اطلاعات بود. اما در دفترچه 94 سخت افزار حذف شده ولی فناوری اطلاعات و نرم افزار مانده بود و دو گرایش معماری سیستمهای کامپیوتری و رایانش امن(که رایانش امن در دو یا سه شهر بیشتر نیست) وجود داشتند!!! ولی در دفترچه 95 همه ی گرایش ها حذف و افراد بعد از 4 ترم تحصیل در مهندسی کامپیوتر،گرایش خودشون رو انتخاب میکردند!!!الان سوال من اینجاست که برای تحصیل در سخت افزار باید چه کنم؟؟؟؟؟؟؟(در ضمن این رو هم باید بگم که در یکی دو سایت دیدم سخت افزار زیر مجموعه ای از علوم کامپیوتر شده بود و به درس های علوم کامپیوتر که نگاه کردم،دیدم با سخت افزار تفاوت خیلی اندکی داره به نحوی که علوم کامپیوتر داری درس ریزپردازنده ها نیز هست!!!!) خواهشمندم راهنمایم کنید.مرسی.
یکشنبه 26 دى 1395
+
6
-
3
ارسال
mahsa:
سلام...میخواستم ببینم من ک دخترم میتونم برم رشته سخت افزار؟یازار کار خوبی واس دخترا داره ؟؟؟ اخه خیلیییییییییی ب این رشته سخت افزار علاقه دارم عاشقشم
پنجشنبه 13 اسفند 1394
+
9
-
4
ارسال
نیما:
بنده به عنوان کارشناس کامپیوتر گرایش سخت افزار و برادر کوچکترتان خدمت شما عزیزان عرض کنم که این رشته در ایران بازار کار مناسبی ندارد علی رغم اینکه بسیار رشته سخت و جذاب و با بارعلمی بالایی است.
جمعه 27 شهريور 1394
+
7
-
7
ارسال
علیرضا:
یکی از بهترین رشته های دانشگاهی است هم آسونه هم با خوندن این رشته علاوه بر تبحر در رشته مهندسی سخت افزار فارغ التحصیلان از نظر دانش با مهندسین نرم افزار و الکترونیک هیچ تفاوتی ندارند. همچنین با توجه به عدم رعایت حق کپی رایت به نظر نسبت به مهندسی نرم افزار بازار کار بسیار بهتری دارد.
شنبه 2 اسفند 1393
+
7
-
7
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 21023
5.5/10 (تعداد آرا 551 نفر )
Share