جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
MSR:
سلام خدمت همه دوستان عزیز یه سوال من سال آخر دبیرستانم رشتمم ریاضیه. دروس تخصصی هم واقعا دوست دارم. در حدی که یخوام بعد کنکور دوباره بشینم حالا اون درسایی که مجازی و پشت گوشی گذروندیم رو بخونم. یکی از رشته های مورد علاقمم همین رشته هستش و مطمئنم دانشگاه صنعتی و دولتی میارمش ومن خیلی هم دوست دارم تو کار برم. یعنی نمیگم چون حتما حالا فیزیک و... رو نمره بالا میگیرم میخوام بیام. بلکه کار و فعالیت هم خیلی دوست دارم. از آزمایشگاهی بگیرید تا صنعتی و نرم افزاری. نظرتون چیه اگه وارد این رشته بشم؟ از لحاظ بازار کاری و ... خوشحال میشم نظرتون رو بدونم.
دوشنبه 5 تير 1402
+
0
-
0
ارسال
هانیه:
سلام .من برادرم کاردانی مکانیک داره.میخواد ک ادامه تحصیل بده ولی نمی‌دونیم کدوم دانشگاه پیام‌نور یا علمی کاربردی این رشترو داره.میشه راهنمایی کنین.ممنونم
شنبه 3 اسفند 1398
+
6
-
5
ارسال
saeid.sh:
خیلی ممنون واقعا مفید بود
یکشنبه 27 بهمن 1398
+
1
-
1
ارسال
حسین:
سلام من دبیری مکانیک رجایی قبول شدم مییخواستم بپرسم دبیری مکانیک با خود مهندسی مکانیک فرق داره(تو دروس)؟ اونوقت تو چهار ساله دانشگاه این گرایشایی که توضیح دادین رو میخونیم مثلا گرایش مهندسی خودرو؟
شنبه 13 مهر 1398
+
1
-
1
ارسال
ابراهیم محمد پور:
سلام می خواستم بدانم اگه کسی مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک بگیره میتونه استخدامی گرایش های این رشته را امتحان بده مثل مکانیک خودرو چون دوره کارشناسی فقط مهندسی مکانیک بدون گرایش است؟
دوشنبه 28 مرداد 1398
+
3
-
4
ارسال
امیرحسین رحیمی:
سلام استاتیک رو میشه ترم ۳ هم نیاز با دینامیک و مقاومت مصالح و ترمودینامیک کرد?
یکشنبه 2 تير 1398
+
1
-
2
ارسال
saeed:
سلام من تبدیل انرژی روزانه دانشگاه شاهرود قبول شدم.دانشگاه آزاد تهرانم تبدیل انرژی قبول شدم.با توجه به این که شنیدم دانشگاه خوبیهآزاد تهران و این که شهر تهران هستش به نظر شما کدوم رو برم بهتره ؟
سه شنبه 20 شهريور 1397
+
8
-
5
ارسال
آزاده:
سلام من داوطلب کنکورم میخواستم بدونم که آیا واقعا این توانایی هایی که برای رشته مکانیک لازمه در صورت وجود علاقه در طول تحصیل پیش نمیاد؟ و آیا مکانیک هسته ای میتونه انتخاب خوبی باشه با توجه به بازار کار و بقیه ی موارد؟ خواهشا کسی میدونه راهنمایی کنه
چهارشنبه 22 دى 1395
+
5
-
5
ارسال
امیر:
سلام در مورد انتخاب گرایشهای خاص مثل هسته ای فقط و فقط اگر شناخت کافی و علاقه زیاد دارید رفتن به اونها توجیه داره و گرنه با تجربه بنده رفتن به اینجور گرایشها ریسک بالایی داره چرا که اینجور رشته ها بازار کار محدود و نامطمئنی داره به عنوان مثال گرایش هوافضا فقط برای کسی مناسبه که امکان کار توی اصفهان و تهران رو داشته باشه و اونهم یا توی صنایع هوانوردی و یا خودرو سازی و سایر گرایش ها هم همینطور و البته این رو هم توجه داشته باشید که من دارم این رو بصورت عمومی توضیح میدم و ممکنه شرکتی هم باشه توی یک شهر دیگه که داره کارهای مرتبط ولی بصورت محدود رو انجام میده ولی در مورد علاقه بعد از قبولی این رو بگم که این رشته اینقدر گستردگی داره که شما در هر صورت از یک جنبه اون خوشتون بیاد و شما وارد هر کدوم از گرایش های طراحی جامدات و حرارت و سیالات بشید میتونین راحتتر علاقه تون رو پیدا کنین و در اون زمینه پیشرفت کرده و ادامه تحصیل بدبد
دوشنبه 7 فروردين 1396
+
3
-
1
ارسال
حمید:
سلام من کاردانی مکانیک خودرو دارم میتونم کارشناسی سیالات دانشگاه آزاد بخونم
شنبه 24 بهمن 1394
+
6
-
6
ارسال
هیوا:
بله میشود.امابنظرم وضع کارخرابه سعی کنیدتعمیرات خودرونیزیادبگیرید
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395
+
1
-
1
ارسال
سید محمد طلوع مقدم:
با سلام میخواستم ببینم چه دانشگاههایی تو ایران دارای رشته تاسیسات حرارتی و برودتی هستند؟ با تشکر
یکشنبه 13 دى 1394
+
0
-
0
ارسال
heshmat:
سلام اقا میثم ارشد چه رشته ای خوبه مثلا؟
سه شنبه 14 مهر 1394
+
0
-
0
ارسال
heshmat:
سلام من دانشجوی ترم 7 این رشتم میخاستم دوباره کنکور بدم پزشکی یا دندون پزشکی بخونم چون فک کنم یه مقدار بازار کار بهتری داره.به نظر شما دیر نیست؟اصلا به ریسکش می ارزه؟
شنبه 11 مهر 1394
+
5
-
4
ارسال
محسن:
شما فقط و یه زمینه حرفه ایی شو تو این رشته درامدت بالای 100 میلیونه
دوشنبه 7 بهمن 1398
+
1
-
1
ارسال
میثم:
نه بابا پزشکی که الان خیلی جالب نیست. دندون یا دارو هم ریسکش زیاده مدت تحصیلش هم طولانی. تازه فکر کنم شهریه هم داره. بجاش وقت بذار یه ارشد خوب قبول شو یا مهارت آموزی یا رفتن سرکاری چیزی تا اوستا بشی
یکشنبه 12 مهر 1394
+
4
-
2
ارسال
سلامی:
سلام لطفا در مورد المبیادهای دانشجویی و راه های بیشرفت در دانشگاه در رشته ی مکانیک هم توضیح بدید و مطلب بزارید.
چهارشنبه 25 شهريور 1394
+
0
-
0
ارسال
محمد طباطبایی:
سلام با تشکر از سایت خوبتون به دلیل مشکلات مالی تحصیل این رشته در دانشگاه ازاد برای من مشکل است ... به نظر شما اگر این رشته را در دانشگاه پیام نور اصفهان (نیمه حضوری)بخونم میتونم سطح علمی خوبی کسب کنم ؟ در آینده با مشکلات درسی مواجه نمیشم؟ از انجا که رشته مکانیک سخت است و دانشگاه پیام نور هم کلاس تشکیل نمیدهد نگرانم .
دوشنبه 9 شهريور 1394
+
1
-
0
ارسال
علوی:
سلام دوست عزیز. به نظرم برای رشته مهارتی و سختی مثل مکانیک، همونطور که خودت هم گفتی جای نگرانی هست. به نظر من این کار اشتباهه و چیز قابل توجهی یاد نمی گیری. حواست باشه خیلی از اینهایی که پیام نور میخونن کارمندند و مدرکش رو میخوان نه مهارتش رو.
چهارشنبه 11 شهريور 1394
+
3
-
3
ارسال
منا:
باسلام ایا دانشجوی رشته کارشناسی مهندسی مکانیک میتوانذ برای ارشد مهندسی پزشکی بیوالکتریک بخواند
دوشنبه 25 اسفند 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. بله. احتمالاً می دانید که این رشته ارشد، در هر دو وزارت علوم و بهداشت ارایه می شود و شما دو امکان شرکت و قبولی دارید.
سه شنبه 26 اسفند 1393
+
1
-
0
ارسال
Elmira:
سلام برای یک خانم مهندسی مکانیک بهتر است یا مهندسی برق؟
سه شنبه 21 بهمن 1393
+
14
-
11
ارسال
مهدی:
سلام با توجه به علاقه و استعداد انتخاب کنید موفق باشید
شنبه 21 مرداد 1396
+
14
-
0
ارسال
ali:
صد در صد هیچکدام
سه شنبه 3 فروردين 1395
+
8
-
28
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 59828
4.7/10 (تعداد آرا 69 نفر )
Share