جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
فریناز:
سلام. ایا با دیپلم ریاضی میشه روانشناسی بالینی دانشگاه پیام نور بدون کنکور رفت؟ اگه بدون کنکور نمیشه، کنکور چه رشته ای رو باید بدم؟
جمعه 1 مهر 1401
+
7
-
5
ارسال
nooshin:
سلام خسته نباشید 1. ببخشید اول اینکع میخواستم بدونم در دانشگاه ازاد برای مقطع کارشناسی رشته ی روانشناسی بالینی وجود داره یا نه ؟2. اگه هست ثبت نامی و براساس سوابق تحصیلی هست یا با آزمون هستش 3. اگه با آزمونه لطفا یه رتبه ی حدودی بگید ازش و اینکه دانشگاه ازاد بر اساس رتبه ی کشوره دانشجو قبول میکنه ؟
شنبه 2 اسفند 1399
+
49
-
31
ارسال
نسرین:
سلام من کاردانی اموزش ابتدایی رو دارم الان میخوام روانشناسی بالینی رو بخونم باید چیکارکنم؟کارشناسی روانشناسی بخونم و بعد ارشد بالینی تنها راهش اینه؟
دوشنبه 24 شهريور 1399
+
17
-
8
ارسال
مهرناز:
سلام. برای کارشناسی روانشناسی بالینی باید فقط کنکور انسانی داد یا با کنکور تجربی میشه انتخابش کرد؟
دوشنبه 13 مرداد 1399
+
16
-
11
ارسال
ستوده:
سلام اگه کارشناسی رشته روانشناسی باشه در مقاطع بالاتر کارشناسی ارشد رو میتونم بالینی بخونم یا نه
سه شنبه 10 تير 1399
+
10
-
11
ارسال
آناهید:
درود بر شما بزرگواران. من فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی هستم.در حوزه ی موسیقی و تیاتر فعالیت دارم.نویسنده هم هستم و برای شخصیت پردازی درست در نوشته هایم٬ مطالعات زیادی در جامعه شناسی و روانشناسی داشتم و هر چه بیشتر مطالعه کردم بیشتر به این رشته علاقمند شدم. بسیار دوست دارم در این رشته تحصیلات عالی داشته باشم چون کاملا مرتبط با فعالیت در حوزه ی هنر هست و همچنین در این سالها به کمک همین مطالعات توانسته ام به بسیاری از دوستانم در مسیر زندگی کمک کنم و حس میکنم توان این را دارم تا به هموطنانم یاری برسانم. آیا امکان معادل سازی واحدهای کارشناسی رشته ی من با روانشناشی بالینی هست تا بتوانم روانشناسی را در مقطع ارشد امتحان بدم یا اینکه باید ابتدا کارشناسی شرکت کنم؟؟ سپاسگزارم از راهنمایی شما بزرگواران.
شنبه 13 ارديبهشت 1399
+
10
-
6
ارسال
سماوات:
با عرض سلام بنده رشته تحصیلی کاردانی کامپیوتر نرم افزار دارم و در بیمارستان مشغول به کارم لطفا راهنمایی میکنید چطوری میتونم روانشناسی بالینی را در کنکور شرکت کنم؟
یکشنبه 12 آبان 1398
+
15
-
4
ارسال
رضا:
سلام من میخواستم بدونم الان در مقطع کارشناسی روانشناسی هم روانشناسی بالینی یا گرایش دیگری از روانشناسى وجود داره؟؟؟ لطفا جوابمو بدید
دوشنبه 9 مهر 1397
+
31
-
20
ارسال
سس:
سلام با کارشناسی روانشناسی ،بهزیستی جذب میکنه؟ استخدام تو بهزیستی خیلی سخته ؟ لطفاً جواب بدید
دوشنبه 31 ارديبهشت 1397
+
14
-
11
ارسال
حسین:
سلام من عاشق رشته روانشاسی بالینی ام ومیخواستم بدونم بازار کار روانشناسی بالینی چطوره؟ و اینکه اگه بخوام یه مطب بزنم برام سود داره؟ یعنی منظورم اینه میتونم موفق بشم؟
دوشنبه 20 آذر 1396
+
41
-
21
ارسال
Sh:
سلام.ببخشید من که رشته ی تجربی خوندم و اطلاعی از فلسفه و ... ندارم اگر بخوام توی دانشگاه این رشته رو انتخاب کنم دچار مشکل نمیشم؟ و یه سوال دیگه.از کجا بفهمم شخصیتم مناسب این رشته هست یا نه؟
دوشنبه 16 مرداد 1396
+
25
-
20
ارسال
رویا:
سلام. تا جایی که من اطلاع دارم و از خود بچه های روان پرسیدم..اتفاقا کسایی ک از تجربی میرن میتونن موفق تر هم باشن..چون توی مباحث زیستی و.. راحت ترن.. و برای سازگار بودن شخصیتت با این شغل و رشته پیشنهاد میکنم تست های تیپ شخصیت رو بدی.. تا حد زیادی میتونن کمکت کنن
دوشنبه 22 مرداد 1397
+
5
-
9
ارسال
علی:
سلام. نه ولی بیشتر باید تلاش کنی/ برای شناخت تیپ شخصیتی، بخش روانشناسی شخصیت رو از منوی بالای صفحه انتخاب و مطالعه کن. موفق باشی
شنبه 11 شهريور 1396
+
3
-
2
ارسال
یاسمین:
سلام بازار کار روانشناسی بالینی چطور هست؟چون من درسم خوبه ارزش خوندنو داره
جمعه 28 خرداد 1395
+
8
-
7
ارسال
علی:
سلام. جزو رشته های بسیار خوبه (بالینی بودن توی این رشته مهمه)
چهارشنبه 2 تير 1395
+
6
-
3
ارسال
یاسمن:
سلام.وقتتون بخیر فکر کنم دفعه قبلی که به این صفحه مراجعه کردم،جز گرایش های دکترا، رشته علوم اعصاب شناختی هم بود.من اشتباه می کنم یا حذف شده؟
شنبه 23 خرداد 1394
+
0
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. این رشته در حال حاضر در گروه علوم پایه قرار دارد.
یکشنبه 24 خرداد 1394
+
1
-
3
ارسال
ساحل:
ایا دکترای روانشناسی بالینی میتواند در بیمارستان های روانی کار کند؟
جمعه 18 ارديبهشت 1394
+
7
-
5
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
لطفا سوال خود را فقط در تالار گفتگو مطرح کنید تا کارشناسان و سایر کاربران بتوانند به آن پاسخ دهند. از منوی بالای سایت می توانید وارد تالار گفتگو شوید. موفق باشید
یکشنبه 20 ارديبهشت 1394
+
4
-
2
ارسال
احسان:
با سلام عرض ادب، منظور بنده از کنکور زیست کنکور تجربى بود. حال سوال اینه که ایا خواندن روانشناسى بالینى در یک دانشگاه خوب مثلا تهران نسبت به خواندن روانشناسى بدون گرایش یک دانشگاه متوسط مثل مازندران ارزش اینو داره که تغییر رشته بدم و یک سال دیگه بخونم؟
چهارشنبه 8 بهمن 1393
+
5
-
4
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام . بله شما دوست عزیز برای روانشناسی بالینی امکان شرکت در کنکور تجربی را نیز داریدو اگر واقعاً هدف نهایی شما در سطوح بالاتر روانشناسی بالینی است بهتر است کارشناسی نیز همین گرایش را بخوانید (حتی در دانشگاههای پایینتر از تهران) تا بعداً در صورت تغییر قوانین و محدودیت های احتمالی برای گرایش های غیر همنام، دچار ضرر و زیان نشوید.
پنجشنبه 9 بهمن 1393
+
1
-
1
ارسال
احسان:
باسلام و عرض سپاس از سایت بسیار خوبتان که به معنای واقعی مسیر درست زندگی رو به ما نشان میده.من دانش اموز سال چهارم دبیرستان ودر رشته ی ریاضی ام و به شدت به رشته ی روانشناسی علاقه دارم و از لحاظ تیپ شخصیتی هم با ان همسو هستم اما متاسفانه با توجه به دفترچه ی انتخاب رشته سال93 گروه ریاضی فقط دو گرایش صنعتی سازمانی و بذون گرایش برای رشته ی ریاضی موجوذ هستش حال میخواستم بپرسم که من کارشناسی ارشد رو میتونم روانشناسی بالینی بخونم و اگر این امکان بود من امتیازی از کسانی که کارشناسی رو بالنی خوندن کم تر نخواهم داشت؟؟و سوال اخرم این که بهتر نیست کنکور زیست شناسی بدم و کارشناسیم رو هم بالینی بخونم؟؟
دوشنبه 6 بهمن 1393
+
0
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام و آرزوی موفقیت برای شما 1- بله کارشناسی کلیه رشته های روانشناسی، مشاوره و راهنمایی می توانند در ارشد روانشناسی بالینی شرکت کنند. 2- منظورتان چه نوع امتیازی است؟ به هر حال کسی که کارشناسی یکسان داشته امتیاز علمی بالاتری دارد اما اگر منظور پس از طی مقطع ارشد و ورود به بازار کار است، به شرط تلاش و مطالعه، تفاوت چندانی نخواهید داشت. 3- اگر منظورتان شرکت در کنکور گروه "علوم انسانی" برای قبولی در کارشناسی روانشناسی بالینی است، چرا، این کار ممکن است اما از آنجا که امکان شرکت در رشته های ریاضی و انتخاب آنها را به کلی از دست می دهید، ریسک بالایی دارد.
سه شنبه 7 بهمن 1393
+
6
-
4
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 64176
4.7/10 (تعداد آرا 56 نفر )
Share