جستجو در مسیر ایرانی
آیا امکان مشاوره حضوری برای بررسی تیپ شخصیتی در محل مسیر ایرانی وجود دارد؟

در حال حاضر انجام تست های شخصیت شناسی فقط به صورت آنلاین است ولی در آینده ای نزدیک امکان ارائه خدمات مشاوره ای و انجام تست های شخصیت شناسی به صورت حضوری توسط مشاوران و روانشناسان همکار برگزار می گردد.  زمان و محل انجام مشاوره ها در آینده از طریق وب سایت مسیر ایرانی به اطلاع مخاطبان محترم خواهد رسید.  

آیا مسیر ایرانی به مشاوره و پاسخگویی در موضوع کنکور نیز می پردازد؟

خیر. هدف اصلی مسیر ایرانی پرداختن به سه محور اصلی شخصیت، آموزش و اشتغال  و ایجاد ارتباط مناسب بین آنهاست. گرچه بخشی از اقدامات ما را معرفی دانشگاهها و رشته های دانشگاهی و ارایه  اطلاعات  مفید مربوطه تشکیل می دهد، اما نحوه  ورود به دانشگاه (کنکور) و جزئیات آن به ویژه با توجه به گستردگی موضوع، ما را از اهداف اصلیمان دور خواهد ساخت.

چرا برخی رشته های دانشگاهی و یا مشاغل در سایت معرفی نشده اند؟

فعالیت رسمی مسیر ایرانی از سال 92 آغاز شده است. تلاش تیم مدیریتی و اجرایی سایت در این مدت کوتاه بر این بوده است که ارایه اطلاعات بر اساس اولویت های تعیین شده و با رعایت کیفیت و سرعت قابل قبول انجام شود. بدیهی است با توجه به گستردگی موضوعات در سه محور اصلی "شخصیت شناسی"، "آموزش و دانشگاه" و "اشتغال" و محورهای فرعی موجود در سایت و تازه بودن این شیوه فعالیت در میان سایت های ایرانی، مدت زمانی طول خواهد کشید تا نظر تمام دوستان عزیز و علاقه مندان گرامی تأمین شود و اهداف بلند مدت ما نیز در ارایه مسیری روشن و آینده ای درخشان برای مراجعین عزیز محقق شود.

آیا امکان همکاری با مؤسسه مسیر ایرانی در حوزه های آموزشی و شغلی وجود دارد؟

بله، مسیر ایرانی از هر گونه همکاری و مشارکت استقبال می کند. مدیریت مؤسسه مسیر ایرانی همکاری با تمامی دست اندرکاران حوزه آموزش و مشاوره شغلی را مغتنم شمرده و آماده هرگونه همکاری و اجرای پروژه به صورت مشترک با علاقه مندان واجد شرایط  خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید از بخش ارتباط با ما از طریق یکی از روش های ارتباطی تماس حاصل فرمایید. 

آیا اطلاعات درج شده در بخش های مختلف وب سایت بروز و معتبر می باشد؟

بله . تمامی اطلاعات حوزه آموزش و رشته های دانشگاهی در هر سال متناسب با آخرین تغییرات دفترچه های کنکور و همچنین آخرین تغییرات سرفصل های مصوب دروس  بروز آوری می شود. همچنین اطلاعات مشاغل ترکیبی از اطلاعات استاندارد شغلی بین المللی و نتایج مصاحبه با شاغلین در هر حوزه است. اطلاعات بین المللی برگرفته شده از مؤسسات معتبر جهانی در سال 2013 و اطلاعات داخلی حاصل از انجام مصاحبه های متعددی است که به صورت دوره ای صورت گرفته و در صورت نیاز تکمیل و بروز آوری می شود.