جستجو در مسیر ایرانی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
سیده فاطمه میرحسینی:
سلام ارشد علوم و قران و حدیث مصاحبه دارد؟؟
چهارشنبه 19 مرداد 1401
+
1
-
1
ارسال
FFF:
سلام و خسته نباشید ببخشید من لیسانس علوم قرآن حدیث دارم میخواستم ببینم برا مقطع ارشد چه رشته ای بخونم شرایط کاری بهتری برام داره شغلم برام مهمه و دخترم هستم
چهارشنبه 5 خرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. پیشنهاد می کنیم از بخش روانشناسی شخصیت سایت در منوی بالای صفحه، تیپ شخصیتی خود را بیابید و سپس برنامه ریزی شغلی بر مبنای تیپ شخصیتی را در همان بخش تهیه کنید. این کار در کنار سایر عوامل مهم انتخاب شغل، به شما در یافتن شغل مناسب کمک خواهد کرد.
شنبه 8 خرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
هادی:
با تشکر از شما خدا قوت
سه شنبه 29 تير 1395
+
3
-
1
ارسال
زهرا:
سلام خسته نباشید!میخواستم بدونم دانشگاهی در گیلان برای این رشته پذیرش داره؟
سه شنبه 15 دى 1394
+
6
-
5
ارسال
خانم حاتمی:
سلام،من لیسانس حسابداری هستم و بسیار علاقمند هستم ارشدم رو در دانشگاه علوم قرآنی بخونم ولی متأسفانه نمیتونم منابع ارشد دانشگاه علوم قرآنی رو پیدا کنم؟میشه راهنمایی کنید و آیا امکان قبولی هست برای منی که لیسانسم این رشته نیست
جمعه 20 شهريور 1394
+
12
-
6
ارسال
مریم:
سلام این سایت تا جایی که من میدونم روی منابع کار نمی کنه و من هم خبر ندارم. ولی در مورد قبولی، اون طوری که من شنیدم هر رشته ای که مصاحبه داشته باشه اگه نکته خاصی که بتونه کمکتون کنه(مثل سابقه خاص فعالیتهای فرهنگی، تسلط خاص به بخشی از علوم اسلامی، وضعیت شاخص خانوادگی،...) وجود نداشته باشه بعیده بتونید صرفا با علاقه قبول بشید چون به انطباق رشته کارشناسی خیلی اهمیت میدن و حداقل باید توی حوزه معارف اسلامی یا حوزه های نزدیک (مثل حقوق و روانشناسی) درس خونده باشید. باز هم بپرسید.
شنبه 21 شهريور 1394
+
2
-
1
ارسال
فاطمه:
سلام علیکم مدیر محترم اگه ایمیل آقای امین رو دارین لطفا به آدرس من ارسالش کنید. باتشکر
پنجشنبه 1 مرداد 1394
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام متأسفانه از ارایه ایمیل دوستان بدون کسب اجازه معذوریم. احتمالا با مشاهده پیام شما پاسخ خواهند داد.
پنجشنبه 1 مرداد 1394
+
0
-
0
ارسال
فاطمه:
سلام علیکم آقای امین در رابطه با رشته شما ومنابع آن بنده سوالاتی دارم ایمیلتون رو بهم میدین؟؟؟؟؟ایمیل من mehrabi135@yahoo.com
سه شنبه 30 تير 1394
+
0
-
0
ارسال
امین:
با سلام من کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیثم. علاقه مند به ادامه تحصیلم. اما نمیدونم برا آزمون دکتری چه جزواتی رو بخونم که جوابگو باشه. و اینکه من هیچگونه مقاله ای ندارم. آیا با این وجود امید به قبولی هست.
شنبه 8 آذر 1393
+
5
-
3
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. در مورد جزوات متأسفانه نمی توانیم کمکی بکنیم . در مورد مقاله روز به روز اهمیت این بخش بیشتر می شود و شاید بتوان گفت یکی از مهمترین بخشهای مصاحبه دکترا همین آیتم است ولی در مورد رشته علوم قرآن و حدیث با توجه به تعداد کمتر مجلات معتبر علمی و مراکز پژوهشی در صورتی که نمراتتان عالی باشد می توان امیدوار بود.
شنبه 8 آذر 1393
+
2
-
0
ارسال
آمنه صدوقی:
من بسیار علاقمندم در رشته علوم قرانی یا تفسیر در مقطع ارشد ادامه تحصیل دهم ولی نمیدانم باید از کجا شروع کنم....کسی نیست راهنمایی ام کند ؟درضمن فقط در رشت اجازه دارم ولا غیر.
جمعه 31 مرداد 1393
+
4
-
0
ارسال
دانشجو:
با توجه به شرایط شما امکان تحصیل در این رشته به صورت مجازی یا پیام نور وجود دارد.
چهارشنبه 12 آذر 1393
+
2
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
دوست گرامی، تا آنجا که ما می دانیم، هیچ دانشگاه دولتی یا حتی دانشگاه آزاد واحد رشت این رشته ها را در مقطع ارشد ارایه نمی دهند. لذا با توجه به محدودیت شما برای تحصیل در رشت، باید امیدوار باشید این رشته ها در آینده راه اندازی شود. موفق باشید.
یکشنبه 2 شهريور 1393
+
2
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 31622
4.9/10 (تعداد آرا 59 نفر )
Share