جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
زهرا:
باسلام واحترام از سایت خوبتون ممنون. هرچه در اینترنت در مورد این رشته جستجو کردم اطلاعاتی پیدا نکردم.!!چند سئوال داشتم : 1)منابع دروس این رشته جهت شرکت در آزمون ارشد چیست؟ 2) چه موسسه ای مجموعه کتاب های این رشته رادارند؟ خیلی خیلی لطف میکنید سریعتر پاسخ بدید.
یکشنبه 2 آذر 1393
+
7
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام و تشکر از لطف شما. همانطور که در پاسخ دوست قبلی برای منابع گفته شد،متأسفانه جزئیات کنکور در برنامه کاری ما قرار ندارد. موفقیت شما را آرزومندیم.
یکشنبه 2 آذر 1393
+
1
-
2
ارسال
محسن:
خیلی ممنون ومتشکر از سایت بسیار عالیتون . خدا راشکر که این رشته راه اندازی شد که این کار باید از همون اول انقلاب انجام میشد اما به هر حال . . . دو تا سوال داشتم 1-اول اینکه آیا دانشگاه علامه سال اولی هست که در این رشته دانشجو میپذیره ؟و چند نفر در این دانشگاه وچند نفر در دانشگاه اصفهان ؟ 2-آیا این دانشگاه ها تماما دولتی هستندو دانشگاه غیر انتفاعی وپیام نوردر این رشته وجود ندارد ؟اگر امکان داره سر فصل دروس امتحانی همراه با ضرایب و بالخصوص منابع برای مطالعه این دروس را در سایت قرار بدید. باتشکر
سه شنبه 20 آبان 1393
+
1
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. تقریباً تمام سؤالات شما در حوزه جزئیات کنکور قرار دارد که ما در این بخش فعالیتی نداریم. اما می توانید با دانلود دفترچه ارشد 94 از سایت سازمان سنجش، اطلاعات لازم را در خصوص دروس و ضرایب آزمون به دست آورید. برای ظرفیت ها و دانشگاههای پذیرنده فعلاً باید منتظر اعلام سازمان بمانید. همچنین همانطور که در متن می بینید، دانشگاه غیر انتفاعی نیز در لیست پذیرندگان 93 وجود دارد.
سه شنبه 20 آبان 1393
+
0
-
0
ارسال
محسن:
مرسی از سایت بسیار عالی وکاربردی و جذابتون .
سه شنبه 20 آبان 1393
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 18060
5.4/10 (تعداد آرا 53 نفر )
Share