جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
باسلام:
با ۳.۳ درصد ریاضی پایه بقیه سفید رتبه چند میشه؟
شنبه 23 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
مهدی:
سعی کنید از منابع و لغت‌نامه‌های تخصصی داخلی و خارجی معتبر در ترجمه‌ی مقاله استفاده کنید. از ماشین‌های ترجمه به هیچ وجه استفاده نکنید. این ماشین های ترجمه کن مشکلات زیادی برای شما به وجود می آورند. غلط‌های املایی را دوباره و دوباره چک کنید. چک کردن غلط های نوشتاری چه ظاهری چه گرامری می تواند شما را خیلی اذیت کند. در این موارد بهتر است با نیتیو هماهنگ باشید. http://translateyar.ir شما رو در این کار کمک می کنه
چهارشنبه 17 بهمن 1397
+
2
-
2
ارسال
معلم ریاضی:
با سلام. ممنون از اطلاعاتتون. بنده امسال با رتبه 850 ، که فقط 4 یا 5 سوال جواب دادم، رشته ریاضی محض- جبر ، دانشگاه ایلام ، قبول شدم. شغل هم معلم هستم.دانشجوی 7 ترمه کارشناسی 92 . الان نیمه پشیمون هستم. که نکنه سخت باشه و نتونم به مدرسه و کار شخصی برسم. انصراف بدم یا نه؟به نظرتون سخت نیست؟
شنبه 7 مهر 1397
+
4
-
7
ارسال
فهیم:
سلام . چرا برای بازار کار کارهایی مثل بانک ها و شرکت های خصوصی را قرار ندادید؟؟ کسانی را می شناسم که با ارشد ریاضی در بانک هستند و یا شرکتهای خصوصی و موسسات کنکور
پنجشنبه 22 شهريور 1397
+
1
-
0
ارسال
محیا:
باسلام..برای گرایش آنالیز ریاضی،کدوم درسای دوره لیسانس باید تقویت بشه؟ممنون میشم جواب بدین
شنبه 3 شهريور 1397
+
6
-
3
ارسال
دانشجوی ریاضی:
سلام. بنظرم باید در دروس مبانی آنالیز ریاضی و آنالیز ریاضی و همچنین جبر خطی قوی و مسلط باشید و اگر میتوانید سعی کنید به توپولوژی هم مسلط باشید.
شنبه 31 شهريور 1397
+
4
-
0
ارسال
دانشجوی ریاضی:
اکیدا به تمام عزیزانی که میخواهند در زمینه ریاضیات در ایران ادامه تحصیل دهند پیشنهاد میکنم که تا قبل از آغاز دوره تحصیلات تکمیلی خود ، دروس پایه ای خود را بشدت تقویت کنند و تا میتوانند آن دروس را از کتاب های مرجع انگلیسی بخوانند زیرا بنظرم تسلط به زبان انگلیسی(حداقل زبان تخصصی ریاضی) برای یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی ضروری است...چون از یک جایی به بعد دیگر منابع فارسی و ترجمه شده پاسخگوی نیاز آنها نیست...(حال بماند که برخی اساتید در برخی دروس از کتابهای فرانسوی استفاده میکنند) درهرصورت چون مقطع تحصیلات تکمیلی به نوعی میتوان گفت دوره ای پژوهشی است، دانشجو باید با بحث روز علم دنیا درگیر باشد و این میطلبد که تسلط به حداقل یکی از زبانهای رایج محافل علمی دنیا را در کارنامه خود داشته باشد. با آرزوی موفقیت برای همه شما خوبان.
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
+
17
-
3
ارسال
حامد:
با سلام میخواستم بدونم آیا از رشته های گروه تجربی در دانشگاه میشه به ریاضی تغىیر رشته داد؟ ممنون
یکشنبه 22 مرداد 1396
+
2
-
3
ارسال
رضا:
با سلام و عرض ادب دوستانی که از گرایش های ارشد ریاضی اطلاع کافی دارند، بفرمایند آگه دنبال گرایشی باشیم که درس خواندنش راحت باشد و زیاد اذیت نشویم کدام گرایشها را پیشنهاد می کنید؟ و سوال دیگه اینکه با رتبه 3000 در چه گرایشهایی در دانشگاه بجنورد احتمال قبولی هست؟ با تشکر
شنبه 20 خرداد 1396
+
4
-
2
ارسال
دانشجوی ریاض:
سلام. بنظرم هر شاخه ای که خودتان به آن علاقه داشته باشید و عاشق آن باشید، برایتان بسیار راحت و ساده میشود. درواقع سختی و آسانی یک شاخه را بنظرم خود فرد تعیین میکند... مثلا درس توپولوژی در دوران لیسانس از دید بسیاری از دانشجویان یک درس وحشتناک و کابوس مانند بود ولی برای من که به اینجور مباحث علاقمندم درسی بسیار ساده و به بیانی "آب خوردن" بود!!! یا مثلا درس بهینه سازی برای بسیاری از دانشجویان درس ساده ای بود ولی برای من هیولا بود! در هرصورت پیشنهاد میکنم اگر دنبال علاقه خود بروید بهتر نتیجه میگیرید.
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
+
8
-
0
ارسال
آرامش:
با سلام به نظر شما با رتبه 2000 میشه گرایش آموزش ریاضی قبول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 30 خرداد 1395
+
7
-
5
ارسال
Sahar:
سلام رتبه ارشد کنکور امسال من شده 2800، به نظر شما روزانه یا شبانه دانشگاه اراک قبول میشم؟
سه شنبه 5 خرداد 1394
+
17
-
13
ارسال
zahra:
خیلی ممنون از سایت خوبتون....اطلاعات خوبی بدست آوردم . اما گرایش ارشد گراف و واحدهای درسیشو هم بذارید ممنون میشم و همینطور رتبه بندی دانشگاههای پذیرنده این رشته ها... مثلا من شنیدم زنجان سطحش بالاتر از سهند تبریزه
شنبه 26 ارديبهشت 1394
+
2
-
0
ارسال
شهاب:
سلام سایت شماواقعاعالیه خیلی ممنون
یکشنبه 4 آبان 1393
+
6
-
2
ارسال
نازنین:
سلام من لیسانس ریاضی دارم و می خوام ارشد شرکت کنم خودم به ریاضی محض علاقه مندم و تدریس را هم خیلی دوست دارم نمی دونم ریاضی محض انتخاب کنم یا آموزش ریاضی؟ آخه میگن آموزش ریاضی با تدریس بیشتر تناسب داره لطفا راهنماییم کنید کدوم گرایش برم؟
شنبه 30 فروردين 1393
+
9
-
6
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست عزیز درسته برای تدریس آموزش ریاضی بهتره اگر شما می خواهید تدریس کنید گرایشهای محض و کاربردی هم مناسب هستند. فقط گرایش آموزش ریاضی چند واحد روانشناسی و نحوه آموزش ریاضی داره که در گرایشهای محض و کاربردی نیست که برای تدریس مناسب هستند.
یکشنبه 31 فروردين 1393
+
8
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 38069
4.5/10 (تعداد آرا 46 نفر )
Share