جستجو در مسیر ایرانی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
رویا:
سلام و تشکر بنده لیسانس نرم افزار هستم و علاقه زیادی به تجارت الکترونیک دارم. در حال حاضر وبمستر هستم و چند سایت و فروشگاه دارم که البته اونقدر پیشرفت نکرده که راضی باشم. واسه ارشد شک دارم که تجارت الکترونیک برم یا نه. چون از طرفی به این کار علاقه دارم و از طرف دیگه نمیخوام تنها کارم باشه و به عنوان شغل دوم بهش فکر می کنم. حالا بنظر شما در چندسال آینده ممکنه از این رشته واسه استخدامی دولتی استفاده بشه ؟؟
دوشنبه 21 ارديبهشت 1394
+
3
-
2
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
سلام . در حال سازمان های دولتی برای نگهداری و مدیریت وب سایت های خود از متخصصین وب استفاده می کنند که معمولا در ادارات فناوری اطلاعات یا رایانه یا عناوینی این چنینی مستقر می باشند. ولی تحت عنوان وب مستر تا کنون آگهی استخدام ندادند البته با توجه به تغییر شرایط در آینده چنین امری ممکن است. پیشنهاد می کنیم جهت استفاده از نظر سایر کاربران و متخصصین موضوع خود را در تالار گفتگو (لینک بالای سایت) مطرح کنید. موفق باشید
پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394
+
1
-
1
ارسال
عشقی زاده:
با سلام یک چیز مهمی هست که سئو نام گرفته .. گر چه در برخی مراکز آموزشی آموزش داده می شود ولی از نظر بنده 55% آن تنها از روی تجربه شخصی به دست می آید که اکثرا این تجربیان مربوط به بهینه سازی برای موتورهای جستو برای کسی عنوان یا به هیچ قیمتی آموزش داده نمی شود .. ولی خدمات آن با قیمتهای تقریبا بالا بسته به تجربه و توان شخص فرد در امر seo ارائه می شود که در تمام دنیا اولین آیتم و درخواست وبمستران دنیا می باشد که بعضا این درخواست ها از طرف افراد ذیربط بدون سثف هزینه و عمدتا به صورت کلیدی برآورد می شود .
یکشنبه 14 دى 1393
+
2
-
1
ارسال
سیدرضا بازیار:
ممنون
سه شنبه 19 فروردين 1393
+
3
-
2
ارسال
Mani:
با سلام آماده همکاری با سایت خوبتون هستم .( با سابقهء مدیریت وب سایت علمی آموزشی با رنکینگ عالی).( تماس یا ایمیل )
دوشنبه 23 دى 1392
+
3
-
2
ارسال
SADRA:
گزارش خوب و مفیدی بود. تو ایران بیشتر افرادی که طراحی سایت انجام میدن وب مستر هستن اما من فکر میکنم بتدریج اگه مدیر سایت از طراح تفکیک بشه عملکرد بهتری میتونن داشته باشن..
پنجشنبه 21 آذر 1392
+
4
-
3
ارسال
محسن:
سلام. در این که یکی از بهترین مشاغل سالهای آینده ایران در کنار شغل طراح سایت، همین شغله، شک نکنید...
چهارشنبه 20 آذر 1392
+
5
-
2
ارسال
نیوشا:
جالب بود ممنون
چهارشنبه 20 آذر 1392
+
1
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 16145
4.8/10 (تعداد آرا 93 نفر )
Share