جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
سعید:
سلام میشه در رابطه با ارشد فناوری تصویربرداری پزشکی هم صحبت کنید
پنجشنبه 3 آبان 1397
+
0
-
0
ارسال
گلناز:
کارشناسی ارشد رشته علوم داروهای پرتوزا در کنکور 98 -99 پذیرش دارد؟
یکشنبه 24 تير 1397
+
4
-
2
ارسال
نگار:
سلام . وقتتون بخیر . من دانشجوی رشته ی مهندسی پرتو پزشکی هستم آیا میتونم در ارشد رادیوبیولوژی شرکت کنم و اگر میتونم چه حدود رتبه ای لازم است؟؟
چهارشنبه 22 آذر 1396
+
17
-
4
ارسال
حسن:
سلام دوستان من رشته کارشناسی فیزیک دارم و میخوام ارشد رادیوبیولوژی بخونم به نظرتون با ارشدش من میتونم تو بیمارستانها یا مراکز خصوص کار کنم لطفا حتما جوابمو بدین
شنبه 27 آبان 1396
+
11
-
5
ارسال
رامین:
سلام سوال خوبیه ... نه متاسفانه دوست عزیز، لیسانستون حتما باید پرتو باشه. الان توی دفترچه استخدام 96 وزارت بهداشت هم میتونید خودتون ببینید که هرجا کارشناس ارشد رادیوتراپی خواسته مشروط به داشتن کارشناسی تکنولوژی پرتودرمانی کرده مثلا استان مرکزی و ...
شنبه 4 آذر 1396
+
2
-
0
ارسال
مریم:
سلام.ایا لیسانس زیست شناسی عمومی میتونه برا ارشد رادیولوژی بخونه؟
چهارشنبه 17 شهريور 1395
+
5
-
1
ارسال
یاسر:
سلام من فارغ تحصیل کارشناسی رادیولوژی ام میخاستم بدونم ک میشه با ارشد رادیوبیولوژی ازمون دکترای فیزیک پزشکی شرکت کرد یا ن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنجشنبه 29 بهمن 1394
+
0
-
0
ارسال
sonia:
سلام .خسته نباشید. من دانشجوی کارشناسی زیست میکروبیولوژی هستم .یعنی رشته زیست سلولی مولکولی با گرایش میکروبیولوژی. آیا مجاز به انتخاب این رشته هستم؟
سه شنبه 17 آذر 1394
+
6
-
3
ارسال
ملیکا:
سلام. وزارت بهداشت میگه اسم رشته تون دقیقا باید همینی باشه که ما مجاز اعلام کردیم ولی خب لیسانس سلولی مولکولی خالی نداریم که (داریم؟). پس به نظر من گرایشهای سلولی مولکولی هم میتونن شرکت کنن (اگه میخوای مطمئن بشی باید از مرکز سنجش پزشکی سوال کنی)
جمعه 20 آذر 1394
+
0
-
1
ارسال
علیرضا:
سلام و خسته ناشید میخواستم بدونم با مدرک کارشناسی ارشد رادیوبیولوژی میشه مطب رادیولوژی باز کرد
دوشنبه 20 مهر 1394
+
17
-
17
ارسال
ملیسا:
سلام. روی عنوان شغلش (توی انتهای متن) کلیک کنید و دستورالعمل تاسیس مرکز رادیولوژی رو توی صفحه جدید دانلود و مطالعه کنید.
چهارشنبه 22 مهر 1394
+
2
-
4
ارسال
ghazal:
سلام و خسته نباشید. من لیسانس فیزیک کاربردی دارم. رشته تحصیلم در دبیرستان تجربی بوده و علاقه زیادی به این رشته دارم. اما هر کسی یک چیزی میگه! من با لیسانس فیزیک میتونم شرکت کنم در این رشته یا نه؟؟؟
دوشنبه 10 فروردين 1394
+
1
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. با مدرک کارشناسی فیزیک مجاز به شرکت در این رشته هستید.
سه شنبه 11 فروردين 1394
+
0
-
0
ارسال
zahra:
با سلام من کارشناسی زیست شناسی سلولی مولکولی هستم و در کنکور ارشدرادیوبیولوژی شرکت کردم با توجه به این که کارشناسان رادیولوژی دوسال طرح دارن ایا این طرح شامل من در ارشد میشود؟ یا اینکه درخواست بدهم که ان بگذرانم؟
دوشنبه 11 اسفند 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. خیر ربطی ندارد و شما از این لحاظ مشمول طرح نخواهید بود. ضمناً عنوان رشته ها همه ساله بازبینی شده و در سایت وزارت بهداشت و دفترچه آزمون اعلام می شود.
سه شنبه 12 اسفند 1393
+
0
-
0
ارسال
zahra:
با سلام وتشکر از پاسخ داده شده ولی بنده که رشته زیست شناسی بودم و صرفا با خواندن چند کتاب وارد این رشته شدم اگر بخواهم تکنسین رادیولوژی شوم بدون گذراندن طرح چطور امکان پذیر است با توجه به اینکه بچه های رادیولوژی طرح میگذرانند برای امادگی واشنایی با کار و یادگیری ..
سه شنبه 12 اسفند 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. از آنجا که هنوز نتایج را نمی دانید منطقی نیست فعلاً کار خاصی انجام دهید. اگر قبول شوید با راهنمایی اساتید رشته در دروس عملی فرصت خواهید داشت تا عقب ماندگی خود را جبران کنید. البته اگر شانس قبولی خود را خیلی بالا میبینید می توانید از هم اکنون با شرکت در دوره های کوتاه مدت آموزشی و مطالعات مرتبط سطح دانش و مهارت خود را بالا ببرید. همچنین در صورت امکان، مراجعه حضوری به دانشکده های علوم پزشکی و اخذ راهنمایی از اساتید و دانشجویان این رشته و یا رشته های نزدیک هم خیلی مفید خواهد بود.
چهارشنبه 13 اسفند 1393
+
0
-
0
ارسال
zahra:
با سلام وتشکر از شما من پارسال در کنکور شرکت کردم و مرحله اول قبول شدم در مرحله دوم که انتخاب دانشگاه بود پذیرفته نشدم و امسال تمام تلاشمو دارم میکنم انشاا..واسه ی رتبه عالی با توجه به اینکه نتیجه پارسال هم با توجه به اینکه رشته تخصصی خودم نبود رضایت بخش بود.به امید موفقیت همه دوستان.
پنجشنبه 14 اسفند 1393
+
3
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام.برایتان موفقیت آرزو داریم.
پنجشنبه 14 اسفند 1393
+
0
-
1
ارسال
حسینی:
با سلام کارشناسی رادیولوژی برابر با عنوان رادیولوژیست نیست . رادیولوژیست پزشک متخصص رادیولوژی است . درضمن مهمترین شغل برای کارشناسان ارشد رادیوبیولوژی بر عهده گرفتن مسولیت فیزیک بهداشت در بیمارستانها و مراکز درمانی و ... است.
شنبه 5 بهمن 1392
+
3
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام و تشکر از توجه شما دوست گرامی. همانطور که می دانید عموماً فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی هر رشته به عنوان صاحبنظران و تئوریسین های آن رشته از عناوینی نظیر بیولوژیست، شیمیست، و ... حسب رشته خود برخوردار می شوند و این عرف رایج جامعه علمی ما نیز هست. بنابراین شاید کمی سخت گیرانه باشد که صرفاً پزشکان متخصص را رادیولوژیست بنامیم. اما برای پرهیز از هرگونه ابهام عنوان شغلی را منطبق با طرح مشاغل وزارت بهداشت اصلاح کردیم. موفق باشید.
دوشنبه 7 بهمن 1392
+
5
-
4
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 31919
4.9/10 (تعداد آرا 61 نفر )
Share