جستجو در مسیر ایرانی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
مهری فردوسیان:
سلام .من مدرک کارشناسی ناپیوسته معماری علمی کاربردی هستم. میخواستم بدونم میتونم ازمون کارشناس رسمی دادگستری بدهم?
شنبه 1 بهمن 1401
+
0
-
1
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. با آرزوی موفقیت، در شرایط سوال شما مشکلی برای شرکت در آزمون نیست چرا که داشتن مدرک کارشناسی معتبر مورد تایید وزارت علوم قابل قبول است و تفاوتی بین پیوسته با ناپیوسته و یا دولتی با غیر دولتی نیست( غیر از مدارک معادل یا داخلی سازمانها). برای اطمینان بیشتر منتظر آگهی ثبت نام آزمون 1401 باشید.
پنجشنبه 6 بهمن 1401
+
0
-
0
ارسال
بهزاد ورسه:
سلام وقتتون بخیر معذرت میخوام رشته مدیریت فرهنگی آیا جز رشته های کارشناسی دادگستر محسوب میشه ؟ ممنون میشم پاسخگو باشید
شنبه 25 تير 1401
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام . با توجه به احتمال تغییرات قابل توجه در آزمون کارشناسی رسمی 1401 (به دلیل روال جدید مبتنی بر طرح تسهیل)، اعلام نظر در مورد رشته های تحصیلی مجاز به شرکت در آزمون و نیز تطبیق آن با عناوین رشته های آزمون در این شرایط، منطقی به نظر نمی رسد. از این رو، دوستانی که علاقه مند به کنترل نام رشته خود در آزمون هستند می توانند به تشخیص خود از آرشیو آگهی و دفترچه های دوره های قبل استفاده کنند و یا منتظر آگهی آزمون کارشناس رسمی 1401 باشند
شنبه 25 تير 1401
+
1
-
0
ارسال
فرشید غلامی:
با سلام خدمت دوستان آیا رشته سنجش از دور و جی آی اس میتونه برای کارشناس دادگستری شرکت کنه
سه شنبه 17 خرداد 1401
+
1
-
2
ارسال
علی:
ایا رشته فوق لیسانیس علوم سیاسی می تواند در ررشته نفقه شرکت کند
پنجشنبه 25 فروردين 1401
+
2
-
2
ارسال
نرگس خاتون غلامی شهرآباد:
سلام.. آیا با مدرک سطح دو حوزه علمیه میتوان در رشته ی نفقه شرکت کرد؟ یا با فوق لیسانس حقوق بین الملل میتوان در رشته ی نفقه شرکت کرد؟
پنجشنبه 26 اسفند 1400
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
با سلام. برای اطلاع از آخرین قوانین و مفررات شرکت در آزمون باید به آگهی همان سال مراجعه نمود. در آخرین آزمون کارشناسی رسمی اخیر(بهمن 400) که توسط کانون کارشناسان برگزار شد، فارغ التحصیلان حوزوی متقاضی شرکت در آزمون رشته تعیین نفقه که شرایط شرکت در آزمون این رشته را داشتند، با مدرک تحصیلی سطح 2 یا بالاتر می توانستند ثبت نام کنند.اما حقوق بین الملل خیر.
جمعه 27 اسفند 1400
+
1
-
1
ارسال
مریم:
سلام وقت بخیر.ببخشید آیا هرساله کلیه گرایش های کشاورزی و منابع طبیعی جزو رشته های آزمون کارشناسی رسمی دادگستری میشن یا فقط مختص سال ۱۴۰۰ هست؟
دوشنبه 11 بهمن 1400
+
0
-
0
ارسال
علیرضا:
سلام. رشته ها و گرایش ها همه ساله بر اساس نیاز آن سال در سراسر کشور تعیین می شوند و تغییرات احتمالی در آگهی مشخص می شود.
چهارشنبه 20 بهمن 1400
+
0
-
0
ارسال
ژیلا:
سلام وقت بخیر، ببخشید رشته کارشناسی من ریاضی هست اما کارشناسی ارشد حسابداری دارم و بعد کارشناسی ارشد هم 5 سال سابقه حسابرسی و مالی دارم آیا میتونم تو آزمون کارشناس رسمی دادگستری حسابداری و حسابرسی شرکت کنم؟ یا به دلیل اینکه رشته کارشناسیم غیرمرتبطه نمیتونم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید، با تشکر
پنجشنبه 23 دى 1400
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام، رشته های مجاز به شرکت و نیز مقاطع مجاز در آگهی های هرسال اعلام می شود و نیاز به بررسی موردی و مجزا دارد. البته کلیات مشترکی وجود دارد و تدوین جدول رشته های مجاز به شرکت بر این اساس در دست تدوین است که در همین صفحه درج خواهد شد اما تا آن زمان شما می توانید شخصا با مطالعه دفترچه آزمون امسال کانون یا مرکز وکلای قوه قضاییه موضوع را بررسی نمایید. موفق باشید.
شنبه 9 بهمن 1400
+
0
-
0
ارسال
حمیدرضا:
سلام فارق التحصیلان ناپیوسته مهندسی عمران اجرایی میتونن شرکت کنند؟چه کدی باید انتخاب کنن؟
دوشنبه 20 دى 1400
+
0
-
0
ارسال
نگار:
برای ازمون کارشناسی دادگستری مهندسی پزشکی چه منابع درسی باید بخونم دوره یا کتابی میشناسید معرفی کنید؟
چهارشنبه 26 آبان 1400
+
3
-
2
ارسال
نیهاد:
سلام آیا فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته آسانسور با سابقه هم میتونن شرکت کنن؟
سه شنبه 25 آبان 1400
+
1
-
0
ارسال
احمدی:
آیا مدرک دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در آزمون شرکت کنند
سه شنبه 11 آبان 1400
+
5
-
2
ارسال
علی:
سلام. مدارک تحصیلی مورد تایید یکی از وزارتین علوم یا بهداشت می توانند شرکت کنند و دولتی یا غیر دولتی بودن مهم نیست.
چهارشنبه 19 آبان 1400
+
0
-
0
ارسال
صابر:
وقت بخیر. بنده لیسانس مهندسی صنایع دارم و کارشناسی ارشد عمران و در راه و شهرسازی مشغول هستم اایا میتوانم دررشته راه و ساختمان کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنم.با تشکر
شنبه 24 مهر 1400
+
2
-
2
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. با توجه به پایان مهلت ثبت نام و نیز برگزاری آزمون باید منتظر آگهی ثبت نام آزمون بعدی و تغییرات احتمالی باشید.
شنبه 1 آبان 1400
+
0
-
0
ارسال
سجاد:
سلام در رابطه با رشته ی مهندسی صنایع چندین بار دوستان سوال کردند ولی پاسخی دریافت نشده است.آیا فارغ التحصیلان مهندسی صنایع میتونند در آزمون کارشناسی دادگستری شرکت کنند؟
سه شنبه 30 شهريور 1400
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. همانطور که در برخی پاسخهای قبلی هم عنوان شد، برای مهندسی صنایع رشته های متنوعی وجود دارد که دوستان بسته به گرایش خود می توانند در آنها شرکت کنند. از کارخانجات و کامپیوتر در حوزه مهندسی گرفته تا امور مالیاتی و بورس در حوزه مالی. از حوادث ناشی از کار تا گاز و گاز رسانی ... همه از رشته های معروف برای مهندسی صنایع هستند.
سه شنبه 30 شهريور 1400
+
1
-
1
ارسال
سلمان:
سلام من رشته مدیریت آبادانی روستاها هست و5سال تو کار خونه فرش کار کردام میتونم از یکیش تو آزمون استخدامی شرکت کنم
چهارشنبه 24 شهريور 1400
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. فعلا خیر اما منتظر آگهی آزمون های پیش رو باشید، شاید تغییری حاصل شود. (در صورت تمایل می توانید با ثبت نام در کانال تلگرامی ما از اطلاعیه های جدید مطلع شوید).
جمعه 26 شهريور 1400
+
0
-
0
ارسال
صادق:
سلام سطح ۲حوزه علمیه قم کارشناسی نفقه میتونه شرکت کنه یاخیر؟
پنجشنبه 11 شهريور 1400
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. تا آنجا که ما مطلعیم فعلا خیر اما برای اطمینان می توانید از طریق طرح پرسش (تیکت) در بخش پشتیبانی سایت مرکز موضوع را سوال کنید(چنانچه نتیجه دیگری به دست آمد لطفا برای اطلاع دوستان همینجا مطرح کنید). با تشکر و ارزوی موفقیت
پنجشنبه 11 شهريور 1400
+
1
-
0
ارسال
راحله:
باسلام،بنده کاردانی مکانیک ماشین الات،کارشناسی طراحی و نقشه کشی صنعتی و ارشد مهندسی مکانیک تبدیل انرژی دارم،ایا میتونم در آزمون کارشناسی دادگستری شرکت کنم؟
یکشنبه 7 شهريور 1400
+
5
-
2
ارسال
حامد:
سلام. از نظر تحصیلات، با مدرک کارشناسی و یا ارشدتون در صورتی که سابقه کار 5 ساله مرتبط بعد از اخذ مدرک داشته باشید بله می تونید. (به شرط داشتن سایر شرایط)
دوشنبه 8 شهريور 1400
+
0
-
0
ارسال
علی شاکری:
با سلام و خدا قوت آیا می شود با فارغ التحصیلی رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کرد. لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس
سه شنبه 26 مرداد 1400
+
0
-
1
ارسال
کارشناس سایت:
سلام . تا آنجا که ما اطلاع داریم، تاکنون رشته جغرافیا گرایش برنامه ریزی "شهری" مجاز به شرکت بوده است. توصیه می کنیم آگهی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی کانون امسال را از طریق عضویت در کانال تلگرام ما یا از طریق صفحه اول همین سایت پیگیری کنید(قرار است امسال برگزار شود) و نیاز به رشته تان را در آگهی کانون بررسی کنید. موفق باشید.
سه شنبه 26 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
جواد:
با سلام و خسته نباشید ایا کسی میدونه در مورد رشته مهندسی مدیریت پروژه پیام نور میشه تو ازمون کارشناسی دادگستری سرکت کرد لطفا راهنماییم کنین
سه شنبه 19 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. سوال شما قبلا هم توسط دوستان دیگری مطرح شده است و ظاهرا هنوز مشکل وجود دارد. به نظر می رسد رشته مهندسی مدیریت پروژه جایگاه روشنی در آزمون کارشناس رسمی ندارد چرا که حتی در آزمون سال گذشته که در تنوع رشته ها بی نظیر بود، به صورت واضح برای هیچ رشته آزمون مجاز اعلام نشده بود. پیشنهاد ما این است که با مجریان آزمون (مرکز/ کانون) ارتباط برقرار کنید تا رشته تان تعیین تکلیف شود. (به عنوان مثال با مطابقت سرفصلها شاید شما را زیر مجموعه مهندسی عمران یا... درنظر بگیرند). دقت داشته باشید منظور از ارتباط، الزاما ملاقات حضوری یا تماس تلفنی نیست بلکه استفاده به موقع از ظرفیت ها و کانال های ارتباطی اعلام شده است (نظیر درخواست پشتیبانی در سایت مرکز در آزمون امسال) که باید توسط تعدادی از فارغ التحصیلان این رشته انجام شود. موفق باشید.
چهارشنبه 20 مرداد 1400
+
1
-
0
ارسال
رضا:
سلام رشته مهندسی تکنولوژی عمران-بهره برداری ونگهداری از سد وشبکه های آبیاری در چه رشته ای کارشناس رسمی دادگستری میتواند شرکت کند؟
جمعه 8 مرداد 1400
+
1
-
1
ارسال
کارشناس سایت:
سلام به نظر می رسد راه و ساختمان مجاز باشید اما برای اطمینان، از فرصت تمدید ثبت نام استفاده کنید و در سایت www.23055.ir درخواست پشتیبانی (تیکت) بگذارید انشااله که پاسخ بدهند.
شنبه 9 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
محمد:
سلام وقت به خیر من رشتم مهندسی مکانیک هست میخواستم ببینم تو کدوم زمینه شرکت کنم بهتره؟
چهارشنبه 6 مرداد 1400
+
0
-
1
ارسال
کارشناس سایت:
سلام دوست عزیز. از بین رشته هایی که مجاز به شرکت هستید، آن رشته را شرکت کنید که در آن تجربه مرتبط بیشتری دارید
شنبه 9 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
مسیح شاه حسبنی:
سلام. وقت بخیر . مهندسی تکنولوژی نقشه برداری مجاز به شرکت در آزمون کارشناس رسمی ثبتی هست؟در آزمون 99 مجاز بود ولی در آزمون 1400 عنوان این رشته نیامده و فقط نوشته مهندسی نقشه برداری. با تشکر.
دوشنبه 4 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام، رشته شما سال گذشته در اصلاحیه اضافه شد. امسال هم احتمالا اصلاحیه منتشر خواهد شد. لذا شاید بهتر باشد تا اواخر زمان ثبت نام منتظر بمانید.
سه شنبه 5 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
sara:
با سلام. لطفا" اگه ممکن واضح جواب بدین رشته مهندسی مدیریت پروژه پیام نور می تواند دراین آزمون شرکت کند. تومدرک اسمی از مهندسی عمران نیست فقط نوشته مهندسی مدیریت پروژه ولی اصل این رشته زیر مجموعه عمران بوده است.ما بلاتکلیفیم به هیج جا هم دسترسی نداریم که جواب بگیرم.
یکشنبه 3 مرداد 1400
+
4
-
4
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. روال بر این بوده که حتما باید عنوان رشته و گرایش داوطلب با مفاد دفترچه مطابقت داشته باشد اما دوستان گرامی توجه داشته باشند سوالات خود را می توانند از این دو طریق مطرح و پیگیری کنند: 1- سوالات مربوط به محتوای دفترچه ازمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه با مراجعه به لینک https://www.23055.ir/news/2607 و مطالعه سوالات پرتکرار و درج پرسش در فرم درخواست پشتیبانی در صورت لزوم. 2- سایر سوالات (مربوط به سامانه ثبت نام و اشکالات احتمالی در مسیر ثبت نام) با تلفن 36270058-026 از ساعت 8:30 صبح الی ۱۳:00 بجز ایام تعطیل. با آرزوی موفقیت برای شما
یکشنبه 3 مرداد 1400
+
1
-
3
ارسال
مهدی:
سلام و خسته نباشید بنده کاردانی کامپیوتر دارم و کارشناسی علمی کاربردی حقوق ثبتی و ارشدم رشته حقوق عمومی دارم آیا میشه برا کارشناسی رسمی رشته ثبت شرکت کنم اگر نمیشه چه رشته ای باید شرکت کنم ضمنا در شهرداری مشغولم
یکشنبه 3 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. در دفترچه به لزوم داشتن "کارشناسی پیوسته" اشاره ای نشده یعنی کارشناسی ناپیوسته هم حق شرکت دارد و چنانچه دانشگاه محل تحصیل شما شرایط بند 4 ص 1 دفترچه را دارد در این صورت با کد رشته 515 حق شرکت در رشته امور ثبتی و نقشه برداری را دارید.
یکشنبه 3 مرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
فاطمه جعفرزاده:
سلام وقت بخیر، رشته کارشناسی من مکانیک بیوسیستم(ماشین آلات کشاورزی) هست و ارشد همان رشته با گرایش فناوری های پس از برداشت، چرا تو رشته های مرتبط با کشاورزی و منابع طبیعی رشته ما نیس؟؟ ما چه رشته ای رو باید امتحان بدیم؟؟
جمعه 25 تير 1400
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. بله بسیاری از گرایش ها و حتی رشته ها در مجموعه رشته های مورد نیاز آزمون کارشناس رسمی دیده نمی شوند. شاید بخشی از موضوع به عدم آشنایی طراحان آزمون با تمامی گرایش ها و رشته ها مربوط باشد و بخشی نیز ناشی از عدم نیاز و امکان استفاده از رشته های جایگزین و یا جامعتر باشد. پیشنهاد می کنیم ضرورت حضور کارشناسان رشته خودتون رو با کانون کارشناسان دادگستری و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه در میان بگذارید تا به تدریج زمینه حضور دانش آموختگان این رشته هم فراهم شود.
جمعه 25 تير 1400
+
0
-
0
ارسال
عاطفه:
سلام وقت بخیر ببخشید من با رشته عکاسی شاخه کاردانش نظام جدید 633میتونم در آزمون کارشناسی رسمی شرکت کنم؟؟ خواهش میکنم جواب درس بهم بدید ????????
یکشنبه 6 تير 1400
+
1
-
1
ارسال
علی:
سلام دوست گرامی شرکت در آزمون کارشناس رسمی نیازمند حداقل مدرک کارشناسی و 5 سال سابقه و تجربه کاری مرتبط هست.
چهارشنبه 9 تير 1400
+
1
-
0
ارسال
متینا:
Pus6fh سلام دوست عزیز. رشته ام بوده مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی دفترچه رو خوندم اما بازم نفهمیدم که میتونم رشته ی مهندسی نفت رو امتحان بدم یا نه. میشه شما بهم بگید لطفا رشته ی مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی دقیقا چه رشته هایی رو میتونه امتحان بده واقعا کلافم سردرگم شدم باتوجه به اینکه دخترم مثلا محیط زیست بهتره یا نفت؟محبت دارین وقت می گذارید و جواب سوالات مارو میدین د؟
پنجشنبه 20 خرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام . عنوان رشته تحصیلی دقیقا باید منطبق بر عنوان دفترچه باشد. یک راه این است که به تشخیص خودتان نزدیک ترین عنوان را انتخاب و شرکت کنید که البته ریسک دارد. یا این که قبل از آزمون از مرکز یا کانون سوال کنید. در دوره های قبل هم این مشکل برای برخی داوطلبان وجود داشت که با پیگیری و طرح پرسش آنان حتی اصلاحیه آگهی ثبت نام نیز منتشر می شد و رشته یا رشته هایی را به آگهی اضافه می کردند.
یکشنبه 23 خرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
Yegane:
سلام ببخشید من رشتم مدیریت فرهنگی هستش و استخدام اموزش و پرورش هستم و سابقه مدیریت و معاونتم دارم چه رشته ای میتونم شرکت کنم تو کارشناس رسمی دادگستری
سه شنبه 18 خرداد 1400
+
0
-
0
ارسال
محمذرضا گورویی:
با سلام خدمت اساتید گرامی بنده دارای مدرک کاردانی مکانیک خودرو و کارشناسی ناپیوسته مهندسی تاسیسات میباشم . و در حال حاضر در زمینه بازرسی و ساخت تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی بعنوان بازرس ج.ش و متریال و ساخت، فعالیت میکنم. آیا میتوانم در آزمون شرکت کنم یا خیر ؟ با توجه ه مدرک تحصیلی و سابقه کاری ام کدام رشته را برای بنده منسب میدانید باتشکر
یکشنبه 16 خرداد 1400
+
0
-
1
ارسال
مهدی:
سلام دوست عزیز. مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم قابل قبول است. در مورد رشته باید خودتان دفترچه را بررسی کنید. با جستجوی عبارت مورد نظر (مثلا آزمون کارشناس رسمی 99)در باکس جستجوی همین سایت (بالا - راست) هم می توانید آگهی های دوره قبل و دفترچه ثبت نام را پیدا کنید.
یکشنبه 23 خرداد 1400
+
1
-
0
ارسال
اکبر:
سلام و روز به خیر، بنده فوق لیسانس علم اطلاعات و دانش شناسی(کتابداری)هستم و حدود بیست سال است که کارشناس نسخ خطی در یکی از کتابخانه ها می باشم و در این زمینه تخصص دارم. در کتابداری شرکت کنم بهتر است را در زمینه نسخ خطی؟ با تشکر
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400
+
0
-
0
ارسال
رامین:
سلام. با توجه به تخصص و سابقه شما، زمینه تجربی خودتان بهتر به نظر می رسد. رشته " اشیاء عتیقه و احجار کریمه و کتب خطی " می تواند برایتان مناسب باشد.
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
+
0
-
0
ارسال
بهزاد:
سلام وقتتون بخیر من لیسانس ساخت و تولید گرایش جوشکاری دارم و دانشجوی ارشد متالورژی و مواد گرایش جوشکاری هستم توی دفترچه نتونستم چیزی در این خصوص پیدا کنم ،لطف میکنید اگر بنده رو راهنمایی کنین که چه رشته ای میتونم شرکت کنم. سپاسگزارم
جمعه 20 فروردين 1400
+
3
-
2
ارسال
علی:
سلام دوست عزیز. چنانچه رشته شما گرایشی از مکانیک باشد می توانید در رشته های آزمون که مکانیک (کلیه گرایش ها) در آن مجاز است شرکت کنید. رشته هایی نظیر برق، ماشین و تاسیسات کارخانجات، تاسیسات ساختمانی، صنایع هوایی و فضایی و...
جمعه 20 فروردين 1400
+
1
-
1
ارسال
حسن:
من به عنوان کارشناس اتشنشانی در جایی استخدام هستم و یکسال سابقه کار دارم ولی رشته من مکانیک هست آیا میشود در آزمون کارشناس اتشنشانی دادگستری شرکت کنم
جمعه 17 بهمن 1399
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام در هر حال سابقه کار یکسال کافی نیست
دوشنبه 20 بهمن 1399
+
0
-
0
ارسال
اناهید:
سلام من لیسانس شیمی کاربردی دارم ایا میتونم تو ازمون کارشناسان دادگستری شرکت کنم.خواهش میکنم جواب بدید؟
سه شنبه 16 دى 1399
+
2
-
2
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. داوطلبان عزیز می توانند با مطالعه آگهی ثبت نام آزمون (لینک آن در همین صفحه نیز موجود است) رشته های مطابق با رشته تحصیلی خود و سایر شرایط را ببینند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی ما از آخرین اطلاعیه ها و تغییرات مطلع خواهید شد.
جمعه 19 دى 1399
+
3
-
0
ارسال
ا.خ:
سلام .ایا وکیل پایه یک هم مجاز به شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری هستند؟
شنبه 1 شهريور 1399
+
17
-
8
ارسال
امیرحسین اسمعیلی:
برای رشته مهندسی صنایع که کلا تمام موارد اعم از کیفیت ایمنی برنامه ریزی مالی و حسابداری و ... رو گذاروندن و رشته جنرال و مادر هست چی امکانپذیر هست؟
پنجشنبه 2 مرداد 1399
+
5
-
3
ارسال
مانی:
سلام.بسته به گرایش رشته تون، چندین رشته آزمون وجود داره که مهمترینش، برق، ماشین و تاسیسات کارخانجاته.
سه شنبه 7 مرداد 1399
+
1
-
0
ارسال
رضا:
دوستان رشته جی ای اس و سنجش از دور می تونه شرکت کنه
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399
+
1
-
1
ارسال
محمد:
بنده فارغ التحصیل رشته ی کارشناسی نا پیوسته ی عمران اجرایی هستم میخواستم بدونم که میتونم با نا پیوسته بودنم ثبت نام کنم در کارشناس دادگستری.با تشکر
یکشنبه 31 فروردين 1399
+
18
-
10
ارسال
صادق غلامیان:
سلام رشته من مهندسی نقشه کشی صنعتی هست زیر شاخه مکانیک آیا میتونم آزمون کارشناس دادگستری بدم
یکشنبه 31 فروردين 1399
+
4
-
2
ارسال
رشید:
سلام با رشته مدیریت دولتی گرایش مالی میشه کارشناس رسمی حسابداری و حسابرسی شرکت کرد ؟
دوشنبه 11 فروردين 1399
+
4
-
3
ارسال
سعید:
سلام دوست عزیز. طبق دفترچه به نظر مجاز نیستید و عنوان دقیقا "مدیریت مالی" باید باشه . چرا که برای بعضی رشته ها، مدیریت (کلیه گرایش ها) داریم ولی در رشته حسابداری خیر. ( برای حسابداری مدیریت دولتی یا کلیه گرایش ها درج نشده). شما می تونید در رشته های دیگه ثبت نام کنید.یا این که برای اطمینان از مرکز وکلا سوال کنید.
سه شنبه 12 فروردين 1399
+
2
-
1
ارسال
Mohamd:
باسلام مهندس مکانیک جامداتم آیا میتوان صنایع گاز شرکت کنم.سابقه کارم دارم باتشکر
دوشنبه 26 اسفند 1398
+
7
-
4
ارسال
علی:
سلام نظرات مختلفه. خود کارشناسان مرکز هم در این مورد نظرشون یکی نیست. من جای شما بودم شرکت می کردم
سه شنبه 27 اسفند 1398
+
2
-
1
ارسال
حسن:
باسلام و احترام آیا مهندس مکانیک جامدات می‌تونه صنایع گاز شرکت کنه ممنون
شنبه 24 اسفند 1398
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام. توی دفترچه رشته مکانیک برای این رشته محدود به گرایش خاصی نشده و لذا به نظر میاد که میتونه. بهتره از مرکز هم سوال کنید
یکشنبه 25 اسفند 1398
+
0
-
0
ارسال
امیرحسین:
سلام کارشناس علوم تربیتی و علوم قضایی گرایش فقه وحقوق اسلامی میتونن درین آزمون شرکت کنن؟باتشکر
پنجشنبه 15 اسفند 1398
+
0
-
0
ارسال
علوی:
سلام. در دفترچه مشخصا ذکر نشده اما ممکنه بتونید در رشته نفقه به دلیل اجازه شرکت رشته علوم قضایی و رشته الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق) شرکت کنید. بهتره برای اطمینان از مرکز وکلا سوال کنید.
جمعه 16 اسفند 1398
+
1
-
0
ارسال
سلمان:
سلام من کارشناسی حقوق دارم ولی سابقه کار ندارم میتونم کارشناس نفقه بشم؟
سه شنبه 13 اسفند 1398
+
5
-
4
ارسال
سعید:
سلام خیر
جمعه 16 اسفند 1398
+
0
-
0
ارسال
Anna:
سلام خسته نباشین ببخشید من با لیسانس شیمی کاربردی میتونم تو این ازمون شرکت‌کنم؟
جمعه 6 دى 1398
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. برای آگاهی از رشته های آزمون کارشناس رسمی که مجاز به شرکت هستید باید جدول رشته های آزمون کارشناس رسمی رو در آگهی ثبت نام مطالعه کنید. (دراین لینک: https://bit.ly/2ZWbYiH) . به نظر می رسه که شما مجاز به شرکت در رشته های امور انرژی هسته ای (کد 12- ردیف 26 جدول شماره 1 رشته ها) و رشته حوادث ناشی از کار (کد 38- ردیف 8جدول شماره 3 رشته ها)هستید. اما برای اطمینان بیشتر و اطلاع از سایر شرایط شرکت در آزمون، شرایط ثبت نام آزمون کارشناس رسمی رو کامل بخونید. همچنین به زودی آزمون کارشناس رسمی دادگستری مرکز وکلای قوه قضائیه آغاز میشه که میتونید شرایط خودتون رو در اون آگهی هم کنترل کنید. (آگهی در صفحه اول سایت اطلاع رسانی خواهد شد.). موفق باشید.
یکشنبه 15 دى 1398
+
0
-
2
ارسال
مهدی:
سلام من رشته کارشناس علمی کاربردی معماری دارم می تونم کارش رسمی در رشته راه و ساختمان شرکت کنم
یکشنبه 12 آبان 1398
+
15
-
9
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. مقاله آگهی ثبت نام رو توی صفحه اول سایت بخونید. جدول رشته ها به طور کامل اونجا هست.
چهارشنبه 15 آبان 1398
+
3
-
2
ارسال
احمذ:
سلام دوستان بنده معلم هستم ۱۵سال سابقه کاری دارم پایه ۲نظارت واجراهم ۶ساله که دارم مدرک لیسانسم دبیرفنی معماری هست ارشدم مهندسی معماری تازه فارغ تحصیل شدم ایا میتونم درازمون شرکت کنم
شنبه 13 مهر 1398
+
3
-
2
ارسال
سعید:
سلام به نظرم میشه منتهی برای انتخاب رشته باید جدول شرایط رشته ها توی آگهی ثبت نام رو دقیق بخونید(توی صفحه اول همین سایت آگهی ثبت نام هست و جدول رو هم داره). مثلا توی شرایط رشته معماری داخلی و تزئینات زده : "شرایط اختصاصی:داشتن دانشنامۀ کارشناسی و بالاتر مرتبط و 5 سال تمام سابقۀ تجربی.
شنبه 13 مهر 1398
+
3
-
4
ارسال
کمال:
سلام من کارشناسی مکانیک رشته تاسیسات دارم میخوام توی رشته صنایع گاز و گازرسانی شرکت کنم 6 سال سابقه کارتوی پتروشیمی دارم میخواستم بدونم سابقه کارم به درد رشته گازوگازرسانی میخوره یا نه؟
پنجشنبه 11 مهر 1398
+
2
-
1
ارسال
سعید:
سلام توی صفحه اول سایت آگهی ثبت نام آزمون هست و جدول رشته ها رو هم زده: ردیف 31 جدول که میگه میتونید.
شنبه 13 مهر 1398
+
1
-
2
ارسال
ایرج:
باسلام واحترام بنده داراى مدرک کارشناسى ارشد مهندسى صنایع بهره ورى سیستم ها هستم وداراى تجربه کارى ٣٠ساله در صنعت نفت هستم.مى خواستم ببینم مى توانم درگردش ٧صنعت وفن رشته صنایع گاز وگازرسان ورشته صنایع نفت ایا مى توانم در ازمون کارشناس دادگسترى شرکت کنم.
چهارشنبه 13 شهريور 1398
+
0
-
0
ارسال
حسینی:
سلام. توی جدول رشته ها که رشته شما برای گاز /نفت درج نشده.حالا باز بپرسید
شنبه 13 مهر 1398
+
1
-
1
ارسال
Vahid:
سلام. بنده مدرک کارشناسیم رو از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران گرفتم. عنوان مدرکم کارشناسی دبیر فنی مکانیک-ساخت و تولیده. با ۱۴ سال سابقه کار. میخاستم ببینم من میتونم با این مدرک در آزمون کارشناس رسمی شرکت کنم؟ از هرجایی پرسیدم متاسفانه کسی اطلاع نداشت.
شنبه 12 مرداد 1398
+
8
-
1
ارسال
امیر:
سلام به نظر من در این طور مواقع مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی باکانون و پرسش از کارشناسان کانون بهترین راهه. (راه های ارتباطی با کانون کارشناسان توی اینترنت هست.)
پنجشنبه 17 مرداد 1398
+
1
-
0
ارسال
D:
سلام من امسال مهرمیخوام دانشگاه آزادرشته جغرافیا بخونم بعدازفارغ التحصیلی چه جاهایی میتونم مشغول کاربشم؟ کلا چه کارهایی میتونم انجام بدم؟
چهارشنبه 26 تير 1398
+
5
-
1
ارسال
رکسان:
آزمون کارشناس رسمی خیلللللی سخته و مشکل .ترجیح میدهم که دیگه روش وقت نگذارم.ضمنا قضات کارها رو به دوستان خودشون میدهند اصلا به صرفه نیست برای آدم به عنوان شغل.
سه شنبه 4 تير 1398
+
0
-
0
ارسال
Pari:
سلام من کارشناس ارشد مهندسی معماری و پایه سه طراحی معماری نظام مهندسی دارم آیا میتونم تو آزمون کارشناس دادگستری شرکت کنم؟
جمعه 3 خرداد 1398
+
5
-
6
ارسال
محمد:
سلام، من کارشناس ارشد ادبیات فارسی هستم ، بیست سال هم در آموزش وپرورش تدریس میکنم، آیا میتوانم در آزمون خط و امضا شرکت کنم
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
+
15
-
13
ارسال
Vahid:
سلام بر شما بنده مدرک تحصیلی مهندسی مکانیک دارم اما حداقل ۸ سال است که ریس ایمنی و آتش نشانی یکی از شرکت های دولتی معتبر هستم ایا می توانم در ازمون های ایمنی و اتش نشانی شرکت نمایم؟
چهارشنبه 21 فروردين 1398
+
5
-
4
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. حداقل ده سال تجربه نیاز است. خودتون هم میتونید اطلاعیه آزمون سال 96 در انتهای مطلب بالا رو ( با عنوان مشاهده آگهی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی سال 96 - مرکز امور مشاوران) رو کلیک کنید و جدول شرایط اختصاصی رشته های آزمون رو ببینید. البته زمان آزمون بعدی و شرایط دقیق اون هنوز معلوم نیست و معمولا بر اساس نیاز و بدون زمینه سازی قبلی خواهد بود لذا میتونید از همین الان مطالعه مباحث مرتبط با آزمون رو مثلا با بررسی و تحلیل سوالات دوره های قبل و موضوعات مصاحبه شروع کنید تا آمادگی لازم رو پیدا کنید.(لینک این موارد هم در همون صفحه آگهی وجود داره)
جمعه 23 فروردين 1398
+
1
-
1
ارسال
روح الله:
سلام و عرض ادب و احترام من فارق تحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نقشه برداری هستم در مقطع کارشناسی نا پیوسته هستم ومدرک کاردانی من هم مهندسی تکنولوژی نقشه برداری هستش، میخواستم بدونم میتونم در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری شرکت کنم. خیلی ممنون از توجه شما
سه شنبه 20 فروردين 1398
+
20
-
7
ارسال
علی:
سلام خسته نباشید رشته مهندسی اب زیر شاخه کشاورزی میتونم شرکت کنم و اینکه غیر از امتحان چه مراحلی داره؟
پنجشنبه 18 بهمن 1397
+
8
-
5
ارسال
علی:
سلام خسته نباشید رشته مهندسی اب زیر شاخه کشاورزی میتونم شرکت کنم و اینکه غیر از امتحان چه مراحلی داره؟
پنجشنبه 18 بهمن 1397
+
0
-
0
ارسال
رضا:
سلام با مدرک کارشناسی مدارک پزشکی یا کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در چه رشته ای می توان شرکت نمود.با تشکر
چهارشنبه 12 دى 1397
+
0
-
0
ارسال
رضا حسینی:
با سلام آیا با مدرک کارشناسی علوم اجتماعی شاخه برنامه ریزی اجتماعی و کارشناسی ارشد شهرسازی میتوان در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در رشته برنامه ریزی شهری شرکت کرد ؟ ممنون از پاسخ شما
سه شنبه 6 آذر 1397
+
12
-
5
ارسال
وحید:
سلام من فارق التحصیل مهندسی تکنولوژی نقشه برداری هستم مدرک کاردانی بنده هم (نقشه برداری-ژئودزی) است. میتونم در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری شرکت کنم ؟
دوشنبه 15 مرداد 1397
+
23
-
8
ارسال
رضا آقایی وزیری:
با سلام من فارق التحصیل رشته معماری از دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران در سال ۱۳۷۵ هستم ... میخواستم بدونم در چه شاخه و زیرگروهی از رشته های کارشناسی رسمی دادگستری میتونم شرکت کنم و مدرک اون رشته رو اخذ کنم ؟
دوشنبه 1 مرداد 1397
+
8
-
7
ارسال
امیر:
سلام باید به آگهی آزمون مراجعه کنید و جدول تطابق رشته ها رو ببینید
پنجشنبه 4 مرداد 1397
+
1
-
0
ارسال
حمید:
باسلام..من کارشناس بهداشت حرفه ای و کارشناس ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی هستم میتونم تو ازمون امسال اگه باشه شرکت کنم...با تشکر از راهنمایی..
جمعه 7 ارديبهشت 1397
+
8
-
5
ارسال
افشین سلمانی:
سلام من رشته جغرافیای طبیعی تموم کردم میتونم استخدامی محیط زیست شرکت کنم یا نه
جمعه 17 فروردين 1397
+
9
-
7
ارسال
علی مصطفوی:
سلام آیا مرتبط با مهندسی عمران تکنولوژی عمران میتونه تو آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کند
شنبه 7 بهمن 1396
+
10
-
12
ارسال
رضا صانع:
سلام آیا مدرک تحصیلی رشته مهندسی تکنولوژی عمران- عمران در آزمون کارشناس رسمی دادگستری مورد قبول قرار میگیرد؟
سه شنبه 9 بهمن 1397
+
5
-
3
ارسال
ساعد:
سلام نه فکر کنم نمیشه
شنبه 7 بهمن 1396
+
1
-
8
ارسال
وجیح اله رنجبر:
باسلام ایا رشته مدیریت صنعتی می تونه تو ازمون شرکت کنه و چه گروهی ؟
جمعه 6 بهمن 1396
+
6
-
5
ارسال
علی:
سلام. اگه ده سال سابقه داشته باشی توی رشته های عمومی تر مثل لوازم خانگی و اداری یا اتش نشانی و...
شنبه 7 بهمن 1396
+
6
-
1
ارسال
Ali:
ایا رشته علمی کاربردی ساختمان میتونه تو آزمون کارشناس رسمی شرکت کنه. لطفا پاسخ بدید
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
8
-
4
ارسال
مهدی:
سلام به نظر من که نمیتونید
شنبه 7 بهمن 1396
+
0
-
1
ارسال
فرخ زاد:
آیا کارکنان با بیش از 15 سال سابقه در گمرک هم باید در آزمون شرکت کنند؟
دوشنبه 25 دى 1396
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام ظاهرا شرط آزمون حذف نشده و باید شرکت کنند
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
رضاموسوی:
سلام.میخواستم بدونم مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو میتونه تو این ازمون شرکت کنه؟
شنبه 23 دى 1396
+
11
-
10
ارسال
نادیا:
سلام و خسته نباشید رشته لیسانس من مدیریت بازرگانی است و فوق لیسانس من مدیریت استراتژیک MBA - من می توانم با مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی امتحان بدهم و از کجا می شود کتابهای مربوط به امتحان قضاوت را خرید و برای امتحان آماده شد. ممنون
شنبه 25 آذر 1396
+
6
-
7
ارسال
سید حسن حجازی:
سلام اینجانب ارشیتکت فارغ التحصیل فرانسه سال ١٣٦٦ هستم . و پایه ارشد نظام مهندسی میتوانم کارشناس دادگستری هم باشم .
دوشنبه 20 آذر 1396
+
5
-
5
ارسال
اکبر:
سلام خسته نباشید رشته مهندسی فناوری آسانسور وبالابرها می تونه در آزمون شرکت کنه با7سال سابقه کار
سه شنبه 4 مهر 1396
+
4
-
0
ارسال
هادی:
باسلام رشته مکانیک ماشین میتونه شرکت کنه.در ازمون.چقدر سابقه وشرایطش چیه
دوشنبه 30 مرداد 1396
+
10
-
11
ارسال
علی:
با سلام و احترام فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی مهندسی جوش می توانند در این ازمون شرکت کنند.
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396
+
10
-
6
ارسال
محمد:
سلام با مدرک لیسانس ریاضی و با حدود 20 سال تجربه ساخت و ساز و مسلط به امور تاسیسات آیا نمیتوان در آزمون فوق شرکت نمود؟ ممنون
جمعه 17 دى 1395
+
10
-
8
ارسال
فرناز:
من رشتم مهندسی شیمی با گرایش پتروشیمی هست میتونم در ازمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنم؟
شنبه 20 آذر 1395
+
9
-
6
ارسال
پویا:
سلام من دارای مدرک کارتوگرافی از دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران هستم و این زمینه کاری این رشته در زمینه نقشه و نقشه برداری است، آیا امکان شرکت آزمون کارشناس رسمی رشته نقشه برداری یا ثبتی وجود داره؟
شنبه 30 مرداد 1395
+
6
-
2
ارسال
Ehsan:
باسلام میخواستم بدونم من با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی میتونم واسه آزمون کارشناسی دادگستری شرکت کنم
چهارشنبه 13 مرداد 1395
+
18
-
13
ارسال
مسعود:
سلام می خواستم بدونم من داشتن مدرک لیسانس شیمی کاربردی می تونم کارشناس دادگستری بشم یا نه؟
سه شنبه 5 مرداد 1395
+
15
-
6
ارسال
زهرا:
سلام چرا رشته ژنتیک از شاخه های زیست جز رشته ها نیست با توجه به اهمیتی که در برخی از پرونده ها و موارد دادگستری میتونه داشته باشه
چهارشنبه 16 تير 1395
+
7
-
3
ارسال
آیتن:
با سلام و وقت بخیر ببخشید در رشته مسمومیت های غذایی و دارویی منابع امتحانی ( دروس و قوانینی که باید مطالعه گردد)چیست؟ با تشکر
جمعه 17 ارديبهشت 1395
+
0
-
0
ارسال
سهرابی:
رشته راه و ساختمان
جمعه 27 فروردين 1395
+
7
-
6
ارسال
amin:
آیا رشته شهرسازی - برنامه ریزی شهری می توانست در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال 93 شرکت کند؟
دوشنبه 11 آبان 1394
+
9
-
7
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
دوست عزیز سلام در آزمون سال گذشته این رشته جزء رشته های مورد تقاضا نبود. البته همیشه این طور نیست. در آگهی های آزمون کارشناس رسمی بعدی، این موارد به وضوح مشخص می شود. موفق باشید
دوشنبه 11 آبان 1394
+
7
-
8
ارسال
ابوذر معصومی:
سئوالات
شنبه 2 اسفند 1393
+
6
-
3
ارسال
محمود رفیعی:
بزرگوار سلام عرض کردم. عید شمامبارک لیسانس من مهندسی شیمی -پتروشیمی است . اما تمامی سابقه کار من در کارخانجات سیمان است. درچه رشته ای در امتحان کانون کارشناسان رسمی دادگستری می توانم شرکت کنم
یکشنبه 5 فروردين 1397
+
0
-
0
ارسال
توکلی:
سلام دوست عزیز. سال نو شما مبارک. رشته شما در زیرمجموعه گروه 7 (صنعت و فن شامل : رشته الکتروشیمی و پتروشیمی و فرآورده‌های شیمیایی و...) قرار می گیرد اما حتما می دانید که همه رشته های کارشناس رسمی در تمامی سالها اعلام نیاز نمی شوند و باید منتظر آگهی آزمون بعدی باشید. در مورد سابقه کار هم معمولا سخت گیری زیادی روی جزئیات وجود ندارد و به نظر می رسد همینقدر که کار شما در حوزه ای مرتبط با رشته شما باشد (مثلا کار در صنعت سیمان را می توان مرتبط با پتروشیمی دانست) کافی است.موفق باشید
شنبه 18 فروردين 1397
+
2
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 96415
5/10 (تعداد آرا 62 نفر )
Share