جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
افشین:
سلام، من می خوام برای ارشد رشته "معماری اسلامی" رو انتخاب کنم و بعدش برای استرالیا اقدام کنم، به نظرتون مشکلی پیش نمیاد از لحاظ اسلامی بودن؟ و اینکه اصلا این رشته زیر مجموعه Architect حساب میشه؟
پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394
+
1
-
0
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
با سلام . اطلاع دقیقی در این خصوص نداریم ولی احتمال پیش آمدن مشکل وجود دارد. برای آگاهی از نظر سایر افراد پیشنهاد می کنیم در تالار گفتگو موضوع خود را مطرح کنید. از منوی بالای صفحه می توانید وارد تالار شوید.
یکشنبه 20 ارديبهشت 1394
+
0
-
0
ارسال
هومن:
باسلام. مطلب ارائه شده بسیار کاربردی و عالی بود. اما یک سوال؟ بنده دارای کارشناسی ارشد انگل شناسی پزشکی میباشم و مدرک ایلتس خودرا با نمره ی7اخذ نمودم برای قبول شدن در پذیرش از کجا اطلاعات درست و مطمئن را کسب کنم؟
دوشنبه 13 بهمن 1393
+
1
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
دوست عزیز با سلام. خدمات مشاوره پذیرش از دانشگاه های خارج فعلاً به صورت محدود و به شرح زیر در این سایت ارایه می شود:1- مقالات مرتبط (نظیر مقاله حاضر) 2- پکیج تخصصی اخذ پذیرش از دانشگاههای خارج شامل 5 DVD که در فروشگاه ارایه شده است و با ارایه ای جذاب حاوی اطلاعات بسیار مفید و کاربردی برای شماست. 3- ثبت نام کارگاه آموزشی مربوط به پذیرش که به طور متوالی در فروشگاه سایت انجام می شود . علاوه بر این موارد در سایت اداره کل دانش آموختگان خارج وزارت علوم، سامانه ای به نام "نشا" برای اعزام شخصی وجود دارد که اطلاعات و تسهیلاتی را به داوطلبان ارایه می دهد و ثبت نام هم دارد. 4- از مراکز اعزام مجاز (مورد تأیید وزارت علوم) که فهرست آنها توسط وزارت علوم به روز می شود نیز می توانید با پرداخت هزینه مشاوره بگیرید.
چهارشنبه 15 بهمن 1393
+
2
-
1
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 8593
4.8/10 (تعداد آرا 40 نفر )
Share