جستجو در مسیر ایرانی
انتخاب و جستجوی شغل
مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری
مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری به عنوان یکی از مهمترین مراحل آزمون همواره مورد توجه بوده است. در این مطلب اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه، سوالات مصاحبه، دانلود راهنمای مصاحبه کارشناس رسمی ، نحوه موفقیت در مصاحبه و... کسب می کنید.)
مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری
دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400 با کلید و دوره های قبل
سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری بهترین منبع مطالعاتی آزمون در گام نخست است. لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری سالهای قبل و نیز دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400 به تدریج در این صفحه قرار می گیرد.)
دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400 با کلید و دوره های قبل
منابع آزمون کارشناس رسمی
منابع آزمون کارشناس رسمی معمولا همزمان با ثبت نام آزمون و از طریق دفترچه ثبت نام اعلام می شود. مشابه آزمون کارشناس رسمی دادگستری سالهای گذشته، منابع آزمون کارشناس رسمی 1402 را نیز می توان درسه بخش : منابع تخصصی، منابع عمومی(ویژه آزمون مرکز) و منابع جلسه مصاحبه دسته بندی کرد.)
منابع آزمون کارشناس رسمی
ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402
ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 ( آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون کارشناسان رسمی دادگستری)، زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402 و زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402)
ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402
منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402
این مقاله به معرفی منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری و دانلود سوالات عمومی کارشناس رسمی دادگستری pdf می پردازد. اگر به دنبال کتاب سوالات عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری هستید، پیشنهاد ما به شما مطالعه این صفحه و دانلود بسته طلایی عمومی آزمون کارشناس رسمی است.)
منابع عمومی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402
آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402
این مطلب برای افزایش آمادگی آزمون کارشناس رسمی 1402 و آشنایی بیشتر با انواع منابع آزمون کارشناس رسمی تدوین شده است. با توجه به نزدیکی زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی 1402، مطالعه این صفحه به داوطلبان توصیه می شود)
آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1402
کارشناس رسمی دادگستری چیست؟ انواع کارشناس رسمی دادگستری کدامست؟
کارشناس رسمی دادگستری چیست، حدود اختیارات کارشناس رسمی دادگستری، انواع کارشناس رسمی دادگستری، تفاوت کارشناس رسمی دادگستری با کارشناس رسمی قوه قضاییه، وظایف کارشناس رسمی دادگستری و...)
کارشناس رسمی دادگستری چیست؟ انواع کارشناس رسمی دادگستری کدامست؟
رشته های کارشناس رسمی دادگستری کدامند؟ چگونه کارشناس رسمی دادگستری شویم؟
آشنایی با رشته های کارشناس رسمی دادگستری ، مزایای کارشناس رسمی دادگستری ، محاسبه حق الزحمه کارشناس رسمی دادگستری ، چگونه کارشناس رسمی دادگستری شویم؟)
رشته های کارشناس رسمی دادگستری کدامند؟ چگونه کارشناس رسمی دادگستری شویم؟
شرایط کارشناس رسمی دادگستری
شرایط کارشناس رسمی دادگستری 1402 شرایط شرکت در آزمون کارشناس رسمی دادگستری، سهمیه ایثارگران در آزمون کارشناس رسمی، بومی گزینی در آزمون کارشناس رسمی،بومی بودن در آزمون کارشناس رسمی دادگستری)
شرایط کارشناس رسمی دادگستری
ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه 1400
این صفحه به پیگیری اخبار ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1400 مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه و برگزاری آن می پردازد و شما را از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به این آزمون تا زمان اعلام نتایج آگاه می کند.)
ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه 1400
«« « 4/ » »»

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
رضا:
سلام خسته نباشید من فوق لیسانس جغرافیا وبرنامه ریزی شهری خوندم آیا من می تونم در زمینه برنامه ریزی شهری به عنوان کارشناس مشغول فعالیت بشم
دوشنبه 15 اسفند 1401
+
0
-
0
ارسال
فاطمه:
سلام خسته نباشید من محصل پایه دهم رشته تجربی هستم به پزشکی خیلی علاقه دارم و البته استعدادم هم در این رشته نمایان هست ولی متاسفانه نمیدونم که چه رشته دانشگاهی ودر ادامه چه شغلی برام مناسب هست میشه یه راهنمایی کنید که چطور میتونم در این خصوص اطلاعات بیشتری درباره خصوصیات یک پزشک با روحیه لطیف دست پیدا کنم؟
چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام. مسیر رسیدن به شغل پزشکی که کاملا مشخصه: انتخاب رشته پزشکی در کنکور و قبولی! اگه منظور شما تردید در انتخاب بین پزشکی و سایر رشته ها و مشاغله این توضیحات رو ببینید: در اکثر موراد، تردید در انتخاب رشته و شغل،ناشی از عدم شناخت شما از علایق، اهداف، استعدادها و تیپ شخصیتی تون است. ما این اطلاعات و مطالب رو به شما پیشنهاد می کنیم: 1- مطالعه بخش روانشناسی شخصیت سایت از منوی بالای صفحه و استفاده از تست mbti و یا هالند برای شناخت تیپ شخصیتی و مشاغل مناسب آن. 2- کتاب الکترونیک "انتخاب رشته جادویی". این کتاب به شما میگه چطور از قالب کلیشه در انتخاب رشته خارج بشید، نگرش وسیعتری داشته باشیدو انتخاب رشته رو از همه جوانب ببینید . 3- کتاب الکترونیکی "شاه کلید طلایی انتخاب شغل و رشته تحصیلی". این راهنمای منحصربفرد هم معیارهای مختلف انتخاب رشته و ارتباط اون ها رو کاملا براتون روشن می کنه تا بتونید مواردی مثل علاقه استعداد بازار کار نظر والدین و... رو با هم در تصمیم گیری تون دخالت بدید.(این دو مورد آخر از قسمت فروشگاه سایت قابل تهیه است. کافیه از منوی بالای صفحه وارد فروشگاه بشید و در بخش جستجوی محصولات یک کلمه از اسم کتاب رو تایپ و جستجو کنید). موفق باشید.
پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399
+
0
-
0
ارسال
پریسا:
سلام من دوره کاردانی دانشگاه زینب کبری همدان معماری خوندم با معدل خیلی کم ۵ترمه کارشناسی هم همان جا قبول شدم اما به دلایلی دانشگاه ازاد رفتم با معدل۱۷.۵کارشناسی رو گذراندم میخواستم بدونم برای پذیرش ارشد بدون کنکور میتونم شرکت کنم یا نه و اینکه شرط معدل هر دو مقطع هست یا فقط کارشناسی
جمعه 10 خرداد 1398
+
2
-
3
ارسال
$:
با سلام من لیسانس گفتاردرمانی دارم زیاد به رشته ام علاقه ندارم و دوست دارم تحصیلاتمو توی یه رشته دیگه ادامه بدم(مثل آناتومی،بیوتکنولوژی،مهندسی ژنتیک و برای دکتری مهندسی بافت) اما از طرفی به کنکور مجدد هم فکر می کنم به داروسازی علاقه دارم چون زمان کنکورم درس نخوندم و این آزارم میده که اگه تلاشمو کرده بودم... و از طرفی هم شنیدم رشته هایی که برای ارشد انتخاب کردم بازارکار ندارن و اینکه تا7سال دیگه چی میشه و چی پیش میاد اینم خودش یه سواله؟ میشه راهنماییم کنین بنظرتون چه کاری درست تره؟ و تو انتخابم به چه فاکتورهایی توجه کنم؟ من وقتی فکر میکنم با چه شغلی حالم خوب میشه میبینم اون داروسازیه ولی مسئله اینه که اگه داروساز باشی و بیکار اون موقع دیگه فاجعه اس اونم برا کسی که مجدد کنکورداده چون میگن بازارکار خوبی نداره
پنجشنبه 25 بهمن 1397
+
4
-
3
ارسال
پرنیا:
سلام خسته نباشید من دو سال دیگع باید انتخاب رشته کنم بعد ب شغل مترجمی و بیزینس خیلی علاقه دارم میشه یه توضیح دهید؟
سه شنبه 1 خرداد 1397
+
2
-
2
ارسال
کارشناس سایت:
عنوان مشاغل دلخواه رو در باکس جستجوی سایت وارد کنید و مطالب و مقالات پیشنهادی رو بخونید. بسیاری از مشاغل حوزه مورد علاقه شما در سایت صفحات اختصاصی دارند.
یکشنبه 6 خرداد 1397
+
0
-
0
ارسال
Zd:
سلام میخواستم بدونم با لیسانس علوم قرانی و ارشد فقه و حقوق میشه آزمون سردفتری داد؟
یکشنبه 5 فروردين 1397
+
0
-
0
ارسال
محمد بنیامین:
شغل تعمیرات موبایل در این مجموعه نیست .
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
2
-
1
ارسال
زهرا:
سلام .میخواستم بپرسم که به یک کسی با مدرک کارشناسی ارشد شیمی دارویی در یک کارخانه داروسازی حدودا ماهیانه چه قدر حقوق می دهند
پنجشنبه 22 تير 1396
+
3
-
3
ارسال
آرزو:
باسلام.قبلا در این سایت مکان هایی که نیاز به شاغل داشتن با مدارک مورد نیاز معرفی میشد الان دیگه نیست؟؟؟؟؟
شنبه 17 تير 1396
+
1
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام به شما. نخیر اون پروژه ادامه پیدا نکرد. موفق باشید
چهارشنبه 21 تير 1396
+
2
-
2
ارسال
جعفر:
سلام ضمن عرض تشکر بخاطر مطالب مفید سایت من رشته ماشین ابزار را با توجه به تفکراتی که قبلا داشتم انتخاب کردم.اکنون میبینم از این شغل متنفرم. اگر کسی بخواهد اکنون این شغل را انتخاب کند به او خواهم گفت آیا میتوانی 10 ساعت در محیط روغن و براده آهن زندگی کنی؟ سوال من این است چه کسی یا مرکزی وجود دارد که این موارد را در مورد شغل های مختلف بداند و مشاور ما باشد. البته مشاوران شغلی که در شیراز به آنها مراجعه میکردم هیچ اطلاعاتی نداشتند. و مشاوران روانشناسی هم فقط اطلاعات سطحی در مورد شغلها دارند.
جمعه 1 بهمن 1395
+
2
-
2
ارسال
مشاور سایت:
سلام دوست عزیز. به دلیل گستردگی و تنوع مشاغل و جزئیاتی که هر شغل دارد قطعا نمیشه مشاوری رو پیدا کرد که در مورد همه مشاغل اطلاعات کافی داشته باشه. بهتره دوستان قبل از ورود به شغلی که علاقه دارن از نزدیک با پرسنل اون شغل هم صحبت کنن. یعنی همین کاری که الان خودتون برای بقیه حاضرید انجام بدید. به امید موفقیت شما.
چهارشنبه 6 بهمن 1395
+
4
-
2
ارسال
مهناز:
سلام من مدرک کاردانی امور فرهنگی رو دارم ایا شعلی برای این رشته در حال حاضر وجوددارد؟
شنبه 29 آبان 1395
+
4
-
1
ارسال
سید حسن حسنی:
با سلام در حال حاضر آتلیه عکس دارم و فیلمبرداری می کنم آیا با این توان جایی برای استخدام وجود دارد؟
پنجشنبه 29 مرداد 1394
+
4
-
2
ارسال
نوید:
سلام. چرا استخدام؟ به نظرم برای شما که مهارت دارید حیفه. اگه بشه توی کار خودتون پیشرفت کنید خیلی بهتره. مثلاً مهارت خودتون رو اگه کافی نمی بینید با آموزشگاه یا CD و مطالعه توی وب و... افزایش بدید و بعدش با یه تبلیغات روی مزیتهای کارتون نسبت به رقبا توی منطقه سعی کنید مشتریاتون رو افزایش بدید. آموزش هم میتونه گزینه بعدی باشه. اگه هم به هر دلیل روی استخدام مصر هستید از لینک استخدام منوی بالای صفحه وارد سایت دنیای کار بشید و از خدمات رایگانش استفاده کنید. ثبت رزومه دیجیتال ثبت کلید واژه دلخواه خودتون (مثل فیلمبردار،عکاس و...) برای دریافت آگهی های مرتبط روزانه از طریق ایمیل مطالعه آگهی های دسته بندی شده موجود. البته چون این سایت فقط آگهی های معتبر رو نمایش میده شاید آگهی های روزانه همشهری هم برای موقعیتهای کوچکتر مناسب باشه.
شنبه 31 مرداد 1394
+
2
-
3
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 46797
4.9/10 (تعداد آرا 60 نفر )
Share