جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم؟
اگر فکر میکنید کاری را میتوانید انجام دهید، یا نمیتوانید؛ در هر صورت درست فکر کردید. هنری فورد (موسس شرکت FORD)



میلیونر و یا میلیاردر شدن در زندگی امروز تبدیل به یک آرزو شده است که فقط میشه تو عکس ها دید… انگار تو زندگی واقعی یه همچین زندگی چشمگیری امکان نداره اتفاق بیافته، اما این دیدگاه به کلی اشتباه است.

میلیاردر شدن در جوانی کاملا امکان پذیر است و برای آسودگی خاطرتان باید بگویم هیچ دخلی به اوضاع شرایط کشور، اوضاع شرایط خانوادگی و حتی سرمایه اولیه تان نیز ندارد. شما با صفر ریال سرمایه هم میتونید شروع کنید و میلیاردر شوید، در دنیای کارآفرینی پول هیچ معنایی برای شروع ندارد و تنها، عامل سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار است.

اما ما 11 قدم برای شما مشخص کردیم که تمام افرادی که به ثروتی رسیدند قبل از 30 سالگی آنرا با دقت اجرا کردند. این 11 قدم قرار نیست شما را میلیاردر کند(!) بلکه به شما کمک میکند تا خودتان میلیاردر شوید. آن هم نه فقط یکبار ، هربار که خواستید میتوانید این اصول را رعایت کنید تا ببینید چطور سریع تر ،راحت تر به پول بیشتری خواهید رسید :
 
11 قدم برای اینکه قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم :
 
1. دنبال پول باشید : در اوضاع اقتصادی امروز نه تنها در ایران بلکه در هر کشوری پول درآوردن سخت و نگه داشتن آن سخت تر است. اما شما برای اینکه میلیاردر شوید باید این اصل را رعایت کنید و تمرکزتان را بر روی افزایش درآمدتان قرار دهید. اجازه ندهید درآمد شما بر روی شما کنترل داشته باشد بلکه شما باید بر روی درآمدتان کنترل داشته باشید. اگر اوایل کار کمی دشوار بود کاملا طبیعی است اما از لحظه ای که شروع کنید بر روی درآمدتان تمرکز کنید و سطح رضایتتان را بالا ببرید به طرز عجیبی درآمدتان نیز بیشتر خواهد شد.
 
2. نقش میلیاردر ها را بازی نکنید؛ خود میلیاردر باشید : قبل از اینکه کسب و کارتان را راه اندازی کنید و از درآمد ماهیانه ثابت آن خیالتان راحت باشد لازم نیست پول هنگفتی را برای بدست کردن ساعت های گران قیمت لوکس خرج کنید و یا تمام پولتان را که قرار است وارد کارتان کنید بدهید تا یک ماشین خوب سوار شوید تا به دیگران نشان دهید شما میلیاردر هستید.

شما باید اول میلیاردر باشید و بعد آنرا نشان دهید. اگر “نشان دادن” بر “بودن” تقدم پیدا کند قطعا شما هم مانند قشر متوسط جامعه هیچوقت نخواهید توانست از این مخمصه بیرون بیایید.
 
3. پس انداز کنید که سرمایه گذاری کنید؛ برای پس انداز کردن پس انداز نکنید : تنها دلیل پس انداز پولتان باید سرمایه گذاری باشد. پولتان را هرچقدر که باشد در حسابی امن و دور از دسترستان قرار دهید و از آن هرگز استفاده نکنید – حتی روز مبادا (تا باعث شود اصل اول تقویت شود). اگر فعلا جایی برای سرمایه گذاری پیدا نمیکنید بهتر از در بانک پس انداز کنید؛ مرتب و بدون برداشت.

 
4. از بدهی هایی که برایتان پولساز نیستند دور باشید : این اصل میتواند تفاوت شما (یک میلیاردر) با افراد عادی باشد. اگر دقت کنید تمام افراد سطح متوسط جامعه پولشان را صرف خرید وسایل گران قیمت خانگی میکنند : تلوزیون، ماشین و … اما افراد ثروتمند ابتدا پولشان را سرمایه گذاری میکنند و بعد با درآمد آن پول شروع به خرید میکنند.

قبل از آنکه بخواهید پولی خرج کنید و یا قرض بگیرید از خودتان بپرسید : آیا با خرج/قرض کردن این پول، قرار است پول بیشتری بدست آورم؟ یا قرار است پول از دست بدهم؟
 
5. خسیس باشید : افراد عادی آرزو میکنند میلیونر شوند اما افراد میلیاردر آنرا در اولویت خودشان قرار داده اند… اگر میخواهید میلیاردر شوید و میلیاردر بمانید باید یاد بگیرید آنرا در اولویت خودتان قرار دهید. باید پول درآوردن و خرج کردن آن حساب شده باشد. فکر و ذکرتان در مورد سرمایه گذاری و کارآفرینی باشد. اگر به پولتان اهمیت ندید و ولخرجی کنید؛ تعجبی ندارد که پول هم به شما اهمیت نمیدهد زیرا قدرش را نمیدانید.
 
6. پول تعطیلی ندارد : پول ،نه میداند خواب چیست، نه مسافرت و تفریح میرود و نه بیکار مینشیند (شما هم همینطور) پول عاشق آدم هایی است که کار میکنند. از اینکه 2 ساعت بیشتر کار کنید هراس نداشته باشید. شما اگر میخواهید میلیاردر باشید باید خیلی از کارهایی را که قبلا انجام میدادید را انجام ندهید(12 ساعت خوابیدن) و خیلی از کارهایی را که قبلا انجام نمیدادید انجام دهید (حداکثر 6 ساعت خواب). اگر کمتر بخوابید (طوری که به سلامتی تان ضرر نرساند) و بیشتر کار کنید بدون شک شما جلوتر از دیگران برای رسیدن به موفقیت و ثروت هستید.
 
7. فقیر بودن هیچ افتخاری ندارد : یکی از جملات معروف بیل گیتس : اگر شما فقیر به دنیا آمدید؛ این تقصیر شما نیست. اما اگر فقیر از دنیا بروید قطعا شما مقصر هستید.

اگر فقیر باشید هیچ افتخاری ندارد. همه میتوانند فقیر باشند اما افراد خیلی معدودی میتوانند میلیاردر شوند. شما تا میتوانید باید از فقر و زندگی با درآمد ناچیز دور بمانید. سعی کنید مانند میلیاردرها زندگی و کار کنید. به قول معروف به جای اینکه چایی کم مصرف کنید تا صرفه جویی کنید اصل 1 را رعایت کنید و مانند ثروتمندان دست و دلباز برای خودتان چایی درست کنید.
 
8. یک مشاور میلیاردر داشته باشید : اگر این نوشته را میخوانید احتمالا اوضاع مالی میلیاردی ندارید و میخواهید داشته باشید پس بهتر است این اصل را حتما رعایت کنید.

شما نیاز به فردی دارید که میلیاردر است تا از او تقلید کنید. به همین سادگی. باید افکار، رفتار و نصیحت های یک میلیاردر را بشناسید. مهم نیست آیا راهی که به شما برای میلیاردر شدن توصیه میکند درست است یا نه شما میخواهید به طرز فکر و رفتار این افراد آشنا شوید. شاید راهی که او رفته راه شما نباشد اما رفتار و شخصیتی که در این راه داشته با دیگر میلیاردر ها حتما مشترک است.
 
9. پولتان را بفرستید باشگاه بدنسازی : شما باید یاد بگیرید چطور کاری کنید که پولتان برای شما کار کند. شما باید پول دربیاورید، آنرا سرمایه گذاری کنید تا پولتان برای شما کار کند و شما راحت تر پول بیشتری برای سرمایه گذاری بدست آورید.

برای مثال اگر پولی بدست آورده اید از پس انداز و یا … آنرا اگر در بانک قرار دهید. ماهیانه مقداری به پول شما اضافه میشود. این مثال ساده کار کردن پولتان است.
 
10. برای ماهیانه 1 میلیارد برنامه ریزی کنید؛ نه 1 میلیون : بزرگ فکر کنید. از فکر کردن به رویاهای بزرگ نترسید. اگر رویاهایتان شما را نمی ترساند پس به اندازه کافی بزرگ نیستند.

اگر کاری را میخواهید شروع کنید خیلی کوچک و گام به گام شروع کنید به تکمیل آن اما اگر میخواهید آینده کسب و کارتان را تصور کنید بزرگ فکر کنید. بزرگ فکر کردن باعث میشود در ضمیر ناخودآگاه شما تصویری از آینده کاری که میخواهید انجام دهید شکل بگیرد و ناخودآگاه شما را به آن سمت ببرد.
 
11. کارآفرینی کنید : اگر میخواهید میلیاردر شوید باید کارآفرین شوید. هیچ راه دیگری ندارد. شما اگر کارمند باشید تا آخر عمرتان هم پولتان را پس انداز کنید هیچوقت نمیتوانید میلیاردر شوید. راه میلیاردر شدن چنین است : کارمندی -> خوداشتغالی -> کارآفرینی -> سرمایه گذاری

 

منبع :  http://12ceo.ir    |    1393/6/22

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
kamran:
واقعا ربطی به میلیاردر شدن قبل از سی سالکی نداشت اینکه چطر میلیاردر شوید یه رازه که کسی لو نمیده حتی مدعیان ثروتمند نشان دادن راه فاکتور مهمتر از تلاش خواست سرنوشته که مثل یه سنکگ میمونه که هیچ جوره نمیشه با دست خالیو تو مشت خوردش کرد
دوشنبه 14 مهر 1393
+
0
-
1
ارسال
سالار:
شاید فکر کنید این سوال احمقانست...آیا برای کسی که تو تصمیم گیری عجله میکنه وبا فکر صحبت کردنش براش سخته ،نمیتونه ریسک کنه ،تصمیم گرفتن براش سخته میتونه یه روزی میلیاردر بشه؟!!!...آیا کسی رو داشتیم بدون داشتن مدرک دانشگاهی تونسته باشه برای خودش میلیاردر باشه؟ با تشکر از سایت خوبتون که چیزی جز بهترین بودن از کسی نمیخواد...
پنجشنبه 10 مهر 1393
+
0
-
1
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 2405
2/10 (تعداد آرا 2 نفر )
Share