جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
رزومه شما همانند یک شام شکرگزاری
رزومه و شام شکرگزاری : آماده سازی هر دو زحمت زیادی را می طلبد و می تواند خواب را از شما بگیرد. همانند شام جشن شکرگزاری، رزومه شما از اجزایی اساسی تشکیل شده است. در اینجا نشان می دهیم هر جزء شام شکرگزاری هم رده با کدام بخش رزومه است :

                                               رزومه همانند شام شکرگزاری

بوقلمون = تجربه
اگر شما میزبان شام شکرگزاری باشید و هیچ نوع پروتئینی از جمله بوقلمون سرو نکنید، برای شما زیاد جالب و خوب نخواهد بود. به طور مشابه اگر گوشت (تجربه) از رزومه شما حذف شود، استخدام کنندگان حس خوب خود را از دست می دهند.

سیب زمینی = تحصیلات
سیب زمینی ها به تنهایی مورد توجه نیستند، طعم دهنده ها بسیار تاثیر گذارند. کره، رزماری و سیر طعم آن را دلپذیر می کنند همانطور که سابقه محل تحصیل، معدل یا یک ویژگی منحصر به فرد شما می توانند توجه کارفرماها را جلب کنند. اگر مسئول استخدام فارغ التحصیل از محل تحصیل شما باشد، یک چاشنی طلایی بدست آورده اید.

چاشنی ها = مهارت ها
مانند برخی از چاشنی ها (مثل نمک، فلفل و ...) برخی از مهارت ها تقریبا عمومی اند. تقریبا هر کسی با برنامه Word آشنا است. ولی صحبت کردن سلیس زبان عربی مانند یک چاشنی خاص است که داشتن آن شما را برجسته و شاخص می کند.

سس Cranberry = جوایز و افتخارات
مقدار کم آن غذای شما را کامل و خوش طعم می کند ولی مقدار زیاد آن غذایتان را ترش می کند. لیست کردن محدود افتخارات و جوایز در رزومه، شما را برجسته و مجزا می کند ولی زیاده روی نکنید و از آوردن تعداد زیادی از آنها خودداری کنید.

سبزیجات = علایق و سفر
مخلوطی از سبزیجات مختلف رنگ ها و مواد مغذی حیاتی را به شام شما اضافه می کند. به طور مشابه تحصیل یا مسافرت خارج از کشور در کنارعلایق منحصربه فرد شما، تماس و ارتباط با افراد مختلف را به رزومه شما اضافه می کند.
 
 

 

 منبع  https://www.wetfeet.com


 

تحقیق و ترجمه گروه بازارکار و اشتغال مسیر ایرانی


 
 



مقالات مرتبط :

12 افسانه درباره نوشتن رزومه

چگونه یک رزومه الکترونیکی کامل تهیه کنید؟

رزومه چیست؟

1392/10/30

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 1358
4.5/10 (تعداد آرا 47 نفر )
Share