جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
نیلوفر:
به هیچ عنوان طرف این رشته نرید! بیکاری، پوچی، گیجی و تاریکی آینده را به دنبال خواهد داشت! برید سازه بخونید یا مدیریت ساخت بخونید! بقیه گرایش های عمران به درد نمی خوره! محیط زیست از همه شون بدتره!
یکشنبه 28 آذر 1400
+
11
-
15
ارسال
رضا:
سلام.من ارشد نقشه برداری گرایش ژئودزی دارم.به نظر شما دکتری گرایش خودم رو بخونم یا برم دنبال مهندسی عمران.هدفم فقط و فقط بازار کاره و بس.
سه شنبه 7 ارديبهشت 1400
+
0
-
0
ارسال
رفیعی:
سلام اطلاعاتتون بسیار مفید بود میشه رشته های ارشد مرتبط با محیط زیست رو بفرمائید.
جمعه 21 تير 1398
+
0
-
0
ارسال
فاطیما:
سلام من کارشناسی مهندسی شهرسازی خوندم میخام ارشدمهندسی عمران بدم بعدنظرم اینه عمران محیط زیست بدم ؟بنظرشما امکان قبولی وجوددارد.و اینکه برای ارشد محیط زیست بایدهمون منابع ارشد عمران رو خوند؟؟
جمعه 20 مهر 1397
+
8
-
8
ارسال
عزیزه:
سلام من به تازگی از دانشگاه در رشته عمران گرایش محیط زیست فارغ التحصیل شدم دوست دارم هر چه زودتر برم سرکار اما نمیدونم باید از کجا شروع کنم ممنون میشم راهنماییم کنید.
پنجشنبه 27 مهر 1396
+
21
-
20
ارسال
fateme:
سلام،میخواستم بپرسم با رتبه ۶۸۰۰ امکان قبول شدن تو این رشته روزانه یا نوبت دوم،تو تهران یا کرج وجود داره؟
سه شنبه 23 خرداد 1396
+
29
-
21
ارسال
محمد:
سلام. من مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست خوندم. می خواستم بدانم امکانش هست برای ارشد مهندسی عمران گرایش مهندسی محیط زیست امتحان بدم؟ امکان موفقیت دارم با این تغییر رشته برای ارشد؟تفاوت خیلی زیادی برای منابع ارشد بین دروس مهندسی محیط زیست و ارشد محیط زیست وجود داره؟از نظر بازار کار مهندسی محیط زیست چطوره؟ممنون.
یکشنبه 10 آبان 1394
+
22
-
19
ارسال
حمید:
سلام میشه شرکت کنی ولی حتی به فرض قبولی، درسهاش میتونه برات خیلی سخت باشه.تفاوت زیادی بین مهندسی عمران و منابع طبیعی هست
دوشنبه 11 آبان 1394
+
1
-
3
ارسال
محمد:
سلام فرق بین ارشد مهندسی شیمی گرایش انرژِی و محیط زیست با محیط زیست عمران زیاده ؟؟؟؟؟
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394
+
7
-
5
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. از 20 فروردین طبق اعلام قبلی در باکس راست صفحات، سوالات فقط در تالار گفتگو مطرح می شود تا امکان مشارکت همه کاربران در پاسخها و ارایه تجربیات فراهم شود. خوشحال می شویم شما هم به جمع دوستان بپیوندید.
جمعه 1 خرداد 1394
+
0
-
1
ارسال
نیلوفر حسینی:
سلام .من دانشجوی مهندسی بهداشت محیطم.به نظر شما امکان موفقیت دارم تو رشته عمران محیط زیست؟
شنبه 29 آذر 1393
+
5
-
5
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. بله امکان آن هست ولی در رقابت با دانشجویان فنی کار آسانی نیست. اگر مقاله تحلیل آماری کنکور کارشناسی ارشد را در بخش مقالات تحصیلی سایت مطالعه کنید، می بینید که مجموعه عمران با درصد قبولی متوسط در گروه فنی وضعیت پذیرش مناسبی دارد اما پارامترهای مختلفی برای موفقیت شما مطرح است که ما اطلاعی از آن نداریم و باید ارزیابی شود مثل پایه درسی(در دروسی نظیر زبان و مکانیک و ریاضیات). توجه داشته باشید که رشته های مرتبط با محیط زیست فراوانند و در چندین گروه کنکور ارشد نظیر علوم انسانی، علوم پایه و کشاورزی موجودند و گاهی نیز جزو رشته های شناورند(که می توانید به عنوان اولویت دوم آنها را انتخاب کنید) بنابراین با مطالعه دفترچه ارشد و ضرایب دروس آزمون می توانید بر مبنای دروسی که قویترید، با ریسک کمتری برای یکی از آنها که علاقه دارید اقدام کنید. موفق باشید.
یکشنبه 30 آذر 1393
+
0
-
1
ارسال
اریا:
ممنون از راهنماییتون
جمعه 11 مهر 1393
+
1
-
0
ارسال
اریا:
با سلام مجدد خواستم بگم خوشه ای که در دانشگاه برای ما انتخاب شده ابیاری و زهکشی است . خواستم ببینم با وجود این خوشه من چجوری میتونم برای ارشد به مهندسی محیط زیست برم؟
سه شنبه 8 مهر 1393
+
3
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام . در هر حال طبق مقررات فعلی بدون توجه به مدرک کارشناسی و خوشه و ... می توانید در آزمون ارشد این رشته شرکت کنید.
پنجشنبه 10 مهر 1393
+
0
-
1
ارسال
اریا:
سلام من ورودی علوم و مهندسی اب سال 93 هستم خواستم بپرسم ایا از این رشته میتوانم برای ارشد رشته مهندسی محیط زیست را بخوانم ؟ و ممنون از اطلاعات بالا
سه شنبه 8 مهر 1393
+
8
-
8
ارسال
zohre:
واقعا عالی بود، خیلی به من کمک کرد، ممنون
دوشنبه 23 تير 1393
+
8
-
1
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 61664
5/10 (تعداد آرا 70 نفر )
Share