جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
مینا:
سلام.من کارشناسی زیست از دانشگاه سراسری دارم امسال میخوام مامایی آزاد بخونم چند تا از دروس عمومی و پایه رو که قبلاً گذروندم مامایی هم داره اون رشته هارو آیا میتونم اونارو معادل سازی کنم؟
سه شنبه 21 شهريور 1402
+
0
-
0
ارسال
مریم:
سلام . معمولا عمومی ها که معادل سازی میشن. بعضی دانشگاه ها دروس پایه رو هم همکاری می کنن نه همشون رو. بهتره از آموزش دانشگاه آزاد که رشته مامایی رو داره بپرسی.
پنجشنبه 30 شهريور 1402
+
0
-
0
ارسال
اتناخمیسی:
من رشتم مدیریت خانوادس میتونم برادانشگاه رشته مامایی بزنم وازادبخونم
شنبه 20 مرداد 1397
+
8
-
8
ارسال
مریم:
مگه رشته مامایی هم بازارکار ش بده؟؟ تو نظرات دیدم یکی گفته بود یعنی ارزش نداره من که الان ترم سه میکروبیولوژی هستم برم کنکور کارشناسی مامایی بدم؟؟؟؟؟خواهشاااااااا جواب بدید
جمعه 31 فروردين 1397
+
10
-
6
ارسال
رها:
سلام اگه من بعد از گرفتم مدرک کارشناسی مامایی برای ارشد علوم تغذیه بخونم میتونم مطب بزنم
پنجشنبه 14 بهمن 1395
+
2
-
1
ارسال
s_s:
سلام. صفحه معرفی شغل متخصص تغذیه را ببینید. شرایط زدن مطب رو نوشته(صفحه رو میتونید از باکس جستجو ی بالا پیدا کنید)
سه شنبه 19 بهمن 1395
+
5
-
1
ارسال
یاسمین:
سلام. برای ورود به این رشته چه رتبه ای در کنکور لازمه ممنون میشم جواب بدین.
سه شنبه 31 فروردين 1395
+
6
-
5
ارسال
roz:
سلام ، خدا قوت ، من لیسانس مامایی دارم ، از اول علاقه ای به رشته ام نداشتم ، در حال حاضر هم نداشتن بازار کاری رشته مامایی عذابم میده ، میخوام برای ارشد بخونم ،اما نمیدونم چه رشته ای رو انتخاب کنم ، خود ارشد مامایی رو نمیخام ادامه بدم ... میخوام شما کمکم کنید تا یه رشته خوب با بازار کار خوب رو انتخاب کنم ممنون میشم ازتون که از بین رشته هاایی که کارشناسی مامایی میتونه بخونه رو ،یه رشته بهم معرفی کنید و چون برام زیاد مقدور نیست به جز استان کرمان جایی رو برای تحصیل انتخاب کنم مجبورم از این رشته ها انتخاب کنم ....رشته های مشاوره در مامایی ، اپیدمولوژی ، ارزیابی اطلاعات و سلامت ، فیزیولوٍژی ،علوم بهداشتی در تغذیه (یزد) پیشاپیش از لطفتون ممنونم ...
چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394
+
6
-
9
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. دوست خوبم. معیارهای انتخاب صحیح یک شغل یا رشته تحصیلی دو دسته اند: گروهی شخصی اند (مثل علاقه، اهداف، تیپ شخصیتی، وضعیت خانوادگی و...) و گروهی محیطی(مثل شانس قبولی، بازارکار، شرایط جغرافیایی محل سکونت شما و ...). از سوی دیگر وضعیت هر یک از این معیارها و حتی میزان اهمیتی که شما برای هر شاخص قائلید، در افراد مختلف متفاوت است. از این رو یک مشاوره صحیح، مشاوره ای است که با توجه به این عوامل صورت گیرد. از آنجا که ما به اطلاعات شما دسترسی نداریم ، "راهنمای گام به گام انتخاب شغل و رشته تحصیلی" را بر اساس منابع علمی و معیارهای فوق برایتان تدوین کرده ایم تا ضمن آگاهی شما از این عوامل، با کمک فایل عملگرا که در راهنما موجود است بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. این راهنما را از باکس راست همین صفحه تهیه فرمایید و از راهنمایی های آن استفاده کنید. موفق باشید.
جمعه 11 ارديبهشت 1394
+
2
-
2
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 33031
5.4/10 (تعداد آرا 545 نفر )
Share