جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
حسین333:
سلام خسته نباشید .من تو کنکور 96 رتبه 470 اوردم. اگه بخوام برم مهندسی نفت میشه به ترتیب،دانشگاه هایی بهترن در این زمینه رو بگید؟(دانشگاه شریف،تهران،امیر کبیر،صنعت نفت اهواز و ابادان؟؟؟) ممنون میشم
شنبه 21 مرداد 1396
+
1
-
0
ارسال
رضا:
ببخشید میخواستم بدون کسی که رشته مهندسی نفت رو خونده باشه میتونه بورسیه بشه و به خارج از کشور بره؟ اصلا امکان کار تو ارج از کشور هست برای مهندس نفت ؟
شنبه 11 مرداد 1393
+
3
-
1
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
دوست عزیز سلام یک مهندس نفت توانمند و مسلط می تواند در شرکت های بین المللی و خارجی استخدام شود. بسیاری از شرکت های نفتی کشورهای مختلف به علاوه سازمان های نفتی بین المللی آماده جذب مهندسان نفت توانمند ایرانی هستند. برای آشنایی بیشتر با شغل مهندسی نفت به بخش معرفی مشاعل، بخش صنعت و مهندسی و شغل مهندسی نفت در سایت مراجعه کنید. موفق باشید
شنبه 11 مرداد 1393
+
0
-
0
ارسال
محمد:
با سلام من امسال می خوام کنکور بدم و به مهندسی نفت هم علاقه زیادی دارم فقط بین دانشگاه شریف ، امیر کبیر ، تهران و صنعتی نفت نمیدونم کدوم بهتره البته نظر خودم شریفه اگه بشه راهنمایی کنید همچنین اگه بشه در مورد گرایش هاش هم کمکم کنید مخازن یا حفاری؟
پنجشنبه 2 مرداد 1393
+
3
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. در مورد دانشگاه اگر انسان پرتلاشی هستید و از سختی تحصیل گریزان نیستید، قطعاً شریف گزینه بهتری برای شماست. اما در خصوص گرایش، همه چیز به خود شما برمی گردد: شرایط شما و علاقه تان به واحدهای تخصصی این گرایش ها و عرصه های بعدی که در آن مشغول به کار خواهید شد (فیلد مطالعاتی یا عملیاتی) و نیز تیپ شخصیتی شما روشن خواهد شد. در خصوص تیپ شخصیتی می توانید از بخش روانشناسی شخصیت سایت و آزمون های آن کمک بگیرید. موفق باشید.
شنبه 4 مرداد 1393
+
3
-
2
ارسال
محمد:
ممنون از لطف شما با پاسخی که دادید کمک بزرگی به بنده فرمودید باز هم متشکرم
یکشنبه 5 مرداد 1393
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 7838
5.2/10 (تعداد آرا 44 نفر )
Share