جستجو در مسیر ایرانی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
مجید:
سلام و تشکر مجدد از سایت خوبتون؛ ما هم این متن خوب و زیبا رو قبول داریم و میدانیم که کسب درامد خوب همه چیز یک شغل نیست ولی بهتر است به واقعیتهایی که جوانان را به خود درگیر میکند صادقانه تر روبرو شویم. من بخش مشاوره شما را خوانده ام و با تحقیقاتی که کردم میدانم که کدام مشاغل مناسب من و مورد علاقه ی من است و میتواند موجبات رشد و رضایت مرا فراهم کند اما الان در مرحله ای هستم که نیاز به درامد دارم ولی اوضای بازار کار را که نگاه میکنم حتی 10 درصد اثری از این علایق و انتخاب آگاهانه نیست من چه کار باید بکنم؟ آیا منتظر بمانم تا شرایط فراهم شود و من کار مورد نظرم را کسب کنم؟ نه قطعا نمی شود پس باید به گزینه های دیگری هم فکر کرد یعنی ناچاریم که فکر کنیم!
شنبه 13 دى 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. ممنون دوست عزیز برای انعکاس دیدگاهتان. به شما دوست گرامی و سایر عزیزانی که علیرغم تلاش آگاهانه برای یافتن شغل مناسب و حتی داشتن شایستگی لازم، در پیچ و خم نابسامانی جامعه گرفتار شده اند حق می دهیم. هدف ما این است که کمک کنیم تا آن بخش از نگرانی ها و چالشهایی که می تواند از ذهن خارج شود، با مدیریت شما از اولویت دغدغه هایتان خارج شود و انرژی کمتری صرف مبارزه با ناملایمات پیش رو شود. به امید جامعه ای پویا و آینده ای روشن برای شما عزیزان.
یکشنبه 14 دى 1393
+
1
-
0
ارسال
منصوره خسروی:
سلام من رشته مورد علاقه ام هنره " تائتر و بازیگری و موسیقی ولی هر بار که خواستم شرکت کنم همه به من گفتند ای بابا ... اینا چیه؟ اصلا آینده نداره. و من چند بار رشته های دیگه مثل گردشگری و حسابداری قبول شدم و ثبت نام هم کردم ولی نتونستم با خودم کنار بیام" و شهریه های دانشگاه هنر هم خیلی بالاست ومن واقعا بلاتکلیفم...
دوشنبه 8 دى 1393
+
1
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 1767
5.2/10 (تعداد آرا 25 نفر )
Share