جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
کیارش:
ّا سلام و خسته نباشید خاستم عرض کنم که در شرکت های خصوصی بزرگ مسئول رفاهی در زیر مجموعه نیروی انسانی قرار میگیرد یا به طور مستقل در واحد اداری میباشد
سه شنبه 1 دى 1394
+
3
-
1
ارسال
زهرا:
با سلام من سوالی داشتم که بجوابش نرسیدم لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید.......می خواستم بدونم شرح وظایف شرکت های مشاوریکه در زمینه ارزیابی و آنالیز نیروی انسانی شرکتها و ارگانها فعالیت دارند چی هست و رتبه و گرید اونها به چه ترتیب و واجد چه شرایطی هستند.....با تشکر.اگر که دسترسی به فهرست این شرکت های مشاور راهبردی منابع نیروی انسانی هم دارین ممنون می شم به ایمیلم بفرستید....با تشکر.
چهارشنبه 20 خرداد 1394
+
0
-
1
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
با سلام . متأسفانه در این زمینه اطلاعات تخصصی نداریم.
یکشنبه 24 خرداد 1394
+
2
-
0
ارسال
فرزانه:
با سلام. یکی از رشته های بسیار مرتبط با منابع انسانی رشته ی روانشناسی صنعتی و سازمانی است. لطفا مسئولان به این نکته توجه کنن و زمینه ی اشتغال فارغ التحصیلان این رشته را هم فراهم کنند. روانشناسان صنعتی هم روانشناس هستند و شناخت کاملی از انسان و فرآیندهای زیربنایی رفتار دارند و هم با امور پرسنلی بسیار آشنا هستند. لطفا زمینه ی کار این سرمایه های دانش را هم در کشورمون ایجاد کنید تا استعداداشون با این همه نکات کاربردی جالبی که در مورد منابع انسانی میدونن و تحقیقات بیشماری هم در این زمینه ها برای اثباتش انجام داده اند هدر نره. با تشکر از شما.
شنبه 22 آذر 1393
+
2
-
0
ارسال
ب.ا:
سلام با تشکر از اطلاعات داده شده من لیسانس مدیریت و برنامه ریزی آموزشی هستم و به عنوان کارشناس آموزش در دانشگاه زیر نظر معاونت آموزشی مشغول به کار هستم.سوالی که دارم این هست که اگر برای ارشد رشته ی آموزش و بهسازی منابع انسانی رو انتخاب کنم آیا ارتباطی با پست من داره ؟ و یا اینکه دانشگاه میتونه این مدرک ارشد من رو قبول نکنه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنین . با تشکر.
سه شنبه 14 مرداد 1393
+
4
-
4
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست عزیز. طبق مقررات، مدیریت منابع انسانی (در هر سطح تحصیلی) با پست سازمانی شما تناسب دارد و قابل پذیرش است مگر این که دانشگاه شما بخواهد خلاف رویه قانونی و طبقه بندی مشاغل عمل کند که بعید به نظر می رسد. پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی از بخش کارگزینی یا تشکیلات دانشگاه در مورد رشته مورد علاقه تان استعلام کنید. موفق باشید.
سه شنبه 14 مرداد 1393
+
1
-
0
ارسال
I.y:
باسلام و عرض ادب لطفا در صورت امکان استانداردهای اموزشی مربوط به شغلها را نیز اگه بتوانید بگذارید عالی می شه.
شنبه 16 فروردين 1393
+
0
-
0
ارسال
محمود کوهی:
ضمن تشکر از اطلاعات خوبتون. من مدتی از کارم رو کارشناس منابع انسانی در یکی از شرکتهای دولتی بودم وگمان دارم این شغل کم کم داره جای خودش رو در شرکت ها باز میکنه و اهمیت پیدا میکنه. در دنیا دیگه نمیگن منابع انسانی بلکه گفته میشه سرمایه انسانی.
یکشنبه 12 آبان 1392
+
3
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 31930
4.4/10 (تعداد آرا 111 نفر )
Share