جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
نفیسه:
با سلام و ضمن عرض خسته نباشید میخواستم بدونم با رتبه 1989 در سهمیه و رتبه کشوری 5032 شانس قبولی در رشته تلویزیون و هنرهای دیجیتال در دانشگاه دولتی دامغان را دارم ؟ ممنون .
دوشنبه 7 مهر 1399
+
0
-
0
ارسال
نفیسه:
با سلام و ضمن عرض خسته نباشید . میخواستم بدونم شرط سنی برای رشته تلویزیون و هنرهای دیجیتال فقط برای صداو سیما تهران هست یا برای شهرستانها هم لحاظ میشه ؟ ممنون میشم پاسخ بدید .
شنبه 5 مهر 1399
+
0
-
0
ارسال
ARAM:
من تلویزیون وهنرهای دیجیتالی دوره شبانه قبول شدم.من اهل خراسان شمالی ام.میخواستم بدونم آینده ی شغلی داره این رشته برای من؟
چهارشنبه 21 شهريور 1397
+
5
-
4
ارسال
مهرناز:
سلام.من رتبه ۳ هزار هنر شدم در سهمیه منطقه.ایا امیدی هست بتونم دانشکده صدا و سیما قبل شم؟یا دامغان تلویزیون و هنر های دیجیتال قبول شم؟
سه شنبه 16 مرداد 1397
+
7
-
4
ارسال
عباس:
ببخشید مزاحم شدم.. من دو روز پیش کنکور هنر دادم ..امروز باید برای ثبت نام ازمون عملی شرکت کنم ..میخواستم بدونم ازمون عملی هنر های دجیتال میتونم شرکت کنم..اگر نمیتونم .چه ازمونی نزدیک به این رشته داره.. به خدا راهنمایی کنید
یکشنبه 10 تير 1397
+
4
-
3
ارسال
سرداری:
باسلام خواهشن بفرمایید باچه رتبه منطقه دو می.توان به رشته تلویزیون و هنرهای دیجیتالی روزانه صدا و سیما قبول شد
سه شنبه 22 فروردين 1396
+
3
-
2
ارسال
مهدی:
رتبه ها رو این سایت نداره. باید بری سایت کانون فرهنگی آموزش
چهارشنبه 23 فروردين 1396
+
2
-
0
ارسال
marziye:
سلام خسته نباشید.من دانش آموز رشته گرافیک رایانه هستم.میخواستم ببینم رشته هنرستانی خودم همون گرافیک رایانه رو میتونم در مقطع کاردانی در دانشگاه هنر اصفهان بخونم ..ممنون میشم سریع جوابمو بدید
شنبه 23 بهمن 1395
+
3
-
3
ارسال
فائزه:
سلام. تا اونجا که من میدونم برای ورود به دانشگاه باید پیش دانشگاهی یا کاردانی داشته باشی. با دیپلم هنرستان نمیشه مگه بری دانشگاه فنی حرفه ای که اون هم باید رشته دلخواهت رو داشته باشه
دوشنبه 25 بهمن 1395
+
0
-
0
ارسال
darya:
سلام خسته نباشید. من میخام این رشترو تو دانشگاه دامغان بخونم در اون دانشگاه هم مثل دانشکده صدا و سیما آزمون تخصصی گرفته میشه یا فقط تو نیمه متمرکزا این ازمون گرفته میشه چون دامغان متمرکزه.و اینکه چه منایعی برای شرکت در آزمون تخصصی باید تهیه کنم و چه چیزاییو یاد بگیرم؟؟لطفا زودتر پاسخ بدید
شنبه 30 مرداد 1395
+
4
-
0
ارسال
میم:
به نظر شما ارزش داره این رشته در دانشگاه خواند برای انیمیشن سازی یا کلاس های ازاد بهتر هست
چهارشنبه 20 مرداد 1395
+
1
-
0
ارسال
Roya:
سلام.آیا دانشجوی رشته ی گرافیک کامپیوتری میتونه غیر از کارهای تخصصی رشته ی خودش کارهای مربوط به رشته ی گرافیک ( طراحی لوگو, تصویر سازی کتاب کودک, طراحی پوستر و ... )را هم انجام بده؟؟ بطور کلی کدوم رشته گسترده تره؟گرافیک یا گرافیک کامپیوتری؟
جمعه 6 آذر 1394
+
1
-
0
ارسال
میلاد:
سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم جدول ضرایب دروس این رشته رو از کجا و چطور میتونم تهیه کنم؟!؟ ممنون :)
پنجشنبه 21 آبان 1394
+
0
-
0
ارسال
حمید:
سلام. توی دفترچه کنکور سراسری (سایت سنجش) هست
جمعه 22 آبان 1394
+
0
-
0
ارسال
فرزانه:
سلام برای ورود به دانشگاه صدا وسیما تهران شرط سنی وجود داره ؟ من که متولد سال ۶۹ هستم میتونم وارد این دانشگاه بشم ؟
چهارشنبه 13 آبان 1394
+
1
-
1
ارسال
هستی:
سلام. حداکثر سن باید 25 سال باشه. به غیر از کارمندان صدا و سیما که اگه 12 سال از خدمتشون مونده باشه میتونن شرکت کنن.
جمعه 15 آبان 1394
+
0
-
1
ارسال
م.براتی:
سلام برای مصاحبه ی این رشته در صدا و سیما بهتره چه اطلاعاتی کسب بشه؟رزومه میخوان؟ خواهشا پاسخ بدین
سه شنبه 27 مرداد 1394
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام. نه بابا کدوم دانش آموزی رزومه داره؟ حالا ارشد بود یه چیزی! طوری که من شنیدم یکی استعداد، میزان علاقه و نوع نگاه افراد رو به صورت کلی توی این حوزه می سنجند و یکی هم اطلاعات عمومی و دانش کلی افراد در حوزه تلویزیون و هنر انیمیشن و هنرهای نزدیک به اون. البته کسی که تخصص یا تجربه خاصی داشته باشه حتما کمکش می کنه.
سه شنبه 27 مرداد 1394
+
1
-
0
ارسال
فاطمه. م:
سلام! خیلی متشکرم بابت پاسخگوییتون. میخواستم بپرسم مصاحبه صدا و سیما به چه صورت برگزار میشه و چه سوالاتی میپرسن ؟ به نظر شما آیا آزمون طراحی هم میگیرن؟اگر در آزمون طراحی خوبی نداشته باشی امیدی به قبولی هست؟
سه شنبه 13 مرداد 1394
+
1
-
1
ارسال
فاطمه. م:
با سلام و خسته نباشید! رشته تحصیلی من ریاضی و فیزیک بوده و امسال در کنکور هنر هم شرکت کردم و رتبم 370 شد میخواستم بپرسم به نظر شما باوجود اینکه هیچ مهارتی در زمینه هنر ندارم آیا میتونم در رشته هنر دیجیتال موفق باشم؟ راستش در انتخاب رشته هنر صدا و سیما رو زدم اما استرس دارم از اینکه نتونم در این رشته موفق باشم باتوجه به اینکه به نظر خودم استعداد هنری دارم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
شنبه 10 مرداد 1394
+
3
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. البته دیپلم مرتبط موثر هست ولی نه تا آن حد که کسی از دیپلم غیر مرتبط نتواند در هنر موفق شود. به هر حال همان طور که خودتان هم اشاره کردید استعداد، توانایی های فردی و تلاش هم از عواملی هستند که تأثیر زیادی در موفقیت دارند. اگر مطمئن هستید که استعداد هنری دارید (بخش روانشناسی شخصیت سایت هم می تواند به شما کمک کند) باید اعتماد به نفس داشته باشید.
یکشنبه 11 مرداد 1394
+
1
-
0
ارسال
علی:
دانشگاه غیرانتفاعی هنر شیراز هم این رشته را ارائه میکند
چهارشنبه 6 اسفند 1393
+
0
-
1
ارسال
mehrdad:
سلام . من میخواستم رشته ی جلوه های ویژه رایانه ای سینما بخونم و دقیقآ نمیتونم اطلاعاتی درمورد دانشگاه و رشته ای که باید انتخواب کنم پیدا کنم . ممنون میشم اگه کمکم کنید .
سه شنبه 6 آبان 1393
+
2
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. برای این کار دو راه پیش رو دارید: می توانید مستقیماً وارد رشته های کاردانی جلوه های ویژه در دانشگاه صدا و سیما یا دانشگاه جامع علمی کاربردی شوید (برای مشاهده عناوین رشته های دانشگاه علمی کاربردی و واحدهای درسی آن از سایت ما هم می توانید کمک بگیرید) و یا بنا به اعتقاد آنها که موفقیت در هنر را خیلی با مدرک دانشگاهی مرتبط نمی دانند، رشته ای نزدیک به علاقه تان (مثل گرافیک، انیمیشن و یا تدوین) را از طریق کنکور سراسری انتخاب کنید و در کنار تحصیل در آن، دوره های تکمیلی و تخصصی جلوه های ویژه را از طریق مؤسسات معتبر (مثل مجتمع فنی تهران) و نیز تمرین با نرم افزارهای حرفه ای بگذرانید. نیاز به گفتن نیست که در این رشته، تمرین و کسب مهارت، ارزش معادل مدرک دانشگاهی دارد. موفق باشید.
سه شنبه 6 آبان 1393
+
0
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 22358
5/10 (تعداد آرا 60 نفر )
Share