راهکارهای افزایش خلاقیت
در ابتدا بیایید حکایت جالبی از یک پیرمرد و چند نوجوان را با هم مرور کنیم. با خواندن این حکایت خواهید دید که خلاقیت کلید حل مشکلات به ظاهر پیچیده است. و این که خلاقیت گاهی بسیار دست یافتنی تر و روان تر از آن چیزی است که برخی از ما تصور می کنیم.
ادامه
خودشناسی چه چیزی نیست؟
تصور بسیاری از ما از خودشناسی روندی دردآور و گاه بیهوده برای رویارویی با ضعف‌ها و کمبودهایمان است. خیلی وقت‌ها تصور می‌کنیم که خودشناسی اصولا برای افرادی است که حتما دچار مشکلی در زندگی هستند. مثلا افرادی که در زندگیشان شکست خورده‌اند به کلاس‌های خودشناسی می‌روند تا ایرادهای خودشان را پیدا کنند...
ادامه
نگاهی به صنعت گردشگری (توریسم) و انواع آن
مسوولین میراث فرهنگی از درآمد 40 میلیارد تومانی موزه های سازمان در سال 93 خبر داده و پیش بینی کرده اند درآمد موزه ها در سال 94 به 60 میلیارد تومان برسد. اما آیا نمی توان عرصه های ناشناخته تری را بر روی گردشگران باز نمود؟ این مقاله به یک نمونه از این موارد پرداخته است.
ادامه
آموزش خط چشم گربه ای برای انواع چشم
خط چشم گربه ای یکی از محبوب ترین مدل های خط چشم است که می تواند به زیبایی چشم ها را کشیده و جذاب تر نشان دهد.در این مقاله، به آموزش گام به گام خط چشم گربه ای برای انواع چشم می پردازیم. همچنین، نکات و ترفندهایی را برای کشیدن خط چشم گربه ای بی عیب و نقص ارائه می دهیم.
ادامه
آزمون سردفتری اسناد رسمی 1403 - شرایط ثبت نام و دانلود سوالات
سردفتری اسناد رسمی از جمله مشاغل پرطرفدار است که از طریق قبولی در آزمون سردفتری اسناد رسمی می توان وارد آن شد. در این مقاله اطلاعاتی در خصوص زمان ثبت نام،شرایط شرکت در آزمون،منابع و زمان برگزاری آزمون 1403 ارایه شده است.
ادامه
دانشگاه ملی استرالیا
دانشگاه ملی استرالیا (ANU) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در کانبرا، پایتخت استرالیا است. این دانشگاه در سال 1946 تأسیس شد و به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در جهان رتبه بندی شده است...
ادامه
آیا دندانپزشک عمومی میتواند ایمپلنت کند؟
دندانپزشک عمومی در صورتی می تواند عمل جراحی ایمپلنت دندان انجام دهد که تخصص و مهارت های کافی در این زمینه داشته باشد. ایمپلنت دندان یک روش جایگزین دائمی برای دندان های دارای ایراد یا از بین رفته است که توسط یک تیم تخصصی انجام می‌شود...
ادامه
مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری
مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری به عنوان یکی از مهمترین مراحل آزمون همواره مورد توجه بوده است. در این مطلب اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه، سوالات مصاحبه، دانلود راهنمای مصاحبه کارشناس رسمی ، نحوه موفقیت در مصاحبه و... کسب می کنید.
ادامه
چگونه به رشد درآمد یک سالن زیبایی کمک کنیم؟
راه اندازی یک سالن زیبایی موفق فراتر از ارائه خدمات درجه یک و کارکنان با استعداد است. داشتن یک کسب و کار موفق شامل جستجوی مستمر راه هایی برای افزایش درآمد و افزایش سود است. در این مقاله از مسیر ایرانی ، استراتژی‌ها و تکنیک‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم که می‌توانند به شما در افزایش درآمد سالن خود کمک کنند.
ادامه