جستجو در مسیر ایرانی
نگاهی به اطلاعیه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 96
مروری بر آگهی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه در سال 96 به بهانه نزدیک شدن به زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضائیه 98. این اطلاعات می تواند شما را با شرایط ثبت نام آزمون دوره قبل قوه قضاییه بیشتر آشنا کند.
ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 96


توضیح مسیر ایرانی: با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 98 (بر اساس اعلام رییس مرکز امور وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه) و به منظور آشنایی علاقه مندان با شرایط ثبت نام آخرین آزمون برگزار شده کارشناس رسمی قوه قضاییه  (آزمون سال 1396)، این مقاله آرشیوی مجددا بازنشر می شود. دقت داشته باشید که احتمال تغییرات کلی در بخشهای مختلف آگهی برای سال جدید وجود دارد لذا این متن صرفا برای آشنایی با شرایط دوره قبل بوده و مبنای هر گونه تصمیم گیری باید اطلاعات جدید منتشره توسط مراجع ذیربط باشد.



اخبار آزمون کارشناس رسمی دادگستری زمان آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه 98 - 99
اخبار آزمون کارشناس رسمی دادگستری آگهی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه 98 - 99


 آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال 96 توسط مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه در اسفند ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

طبق آنچه در سامانه ثبت‌نام آزمون‌های مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه (به نشانی 
http://www.judiciarybar.ir ) درج شده ، مهلت ثبت‌نام از هجدهم دی ماه تا هشتم بهمن ماه ۹۶ خواهد بود. لازم به ذکر است که آزمون به صورت غیرمتمرکز برگزار می شود. تاریخ برگزاری آزمون کارشناس رسمی 96 متعاقبا اعلام می شود. 

آگهی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1396

 
بسمه تعالی
مركز امور مشاوران حقوقي، وكلاء و كارشناسان قوه قضائيه ، ‌از بين واجدين شرايط مندرج در اين آگهي نسبت به جذب متقاضيان اخذ پروانه كارشناس رسمي از طريق آزمون اقدام به عمل مي آورد.

الف) شرايط متقاضيان آزمون كارشناسي رسمي:
1) تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران.
2) داشتن حداقل 24 سال تمام شمسي
3) داشتن دانشنامه معتبر كارشناسي از دانشكده‌هاي معتبر داخلي يا خارجي (در حالت اخير، به شرط ارزيابي رسمي) در رشته مورد تقاضاي كارشناسي در هنگام ثبت نام بشرح مندرج در جدول شماره 3. (مدارك تحصيلي معادل و مدارك داراي ارزش استخدامي پذيرفته نمي شود) ـمدرك كارشناسي ارشد و دكتري در صورتيكه مدرك كارشناسي غيرمرتبط باشد قابل پذيرش نمی باشد.
4) داشتن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم برای آقایان هنگام اخذ پروانه کارشناسی.
5) عدم سوء پيشينه مؤثر كيفري و عدم محروميت از حقوق اجتماعي.
6) عدم اعتياد به مواد مخدر و سكرآور به تائيد سازمان پزشكي قانوني و عدم تجاهر به فسق.
7) نداشتن سوء شهرت.
8) داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسي.
9) عدم محكوميت به انفصال دائم از شغل كارشناسي براي متقاضيان.
10) دارا بودن حداقل 5 سال تجربه مرتبط در رشته مورد تقاضا با مدرک لیسانس تا هنگام اخذ پروانه کارشناس رسمی.
11) عدم اشتغال به وكالت يا كارشناسي رسمي در رشته هاي ديگر يا اشتغال به كارشناسي رسمي در كانون كارشناسان رسمي دادگستري
12) داوطلبان بايد بومی استان حوزه قضائي انتخابي باشند.
تبصره : داوطلبان بومي به افرادي اطلاق مي شود كه داراي يكي از شرايط ذيل باشند:‌
i. مقطع تحصيلي دوره متوسطه را در استان مورد تقاضا گذرانده باشند. (با ارائه گواهي مدرك ديپلم)
ii. افرادي كه در پنج سال اخير در استان مورد تقاضا سكونت داشته باشند. (با ارائه مدارك سكونت)


ب) نحوه ثبت نام:

1) متقاضيان آزمون كارشناسي مي بايستي از تاريخ 96.10.18 تا آخر وقت اداري روز 96.11.8 به سامانه ثبت نام که از طریق وب سايت  http://www.Judiciarybar.ir  اعلام می شود مراجعه و ضمن مطالعه دقيق شرايط مندرج در آگهي ، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

2) هزينه آزمون مبلغ 800.000 ريال مي باشد كه فقط از طريق وب سايت مذكور قابل پرداخت است.
3) جهت ثبت نام صرفاً اسکن و بارگذاری یک قطعه عکس 4*3 با زمینه روشن (با حجم حداکثر 150 کیلوبایت) کافی میباشد.
4) نگهداری نسخه ای از فرم نتیجه ثبت نام تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در نزد متقاضی الزامی است.
تذکر مهم : کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از مجاز شدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیراینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتی به وی مسترد نخواهد شد.

ج) زمان آزمون و نحوه اخذ كارت ورود به جلسه :
تاريخ توزيع كارت و زمان آزمون متعاقباً از طريق سايت ثبت نام اعلام مي گردد.

تذكرات مهم :
1) وجه پرداختي بابت ثبت نام به هيچ وجه مسترد نخواهد شد .
2) ايثارگران (جانبازان حداقل ده درصد(10%)، آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و رزمندگان با داشتن حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد(25%) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان، و فرزندان رزمندگان دارای حداقل دوازده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه) از اولويت مقرر و امتيازات مربوطه برخوردار خواهند بود.
3) مشمولين بند 2 ضروري است نسبت به اخذ و وارد نمودن کد 12 رقمی ایثارگری در وب سایت ثبت نام اقدام نمایند.
4) با توجه به اینکه «کارشناسی رسمی دادگستری» شغل محسوب نمیشود، کلیه افراد شاغل در موسسات دولتی و غیردولتی در صورت داشتن شرایط میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند و در صورت قبولی و طی مراحل قانونی موفق به اخذ پروانه «کارشناسی رسمی دادگستری» شوند.
5) تغيير محل خدمت (حوزه قضایی) داوطلبان پس از پایان مهلت ثبت نام به هيچ وجه مقدور نمي باشد لذا لازم است متقاضيان در انتخاب حوزه محل خدمت با توجه به شرايط و امكانات خود دقت لازم معمول نمايند.
6) از آنجاکه پذیرش در آزمون بر اساس اولویت بومی متقاضیان انجام میشود لذا هر داوطلب فقط باید حوزه محل سکونت خود را که بومی آنجا هستند به عنوان حوزه قضایی انتخاب نماید.
7) شرایط اختصاصی پذیرش رشته های کارشناسی رسمی در جدول شماره (1) آمده است و داوطلبان چنانچه حائز شرایط مذکور میباشند ، اقدام به ثبت نام نمايند. پذیرش در آزمون منوط به کسب امتیاز لازم برای استان مربوطه است.
8) چنانچه در هر مرحله از آزمون تا صدور پروانه و بعد از آن خلاف اظهارات و مدارك ارسالي از سوي داوطلبان ثابت گردد از فهرست داوطلبان يا پذيرفته شدگان آزمون حذف و در صورت صدور پروانه نيز پروانه آنان باطل خواهد شد.
9) كارشناسان متقاضي تغيير حوزه اشتغال ، در صورتيكه امتياز لازم براي حوزه مورد تقاضا را كسب نمايند، پذيرش خواهند شد.
10) امكان تغيير محل كارآموزي به حوزه ديگري غير از محل پذيرفته شده وجود ندارد و پذيرفته شدگان تا ده سال امكان انتقال به حوزه ديگري را نخواهند داشت.

هـ) نحوه انتخاب و آزمون:
1) آزمون به صورت غیر متمرکز و منطقه ای برگزار خواهد شد لذا داوطلب باید در تاریخ اعلام شده نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه امتحان اقدام نموده و در زمان امتحان در محل حوزه ای که برای او تعیین میشود – که ممکن است لزوماً استان محل اقامت وی نباشد – حضور یافته و به سئوالات آزمون پاسخ دهد.
2) مواد امتحاني براي رشته هاي كارشناسي:
الف) دروس تخصصي مربوط به رشته مورد تقاضا
ب) قوانين و مقررات مربوط به كارشناسي
3) از پذيرفته شدگان در امتحان كتبي مصاحبه شفاهي بعمل مي آيد.
4) پذيرفته شدگان در آزمون كتبي ، پس از بررسي صحت مدارك و طي مراحل مصاحبه و گزينش ، قبول قطعي محسوب مي شوند و قبولي در آزمون كتبي قبول قطعي محسوب نمي گردد.
5) پذيرفته شدگان مصاحبه علمی پس از تایید صلاحیت های عمومی به کارآموزی معرفی می شوند. این افراد موظفند کارآموزی را در زمان تعیین شده شروع و به پایان برسانند. درصورت تأخیر غیرموجه بیش از یکسال در مجموع مراحل کارآموزی و تحلیف، قبولی آنان کان لم یکن خواهد شد. مرجع تشخیص موجه بودن غیبت این مرکز می باشد.
6)کلیه اطلاع رسانی ها اعم از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان و مکان آزمون، اعلام نتیجه آزمون ، زمان ثبت نام حضوری قبول شدگان آزمون کتبی، زمان مصاحبه شفاهی و سایر مراحل از طریق وب سایت مرکز آدرس http://www.Judiciarybar.ir خواهد بود و متقاضیان موظف به پیگیری از این طریق می باشند و درصورت عدم اطلاع از هریک از مراحل مسئولیت آن متوجه متقاضی است و هیچگونه حقی برای تکرار هیچیک از مراحل فوق برای وی نخواهد بود و این مرکز هیچگونه تعهدی برای تکرار آن مراحل نخواهد داشت.



جدول شماره (1)
رشته های مورد پذیرش و شرایط اختصاصي آنها 


كد رشته
عنوان رشته كارشناسي شرايط اختصاصي هر رشته
1 آتش سوزي و آتش نشاني دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي شيمي و يا ساير رشته هاي تحصيلي با ده سال تجربه مفيد مرتبط با رشته مورد تقاضا
2 امور بانكي دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي علوم بانكي و بانكداري، حسابداري و حسابرسي(کلیه گرایش ها)، مدیریت ( بانکی، مالی و بازرگانی) ، اقتصاد(نظری،بازرگانی،پول و بانکداری) و يا دارا بودن هرنوع ليسانس با ده سال سابقه كاري در بانك
3 امور ثبتي دارا بودن دانشنامه ليسانس در رشته حقوق قضايي، امور ثبتي و نقشه برداري و يا هرنوع ليسانس با ده سال سابقه كاري مرتبط با رشته مورد تقاضا در اداره ثبت اسناد و املاک
4 امور گمركي دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي امور گمركي ، مديريت (بازرگاني و مالي) حقوق (كليه گرايش ها) .
كاركنان گمرك با حداقل مدرك كارشناسي (كليه رشته ها) و 10 سال سابقه كار در پست هاي فني گمرك (طبق احكام كارگزيني)
5 اسلحه شناسي دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي علوم و فنون نظامي- مديريت نظامي و علوم انتظامي
6 بررسي اصالت خط، امضاء و اثر انگشت دارا بودن دانشنامه ليسانس از دانشگاه علوم انتظامي و يا گرافيك با حداقل 5 سال سابقه كار و آموزش در آزمايشگاه بررسي اسناد مجعول و مشكوك مركز تشخيص هويت ناجا و با هرنوع ليسانس با ده سال سابقه كاري در اداره تشخيص هويت
7 برق، الكترونيك و مخابرات دارا بودن دانشنامه ليسانس در رشته مهندسي برق (كليه گرايش ها)
8 برق، ماشين و تأسيسات كارخانجات دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي مهندسي مكانيك (كليه گرايش ها) ، مهندسي برق (كليه گرايش ها) و مهندسي صنابع (كليه گرايش ها)
9 امور معادن دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي مهندسي معدن، زمين شناسي- مهندسي نفت- مهندسي زمين شناسي
10 تاسيسات ساختماني دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي مهندسي مكانيك (كليه گرايش ها) و مهندسي برق (كليه گرايش ها)
11 لوازم خانگي و اداري هر نوع ليسانس با ده سال تجربه مفيد مرتبط با رشته مورد تقاضا
12 كشاورزي و منابع طبيعي دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي جنگلداري، آبخيزداري ، صنايع چوب،
گياه پزشكي، خاكشناسي، باغباني، زراعت، كشاورزي و منابع طبيعي، اقتصاد كشاورزي، زراعت و اصلاح نباتات، توليدات گياهي، اكولوژي كشاورزي، كشاورزي عمومي، مهندسي فضاي سبز، فيزيولوژي گياهان زراعي، بيو تكنولوژي كشاورزي،
13 حسابداري وحسابرسي دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي حسابداري (کلیه گرایش ها) ، مديريت مالي و بازرگاني
14 راه و ساختمان دارابودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي مهندسي عمران(گرایش عمران، سازه ، راه)، مهندسی راه وساختمان ومهندسی معماری
15 كامپيوتر و فن آوري اطلاعات دارا بودن مدرك كارشناسي در یکی از رشته های كامپيوتر (سخت افزار یا نرم افزار)، برق گرايش الكترونيك، مخابرات و كنترل ، هوش مصنوعي ، رياضي، مهندسي فناوري اطلاعات، مهندسي سيستمهاي كامپيوتر
16 وسائط نقليه موتوري زميني و تصادفات 1ـ دارا بودن هر نوع دانشنامه ليسانس ( با ده سال سابقه كاري در راهنمايي و رانندگي و ارائه مدرك (كاردان فني) )
2ـ مهندسي مكانيك با گرايش جامدات و مهندس خودرو
17 امور نفقه دارا بودن دانشنامه ليسانس حقوق كليه گرايش ها


برای دریافت رشته های مورد نیاز به تفکیک استان های مختلف کشور روی لینک زیر کلیک کنید:
 

 
 توجه داشته باشید:
  • دارندگان مدارك بالاتر از كارشناسي، لزوماً بايد داراي مدرك كارشناسي مرتبط باشند.
  • دارا بودن پنج سال سابقه كار مرتبط در هنگام دريافت پروانه كارشناسي رسمي از شرايط عمومي تمامي رشته ها مي باشد.
  • مدارك داخلي مورد تاييد نمي باشد لذا مدارك تمامي رشته هاي كارشناسي مي بايست مورد تاييد وزارت علوم،تحقيقات و فناوري باشد و در غير اينصورت قبولي آنان كأن لم يكن تلقي مي گردد و مركز هيچگونه مسئوليتي در قبال اين افراد نخواهد داشت.
 

1398/10/17

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
محسن ادریسی:
سلام بنده فارغ تحصیل رشته مهندس شیمی صنایع گاز هستم ۹ سال سابقه مرتبط همراه با بیمه دارم آیا میتوانم در آزمون دادگستری شرکت کنم
یکشنبه 19 خرداد 1398
+
0
-
0
ارسال
مسعود استادی:
با سلام بنده کاردانی نرم افزار دارم .کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران دارم ایا برا شرکت در ازمون بخاطر کاردانیم چون کامپیوتر به مشکل بر میخورم یا نه.
پنجشنبه 23 اسفند 1397
+
2
-
2
ارسال
محمود حقی آبی:
سلام میخواستم بدونم که آزمون جزوه باز هست
دوشنبه 15 بهمن 1397
+
1
-
0
ارسال
امیر:
سلام خیر
یکشنبه 21 بهمن 1397
+
0
-
0
ارسال
ش:
سلام میخواستم بدونم گرایشهاى معمارى مثل مرمت بنا هم میتونه تو آزمون شرکت میکنه
یکشنبه 30 دى 1397
+
0
-
0
ارسال
ایمان:
سلام آیا با رشته مهندسی فناوری عمران گرایش ساختمان سازی میشه تو آزمون کارشناسی دادگستری شرکت کرد
چهارشنبه 5 دى 1397
+
1
-
1
ارسال
mahtab:
سلام خسته نباشید..میخواستم بدونم باکارشناسی ارشد ژنتیک یا بیوتکنولوژی اصلا نمیشه شرکت کرد؟
دوشنبه 7 آبان 1397
+
0
-
0
ارسال
Jila:
سلام خسته نباشید . میخواستم بدونم وقتی برای کار کردن بیمه رد نشده چطور میشه اون ۵سال سابقه کار را ارائه کرد؟ و اینکه من کاردانی گرافیک دارم و بعد هم کارشناسی ناپیوسته مهندسی شهرسازی و ارشد برنامه ریزی شهری که ادامه و زیر شاخه مهندسی شهرسازی هست آیا میتونم شرکت کنم؟
چهارشنبه 20 تير 1397
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام. نتایج اعلام شده و بعضی از داوطلبان گفته شده نمره شما به حد نصاب 50 درصد نرسیده! مگه حد نصاب اعلام شده بود؟ (تو تهرانم که تراکم شرکت کننده زیاده نمره اخرین نفر قبولی خیلی نزدیک به 50 درصده!)
چهارشنبه 30 خرداد 1397
+
1
-
1
ارسال
مهران منوچهری:
سلام.خدمت شما.میخواستم بدونم 5 سال تجربه که جزء الزامات ثبت نام هست، 5 سال سابقه بیمه هستش؟
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
+
0
-
0
ارسال
علیرضا:
سلام نه
جمعه 28 ارديبهشت 1397
+
3
-
3
ارسال
سعید:
با سلام بنده 14 ماه سابقه کار حسابرسی دارم و الان هم بیمه من از این کار رد میشه. کل سابقه بیمه ام 24 ماه هست. از طرفی هم 2 سال هست مدیر مالی یه شرکت دیگه هستم. ولی بیمه رد نمی کنم. سابقه من چه طور ملاک قرار داده میشه؟
شنبه 15 ارديبهشت 1397
+
0
-
0
ارسال
محمد:
سلام. بیمه مهم نیست. سابقه کار (حتی بدون بیمه) محاسبه میشه و البته تشخیص اعتبار گواهی هم با داورهاست
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
+
0
-
0
ارسال
حسینی hosini:
با سلام کسی از دوستان سوالات وکلید آزمون کارشناسان امور ثبتی را دارد در صورت امکان منتشر کند. ممنون سال نو مبارک
یکشنبه 5 فروردين 1397
+
4
-
3
ارسال
Fatemeh:
با سلام کلید سوالات ازمون منابع طبیعی و کشاررزی روز جمعه رو چطوری میشه تهیه کرد؟
شنبه 12 اسفند 1396
+
0
-
0
ارسال
کارشناس سایت:
سلام دوست عزیز. بعیده به این زودیها منتشر بشه. البته اگر کلید اولیه (غیر رسمی ) منتشر بشه از طریق ایمیل به خریداران سوالات اعلام میشه.
شنبه 19 اسفند 1396
+
0
-
0
ارسال
F:
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم معیار و حدنصاب قبولی در آزمون کارشناسان دادگستری رشته تعیین نفقه چی هست ؟ و ظرفیت استان مازندران چقدره؟ لطفا زمان اعلام نتایج آزمون رو هم اعلام بفرمائید. سپاسگزارم دانشجوی دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی
شنبه 12 اسفند 1396
+
4
-
1
ارسال
امیر:
حدنصاب تا جایی که میدونم اعلام نشده. ظرفیت ها توی متن بالا، لینک "رشته های آزمون به تفکیک نیاز استانها " هست.
شنبه 19 اسفند 1396
+
1
-
0
ارسال
امین:
سلام من مدرکم فوق لیسانس مهندسی معماریه و از سال 91 دارم دانشگاه ازاد درس میدم. لیسانسمم سال 90 گرفتم. ایا تدریس در دانشگاه جز سابقه حساب میشه؟
جمعه 11 اسفند 1396
+
0
-
0
ارسال
امیر:
سلام. بله تدریس هم جزو سابقه کار محسوب میشه
شنبه 19 اسفند 1396
+
0
-
0
ارسال
پیمان:
سلام بنده در آزمون کارشناسی تصادفات و موتور های زمینی شرکت کردم در این رشته از دو گروه افسران و مهندسین مکانیک استفاده می شود که طبق آزمونهای قبلی بدلیل اختلاف فاحش این دو گروه سوالها را جدا میدادند ولی امروز سوالها مشترک بود و ۹۰درصدش مربوط به قوانین راهنمایی و رانندگی بود خوب یکدفعه بگید غیر از افسران راهنمایی کس دیگری شرکت نکند !!!چرا با وقت و پول مردم بازی می کنید؟!!! طراح سوالات مطمئنا افسر راهنمایی و رانندگی بوده چون از ۱۰درصد سوالهایی هم که خارج از قانون راهنمایی و رانندگی داده بود دو سوالش(۴۴و ۵۰)اشتباه بود سوالات فنی بروز نبود و... این خانه از پایین ویران است (این نوع کارشناس تو جامعه راه دادن یکی از معضلات قوه قضائیه است)
جمعه 11 اسفند 1396
+
3
-
2
ارسال
زهرا امامی:
سلام من کاردانی حسابداری دارم با سابقه 20 سال کار مالی ایا می توانم شرکت کنم
پنجشنبه 10 اسفند 1396
+
0
-
0
ارسال
حسین اذرپور:
عرض شود از روز یکشنبه تا این لحظه من موفق به پرنت کارت ورود به ازمون نشدم واز مرکز کارشناسان رسمى تبریز کمک خواستم انها هم موفق نشدند راهنمایی فرمایید. متشکرم
چهارشنبه 9 اسفند 1396
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. دوست عزیز متاسفانه ما نمی توانیم کمکی بکنیم چون ارتباطی با مرکز آزمون نداریم. شما باید به هر صورت که شده مشکل را با مرکز امور مشاوران قوه قضائیه در میان بگذارید.
چهارشنبه 9 اسفند 1396
+
0
-
0
ارسال
علی ابراهیمی:
سلام چرا توسایت آیکونی به اسم ثبت نام وجود نداره میخواهم ثبت نام کنم نمیتونم
یکشنبه 6 اسفند 1396
+
0
-
1
ارسال
مهدی:
زمان ثبت نام تموم شده
چهارشنبه 9 اسفند 1396
+
2
-
1
ارسال
بهزاد:
آیا امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟
یکشنبه 6 اسفند 1396
+
3
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
قابل توجه شرکت کنندگان گرامی آزمون کارشناس رسمی 96: با سلام. تاریخ دریافت کارت آزمون کارشناس رسمی دادگستری 96 مشخص شد: زمان دریافت کارت از سوم اسفند ماه و از طریق وب سایت مرکز امور مشاوران خواهد بود. متن خبر را می توانید روی صفحه اول سایت بخوانید.
چهارشنبه 2 اسفند 1396
+
0
-
0
ارسال
پگاه:
سلام من کد رهگیریمو گم کردم باید چیکار کنم؟
شنبه 28 بهمن 1396
+
4
-
1
ارسال
امیر:
با سلام کارت ورود به جلسه امتحان رو چجوری باید بگیریم
جمعه 27 بهمن 1396
+
1
-
0
ارسال
سارا:
خبری اعلام نشده فعلا...
جمعه 27 بهمن 1396
+
4
-
0
ارسال
محمد:
لطفا درصورت امکان ظرفیت هر استان (به تفکیک)وتعدادشرکت کنندگان هر استان رادرسایت اعلام فرمایید.تشکر
چهارشنبه 25 بهمن 1396
+
4
-
4
ارسال
علی:
سلام. ظرفیت(نیاز) استانها، بالا انتهای متن هست. تعداد هم معلوم نیست و اعلام نشده
جمعه 27 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
قابل توجه کلیه داوطلبان گرامی: با سلام. تاریخ برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 96 مشخص شد. زمان آزمون کارشناس رسمی دادگستری 96 روز جمعه 11 اسفند96 خواهد بود. متن خبر را می توانید روی صفحه اول سایت بخوانید. به امید موفقیت شما
یکشنبه 22 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
نیما:
سلام خدمت شما یک سوال داشتم منابع آزمون امتحان 11 اسفند ماه را میخواستم چون یک کتاب مجموعه سوالات کارشناسان رسمی قوه قضاییه است . و منبع دیگر کتاب مجموعه سوالات کارشناسان رسمی دادگستری خواستم بدونم برای این ازمون کدام کتاب را تهیه کنم که موثر باشد
جمعه 27 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. کتاب نیست بلکه دفترچه سوالات دوره های قبل است هر دو موثر و برای آمادگی آزمون مفید است به ویژه این که منبع مشخص دیگری هم اعلام نشده و منابع اعلام شده خیلی کلی است. البته تفاوت این دو گروه سوال (یا بنابه قول شما کتاب) در این است که سوالات کانون کارشناسان پاسخنامه ندارد در حالی که سوالات مرکز امور مشاوران دارد. موفق باشید.
جمعه 27 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
شهلا:
ایا امکان ویرایش اطلاعات ازمون کارشناس رسمی وجود دارد
پنجشنبه 19 بهمن 1396
+
6
-
0
ارسال
علی:
سلام منابع درسی رشته حسابداری از کجا باید تهیه کرد لطفا بگین؟؟
دوشنبه 16 بهمن 1396
+
0
-
1
ارسال
محمود:
سلام مگه منابع درسی مشخصی داره؟ چیزی که توی آگهی ثبت نام گفته خیلی کلیه...
پنجشنبه 19 بهمن 1396
+
2
-
1
ارسال
علی کیخا:
سلام. کسی میدونه آزمون کارشناسی رسمی دادگستری حدودا کی برگزار میشه و چقدر فرصت داریم؟
یکشنبه 15 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
محسن:
سلام. هنوز اعلام نکردن هروقت مشخص بشه همین سایت روی صفحه اولش اعلام می کنه
پنجشنبه 19 بهمن 1396
+
1
-
0
ارسال
هدایت زارع:
آیا امکان ویرایش وجود دارد یا خیر؟
یکشنبه 15 بهمن 1396
+
8
-
4
ارسال
دوست:
فکر کنم تا ساعت 16 روز یکشنبه15/11/96 بود
دوشنبه 16 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
آیتک:
با سلام آیا از دوستان کسی اطلاعی از زمان آزمون داره؟
یکشنبه 15 بهمن 1396
+
5
-
5
ارسال
زهرا:
سلام من تو آزمون کشاورزی رشته علوم دام ثبت نام کردم اصلا رشته منو میخواسته که ثبت نام کردم چون تو گرایشا نوشته بود کشاورزی منم ثبت نام کدم اما تو گرایشای مورد نیاز ننوشته بود دامپروی فقط تو گرایشا نوشته بود کشاورزی منم ثبت نام کردم
یکشنبه 15 بهمن 1396
+
3
-
2
ارسال
هدا:
سلام مدت ثبت نام تمدید نشد من دیر فهمیدم ؟چرا سایتش باز نمیکنه
شنبه 14 بهمن 1396
+
7
-
0
ارسال
اسماعیل.م.ح:
با سلام اینجانب بمدت 8 سال است که کارمند ثبت اسناد واملاک هستم و با مدرک لیسانس حقوق هم استخدام شده ام آیا برای رشته حقوق 5سال سابقه برای رشته امور ثبتی کفایت میکند؟
شنبه 14 بهمن 1396
+
2
-
3
ارسال
علی:
سلام. طبق جدول بالا، برای لیسانس در رشته حقوق قضایی، امور ثبتی و نقشه برداری 5 سال کفایت می کند
شنبه 14 بهمن 1396
+
1
-
0
ارسال
شایان:
سلام دوستان کسی میدونه کلید یا جواب سوالات آزمون های سال های قبل رشته تعیین نفقه کجا میشه پیدا کرد یا خرید؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید یا ادرس بدهید
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
5
-
2
ارسال
زهرا:
سلام ایا با داشتن سابقه کار مرتبط بالای پنج سال در دفاتر مهندسی البته بدون بیمه برای رشته مهندسی معماری با مدرک کارشناسی معماری که 94 اخذ شذه کافیست یا حتما باید 5 سال از لیسانس بگذرد
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
4
-
5
ارسال
امیر:
4سال بعد لیسانس ضروریه
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
امیر:
با سلام..من رشته م ترویج و اموزش کشاورزیه اما رشته ترویج تو لیست گروه کشاورزی نیست میتوانم در ازمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنم.ممنون
چهارشنبه 11 بهمن 1396
+
3
-
0
ارسال
ali alikai:
باسلام و عرض ادب خدمت دوستان 4 سابقه کار بعد از گرفتن مدرک لیسانس مورد قبوله یا قبل از مدرک لیسانس کسی کار اجرایی عمرانی انجام داده باشه و بعدش مدرک لیسانس گرفته باشه هم میتونه شرکت کنه در ارمون ایا منعی در قبولی شخص ندارد؟ ممنون میشم پاسخ بدین
سه شنبه 10 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
مسعود:
فقط بعد لیسانس دوست عزیز
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
1
-
0
ارسال
تیمور:
باسلام.امکان تمدید ثبت نام هست؟
دوشنبه 9 بهمن 1396
+
1
-
0
ارسال
میلاد:
بعیده بیشتر از امروز (پنجشنبه)تمدید بشه
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
0
-
1
ارسال
محسن:
91/11/30مدرک گرفتم ایا میتونم شرکت کنم؟
دوشنبه 9 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
ع:
سلام بله 4 سال کافیه
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
مینا:
رشته ی من مهندسی اقتصاد کشاورزیه ولی هیچ نمونه سوالی برای این ازمون پیدا نکردم ، نظر دوستان ؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 9 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
سعید:
سلام. خود این رشته اقتصاد کشاورزی که مستقل برگزار نمیشه. شما باید سوالات رشته کشاورزی و منابع طبیعی رو بخونی(توی جدول هم مشخصه که توی آزمون اون رشته مجاز به شرکت هستی)
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
مصلح:
سلام لطفا" منابع درسی لازم جهت در آزمون در شاخه برق، ماشین و تأسیسات کارخانجات را اطلاع رسانی کنید. با تشکر
دوشنبه 9 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
امیر:
سلام منابع برای همه به صورت کلی اعلام شده(همون دو موردی که توی متن هست). علاوه بر این سوالات هم برای تسلط و آشنایی با مباحث مهم خیلی مفیده. به هرحال تسلط روی مباحث این همه سوال برای رشته هایی مثل این رشته (برق ، ماشین...)که هم کانون و هم مرکز آزمونش رو چندبار برگزار کرده هم کار زمانبری هست.
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
فرزان:
با سلام و سپاس ایا رشته تولیدات دامی یا علوم دامی هم مجاز به ثبت نام می باشد؟
دوشنبه 9 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
مهرداد:
سلام عنوان رشته عینا باید ذکر شده باشه یا گرایشی از یه رشته باشه که گرایش هاش مجاز اعلام شده باشه
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
شاهد:
باسلام،من رشته لیسانسم ریاضی هستش اما ارشد حسابداری دارم که سال ١٣٩٠ مدرکم رو گرفتم و از تاریخ دفاع ٦ سال سابقه کار حسابداری مرتبط دارم. آیا مجاز به شرکت در آزمون هستم؟
یکشنبه 8 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام. ملاک، مدرک کارشناسیه (انتهای متن آگهی، بند اول توجهات)
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
امید:
سلام در این آزمون رشته ی مهندسی پزشکی هم میتونه شرکت کنه؟
یکشنبه 8 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام. جزو گرایشهای برقه پس می تونه
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
سهیل نصرتی:
آیا رشته ترویج وآموزش کشاورزی جزء رشته های تحصیلی دانگاه های کشاورزی .منابع طبیعی نیست که جزء شرایط اختصاصی و رشته های مورد نظر در کارشناسی کشاورزی ومنابع طبیعی لحاظ نگردیده. البته در سالهای پیش بوده ولی امسال جزء شرایط اختصاصی نیامده
یکشنبه 8 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
امیر:
سلام درسته سال 95 بود ولی الان نیست. البته سال 95 رو کانون کارشناسان برگزار کرد که رشته های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی اجازه شرکت داشتند ولی توی آزمون کارشناس رسمی سال 93 که مرکز امور مشاوران مجریش بود هم چون رشته های کشاورزی تفکیک شده بود تا جایی که می دونم رشته ترویج نبود
پنجشنبه 12 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
نیل:
رشته علوم کامپیوتر هم شامل رشته ها میشه
یکشنبه 8 بهمن 1396
+
1
-
1
ارسال
میلاد:
مستقیما نه. رشته های عمومی رو به شرط داشتن سابقه لازم می تونید انتخاب کنید
یکشنبه 8 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
صدرا:
سلام ایا 5 سال سابقه رو زمان ثبت نام میخوان یا بعد از قبولی و تو مصاحبه؟
شنبه 7 بهمن 1396
+
4
-
3
ارسال
میلاد:
4 سال تا آخرین روز ثبت نام کافیه
یکشنبه 8 بهمن 1396
+
3
-
1
ارسال
بهنام:
با عرض سلام آیا فارغ التحصیلان رشته شهر سازی هم میتونن در آزمون شرکت کنند منون میشم اگر راهنمایی فرمایید
شنبه 7 بهمن 1396
+
0
-
3
ارسال
علیرضا:
سلام اگه سابقه لازم رو دارید در رشته های عمومی شرکت کنید. توی رشته های تخصصی که نام رشته تون نیست
شنبه 7 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
رضا:
داشتن کارت نظام مهندسی سابقه محسوب میشه چون من هیچ بیمه ای ندارم
جمعه 6 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
محسن:
بیمه مهم نیست ولی سابقه کار مهمه. بعید میدونم عضویت نظام مهندسی رو بدون فعالیت اجرایی تایید شده قبول کنن. باز هم دوستان دیگه نظر بدن
شنبه 7 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
ایدا:
سلام ازمون 96 رشته معماری داخلی و تزتینات برای ازمون رو حذف کرده؟سال 95 این رشته جز رشته ها بوده
جمعه 6 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
مریم:
سلام هر دوره یه سری رشته رو میخوان نه همه رو
شنبه 7 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام تاریخ اخذ مدرک کارشناسی من 31 تیر 1393 است.اگر تاریخ برگزاری امتحان و اعلام نتایج تا پایان تیر 97 طول بکشه امکان شرکت در آزمون را دارم. به نظر شما امکان شرکت من در این آزمون برای سال 97 ممکن هست؟
جمعه 6 بهمن 1396
+
3
-
1
ارسال
حامد:
سلام سابقه 4ساله تا آخرین روز ثبت نام قابل قبوله
شنبه 7 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
علی:
رشته شهرسازی رو حذف کردن؟
جمعه 6 بهمن 1396
+
1
-
1
ارسال
محمد صادق:
باسلام من حدود 7 سال هست که کار حسابداری انجام میدم - شرکت دولتی ولی همین ترم مدرک لیسانس حسابداری را می گیرم آیا میتوانم امتحان بدهم؟ باتشکر
جمعه 6 بهمن 1396
+
1
-
1
ارسال
علی:
سلام نه . فقط سابقه بعد لیسانس محاسبه میشه
شنبه 7 بهمن 1396
+
1
-
0
ارسال
مسعود:
سلام. من مدرکم سال93 گرفتم ولی سابق کارم 10 سال هست میتونم شرکت کنم؟
پنجشنبه 5 بهمن 1396
+
4
-
0
ارسال
جواد:
سلام بعد از لیسانس قبوله
شنبه 7 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
مهدی:
با سلام. بفرمایید برای قبولی در آزمون حدنصاب قبولی چند درصده؟یا اینکه تعداد محدودی قبول میشن
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
2
-
0
ارسال
حسین:
تعدادی که اعلام شده طبق جدول نیاز استانها جذب میشن. الان که دیگه شرکت کننده اونقدر زیاده که حد نصاب امتیاز رو یه عده میارن
شنبه 7 بهمن 1396
+
2
-
1
ارسال
جویای کار:
سلام. مدیر امور دفتری وکیل پایه یک (منشی نبودم) بمدت7سال جزء سابقه کار برای شرط کارشناس نفقه منظور میشه یانه؟
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
1
-
1
ارسال
سعید:
سلام. به نظرم سابقه به ارتباط با مدرک بیشتر مربوطه تا به محل کار. اگه نوع کاری که کردید مرتبط با مدرکتون باشه محسوب میشه
شنبه 7 بهمن 1396
+
2
-
1
ارسال
مهتاب:
سلام عنوان رشته من در مدرک تحصیلی علمی کاربردی معماری هستش،اینجا نوشته شده مهندسی معماری،آیا میتونم در این آزمون شرکت کنم؟؟؟
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
5
-
5
ارسال
گل جهان علی پور:
سلام عنوان رشته من در مدرک تحصیلی علمی کاربردی معماری هستش،اینجا نوشته شده مهندسی معماری،آیا میتونم در این آزمون شرکت کنم؟؟؟
جمعه 6 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
سعید:
سلام قبلا عنوان "مهندسی" الزامی بود. الان هم بعیده تغییر کرده باشه. بازم سوال کنید
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
1
-
1
ارسال
HAMED:
سلام.برای رشته عمران با داشتن مدرک تکنولوژی عمران امکان شرکت تو آزمون هستش؟من مدرک لیسانس ناپیوسته تکنولوژی عمران دارم
سه شنبه 3 بهمن 1396
+
5
-
3
ارسال
سعید:
سلام فکر کنم کلمه مهندسی باید داشته باشه
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
امجد شاهی:
سلام.اینجانب مهندس ارشد متالوژی(گرایش لیسانس استخراج و گرایش ارشد سرامیک) با سابقه کار در امور معدن اداره صنعت معدن تجارت و ذوب آهن میتوانم برای کدرشته 9 ثبت نام کنم؟ چرا در شرایط اختصاصی ردیف 9 رشته متالورژی استخراجی نیامده؟
سه شنبه 3 بهمن 1396
+
1
-
1
ارسال
مهدی:
سلام به نظرم قبول نکنند. با سخت گیری که روی عنوان گرایشها هست دیگه اسم رشته که جای خود داره
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
سما:
من منظورم کارشناسی قوه قضاییه بوده ولی بعد از ثبت نام بالای پرینت ثبت نامی نوشته آزمون کارشناسان دادگستری
سه شنبه 3 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
نوید:
دوتاش یکیه.حالا کارشناس رسمی قوه قضائیه دقیق تره ولی اغلب رعایت نمیشه
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
میثم:
اگه اطلاعاتی یا لینک مربوط به دفترچه راهنمای شرکت در کارشناس رسمی رو دارید لطفا از طریق شماره تماس اطلاع بدید سباس گذارم
سه شنبه 3 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
نسترن:
دفترچه نداره
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
ابی:
ببخشید دفترچه راهنما نداره مگه این ازمون چرا نیست
سه شنبه 3 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
علیرضا:
نه مدلش دفترچه ای نیست. همه چی همینجا اومده (اطلاعیه جدول رشته ها نیاز استانها)
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
یوسف:
سلام من مدرکم رو برج 4سال92گرفتم ایا میتونم در امتحان شرکت کنم.
سه شنبه 3 بهمن 1396
+
0
-
1
ارسال
سبحان:
اعلام کردند که 4 سال هم برای رشته های 5 سال سابقه کافیه پس میتونی
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
احمد:
سلام برای رشته در امور ثبتی برای رشته نقشه براری 5 سال سابقه میخاد یا 10 سال؟
دوشنبه 2 بهمن 1396
+
0
-
1
ارسال
مسعود:
5سال کافیه (دارا بودن دانشنامه لیسانس در رشته حقوق قضایی، امور ثبتی و نقشه برداری) بقیه 10 سال سابقه میخواد
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
عادل:
سلام . آیا ناظر بنیاد مسکن بودن جز سابقه کاری حساب میشه
دوشنبه 2 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
مسعود:
سلام. اگه مستلزم کار خاصی باشه که به تخصص شما مربوط باشه و تجربه و سابقه رو بالا ببره بله ولی اگه عنوان تشریفاتی باشه (مثل عضو سازمان... یا عضو ... که بدون فعالیت هم ممکنه) بعیده قبول کنند.
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
2
-
1
ارسال
mechanic:
سلام برای سابقه کار فقط گواهی از شرکت میخوان یا منظورشون سابقه ی بیمه هستش؟
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
مینو:
بیمه لازم نیست
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
2
-
1
ارسال
سهیلا:
سلام، من دارای کارشناسی ارشد مرتبط و سه سال و نیم سابقه کار و رزومه کاری قوی هستم. آیا می تونم ثبت نام کنم؟ یا باز هم باید 5 سال سابقه داشته باشم؟ من کارشناسی ارشد هستم
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
نوید:
5سال سابقه الزامیه
چهارشنبه 4 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
محسن زارع کار:
با سلام بنده کارشناسی ناپیوسته معماری خوندم ( علمی کاربرد) امکان شرکت در آزمونو دارم؟
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
رضا:
سلام برای ثبت نام گفته شده که باید دانشنامه از دانشگاه داشته باشیم. از آنجایی که در دانشگاه دولتی بودم و منطقه ۲، تا ۸ سال دانشنامه نمیدن و از فازغ التحصیلی ۵ سال گذشته و ۳ سال مونده با این اوصاف یعنی نمیتونم شرکت کنم؟
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
1
-
1
ارسال
مهدی:
بله خودشون هم می دونن دسترسی به مدرک برای همه مقدور نیست به همین خاطر معمولا گواهی موقت فراغت از تحصیل (بامهر و معتبر) رو هم قبول می کنن
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
1
-
2
ارسال
علی محمد تجمل:
اگر رشته کارشناسی رو اشتباه ثبت نام کرد باشم باید چکار کنم
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
حسینی:
باید امیدوار باشی شاید بعد از ثبت نام فرصت ویرایش بدن
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
1
-
1
ارسال
مهناز:
سلام خسته نباشین واسه امتحان حتما ٥ سال سابقه کار داشته باشیم یا همون ٥ از أخذ مدرک تحصیلی کافیه؟ لطفا جوابمو بدین ممنون میشم
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
1
-
2
ارسال
علی:
سلام نه، سابقه کار میخواد حالا هر نوع کار مرتبط با تخصص و مدرکتون باشه خوبه ولی به هر حال گواهی میخواد
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
محمدی:
سلام زمان برگزاری ازمون حدودا چه تاریخی هست
شنبه 30 دى 1396
+
3
-
2
ارسال
علی:
معلوم نیست ولی به نظرم بعیده تا دهم - پانزدهم اسفند برسه و می افته سال دیگه (به خصوص اگه ثبت نام تمدید بشه)
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
لیلا:
سلام برا فوق لیسانس هم پنج سال سابقه کار میخواد؟
شنبه 30 دى 1396
+
2
-
2
ارسال
مهدی:
فرقی نداره. سابقه از لیسانس منظور میشه
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
بهنام:
سلام...من مدرکم رو سال 94 گرفتم...ایا مجاز به دادن امتحان هستم؟ چون طبق گفته خودشون سابقه 5 سال تا گرفتن اخذ پروانه....قبول بشیم تا اتمام دوره میشه 5 سال رو پر کرد.ابا اینطور نیست؟
جمعه 29 دى 1396
+
1
-
1
ارسال
سینا:
سلام طبق اعلام خودشون حداکثر یکسال برای پروانه منظور میشه نه بیشتر
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
مجید:
سلام آیاداشتن کارشناسی ارشدامتیاز داره ممنونم
جمعه 29 دى 1396
+
0
-
0
ارسال
علی:
سلام . نه فکر نمی کنم. سابقه کار و نوع کارهایی که انجام دادید و تجاربی که دارید مهمتره
یکشنبه 1 بهمن 1396
+
0
-
0
ارسال
امیر:
با سلام؛ من مدرک کارشناسی رو 95 گرفتم الان میتونم ثبت نام کنم
جمعه 29 دى 1396
+
0
-
0
ارسال
سینا:
سلام خیر
جمعه 29 دى 1396
+
0
-
0
ارسال
ساسان:
باعرض سلام جانباز 10درصد بابیش از29سال سابقه خدمت در اداره منابع طبیعی تحت عنوان نقشه بردار وممیز کارم تهیه سنداسناددولتی کاداس ونقشه برداری وجانمایی لیسانس کشاورزی دررشته امور ثبتی میتوانم شرکت کنم لطفاراهنمایی فرمایید باتشکر
چهارشنبه 27 دى 1396
+
1
-
0
ارسال
حسینی:
سلام اگر مدرک مرتبط نباشد ، فقط سابقه کار در اداره ثبت اسناد و املاک مورد قبول است
جمعه 29 دى 1396
+
4
-
3
ارسال
الهه میرکمالی:
سلام بنده رشته کارشناسیم علوم تجربی بوده و رشته کارشناسی ارشد و دکتریم شیمی معدنی هست. ایا امکان شرکت در ازمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه گرایش اتش سوزی را دارم؟ در شرایط ذکر شده گفته شده که رشته لیسانس با بقیه مقاطع باید یکی باشه. منتظر ایمیل شما هستم.تشکر
سه شنبه 26 دى 1396
+
0
-
0
ارسال
سجاد:
سلام منابع معدن چه مباحثی هست
سه شنبه 26 دى 1396
+
1
-
2
ارسال
سمیه:
سلام و خسته نباشید آیاآزمون کارشناس دادگستری همانند آزمون نظام open bookهست؟؟
سه شنبه 26 دى 1396
+
4
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. خیر
پنجشنبه 28 دى 1396
+
0
-
0
ارسال
مریم:
سلام . رشته من ارشد فقه و حقوق هستش ومتولد 56 ایا میتونم در ازمون کارشناس رسمی دادگستری گرایش نفقه شرکت کنم
یکشنبه 24 دى 1396
+
20
-
18
ارسال
سمیه:
سلام یه سوال داشتم الان برای شرکت درازمون همه باید5سال سابقه کارداشته باشن ایا؟؟؟
پنجشنبه 21 دى 1396
+
37
-
26
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 94526
4.9/10 (تعداد آرا 40 نفر )
Share