جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
امین:
سلام. برای کارگردانی سینما بهتره که این رشته که رو بخونیم یا رشته سینما؟
جمعه 21 آذر 1399
+
8
-
6
ارسال
حسن:
سلام برای ارشد کارگردانی نمایش با توجه به روند پذیرش دانشجو حتما باید زیر ۱۵ برای افراد بدون سهمیه بود. زبان ۱۱ هنری ۱۳ تخصصی نمایش ۲۵ کارگردانی ۶۸ رتبه ۲۰ و با عملی ۷۸ قبول نشدم.منابع هم برای کارگردانی تئاتر تجربی ، پنجاه کارگردان و جلد ۳ براکت حتمااا با دقت مطالعه بشه
پنجشنبه 8 آبان 1399
+
3
-
2
ارسال
Melika:
سلام وقت شما بخیر میخواستم بدونم کدام منبع برای کنکور کارشناسی ارشد کارگردانی خوبه و میشه با خوندمش رتبه ی خوبی رو کسب کرد؟
دوشنبه 16 تير 1399
+
14
-
10
ارسال
firozeh:
سلام..من میخام کنکور کاردانی به کارشناسی رشته کارگردانی بدم..امکانش هست؟یعنی این رشته کنکور داره؟
چهارشنبه 18 بهمن 1396
+
11
-
7
ارسال
مصطفی:
سلام ، من هرچی میگردم منابع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و کارگردانی رو پیدا نمیکنم. خواهش می کنم راهنمایی کنید. مدرسان شریف منابع هنر کارگردانی رو داره؟
دوشنبه 22 آبان 1396
+
21
-
12
ارسال
گل سرخ:
سلام من می خوام انتخاب رشته کنم. یعنی کلاس نهم هستم رشته ی کارگردانی شهر ما نداره ولی می خوام کارگردانی برم باید چه رشته ی دیگه ای انتخاب کنم تا از طریقش بتونم برم لطفا پاسخ دهید .
پنجشنبه 6 مهر 1396
+
9
-
7
ارسال
یاسمن:
سلام رشته های نزدیک هر کدوم برید راه بسته نیست. مثل بازیگری، سینما و تهیه کننذگی
جمعه 7 مهر 1396
+
1
-
1
ارسال
F:
سلام..میخوام واسه ارشد کارگردانی بخونم ..میخواستم بدونم تو مازندران دانشگاه دولتی هست ؟ یبار شنیدم تو ساری دانشگاه صدا و سیمای ساری پذیرش داره این رشته رو ..نمیدونم دولتیه یا نه ..سایتشم پیدا نکردم ..لطفا راهنماییم کنید ..ممنون
چهارشنبه 25 مرداد 1396
+
5
-
2
ارسال
aref:
Slm.....mishe az lisaanse omraaan be foghe kargardaani raft?
پنجشنبه 19 مرداد 1396
+
12
-
4
ارسال
علی:
سلام ممنون از سایت خوبتون . ارشد کارگردانی و سینما تست شفاهی و مصاحبه هم دارند؟ممنون مشم جواب بدین
سه شنبه 12 ارديبهشت 1396
+
11
-
7
ارسال
حامد:
سلام اره میشه از هر رشته ای برای ارشد کارگردانی اقدام کرد
جمعه 4 بهمن 1398
+
0
-
0
ارسال
علیرضا:
سلام من چهارم ریاضی هستم و میخوام تو کنکور 96 کنکور هنر بدم و رشته ی سینما برم (منطقه 3) میخواستم بدونم چه رتبه ای لازم داره و اینکه پس از قبولی آزمون مرحله دوم چگونه است !؟
سه شنبه 29 فروردين 1396
+
12
-
4
ارسال
غزال:
من چند سوال دارم. یک اینکه ایا ارشد کارگردانی سینما و تئاتر دو رشته متفاوته یا فقط یک رشته کارگردانی هست. دو اینکه خود کتاب های اصلی که منابع کنکورن چیان؟ و طراحان سوال ها کیان؟
شنبه 28 اسفند 1395
+
21
-
6
ارسال
Fatemeh:
سلام من چهارم رشته تجربی هستم.میخوام کارگردانی بددن کنکور دانشگاه علمی کاربردی بخونم عایا امکان دارد؟میشه راهنماییم کنید
جمعه 22 بهمن 1395
+
3
-
1
ارسال
حمید:
بله
دوشنبه 2 اسفند 1395
+
1
-
1
ارسال
sadaf:
من سال سوم دبیرستان هستم رشته انسانی میخوام کنکور هنر رشته کارگردانی بدم..باید کدوم کتاب هارو بخونم
سه شنبه 14 دى 1395
+
5
-
2
ارسال
غزال:
سلام. یه سوال داشتم ازتون. بین دانشگاه تهران و دانشگاه هنر تهران کدام یک برای کارشناسی ارشد ارگردانی تئاتر بهتر است؟
جمعه 16 مهر 1395
+
1
-
0
ارسال
امیدرضا:
دانشگاه تهران بهتر است
شنبه 1 آبان 1395
+
0
-
0
ارسال
عرفان رمضانی:
سلام، دوستان بنده یک سوالی دارم! پن دیپلم فنی دارم! دانشجوی داشتگاه ازاد پردیس هستم! میخوام انصراف بدم و کارگردانی سینما بخونم! سوالی ک دارم اینه ک ایا دانشگاهی رو میشناسید ک بدون نیاز به پیش دانشگاهی؟ و کنکور بشه ثبت نام کرد؟ در رشته سینما؟
سه شنبه 26 مرداد 1395
+
5
-
2
ارسال
فریناز:
با سلام میخواستم بپرسم من کارشناسی رشته ژنتیک هستم ولی متوجه شدم که فقط به رشته های هنری علاقه دارم حالا به نظر شما اگر در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های هنری ادامه تحصیل بدم میتوانم با دانشجویان دیگر هم خوانی داشته باشم و موفق باشم؟
جمعه 21 اسفند 1394
+
12
-
7
ارسال
بهراد:
دروسی رو که داوطلبان کنکور هنر برای کنکور میخونند رو اگر مطالعه کنید کمک شایانی بهتون میکنه. و منابع آزاد
جمعه 23 تير 1396
+
1
-
2
ارسال
آنیتا:
سلام. نه به نظر من با اهمیتی که کارشناسی داره این تصمیم خوبی نیست. یا دوباره از لیسانس شروع کن یا هنر رو به صورت غیر دانشگاهی (آموزشگاه و تمرین زیاد و استاد خصوصی و...) و البته به طور جدی دنبال کن.
چهارشنبه 26 اسفند 1394
+
1
-
1
ارسال
الهام:
با عرض سلام و خسته نباشید من دانشجوی رشته معماری هستم(کارشناسی پیوسته) و در دبیرستان ریاضی خوندم. به رشته کارگردانی سینماو تِئاتر بسیار علاقه مندم.میخواستم بدونم برای مقطع کارشناسی ارشد میتونم تغییر رشته بدم و در رشته کارگردانی تحصیل کنم؟ ممنون میشم اگر جواب بدین مرسی
جمعه 7 اسفند 1394
+
4
-
0
ارسال
amir:
با سلام من ارشد مجموعه هنرهای نمایشی و سینما شرکت کردم میخواستم بدونم گرایش کارگردانی که داره واسه سینماست یا تءاتر هستش؟اگر واسه سینما نیست ممنون میشم بگید واسه کارگردانی سینما کدوم گرایش رو باید بخونم.با تشکر
یکشنبه 6 دى 1394
+
0
-
0
ارسال
مهدی:
سلام. یه ارشد کارگردانی بیشتر نداریم که همون رشته ای هست که شرکت کردید. این صفحه هم معرفی همونه. واحدهای درسی رو هم بالا می بینید که ترکیبیه. در واقع تفکیک بین تئاتر و سینما وجود نداره.
سه شنبه 8 دى 1394
+
0
-
0
ارسال
azin:
باسلام بنده قصد شرکت در آزمون کنکور کارشناسی ارشد رشته کارگردانی را دارم. اگر لطف کنید منابع ارشد این رشته رو بگید ممنون میشم باتشکر از سایت خوبتون
یکشنبه 25 مرداد 1394
+
7
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام. همانطور که در پاسخ دوستان هم اشاره شد متأسفانه در زمینه منابع فعالیتی نداریم و باید از سایتهای تخصصی کنکور هنر جویا شوید. موفق باشید.
یکشنبه 25 مرداد 1394
+
1
-
0
ارسال
مرجان:
با سلام من با کارشناسی بیئتکنولوژی کشاورزی میتوانم برای ارشد کنکور هنر بدهم؟ وسوال دیگر هم اینکه فرق رشته ی سینما و کارگردانی چیه؟
سه شنبه 16 تير 1394
+
4
-
1
ارسال
سید محسن:
با سلام من می توانم در کارشناسی یکی از رشته های مهندسی مانند مکانیک یا هواوفضا درس بخوانم و بعد از آن در کارشناسی ارشد رشته کارگردانی شرکت کنم؟ *خواهش می کنم جواب دهید*
دوشنبه 18 خرداد 1394
+
4
-
2
ارسال
mha:
با عرض سلام و خسته نباید من میخوام برای کارشناسی میخوام (کارگردانی یا بازیگری)شرکت کنم اول اینکه الان دفترچه که امده اصلا اینچیزی که من میخوامو نداره فقط نوشته هنرهای تجسمی وعلمی کاربردی ارتباط تصویری و کاربرد گرافیک و تصویرسازی . من باید چیکار کنم ؟ میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
یکشنبه 3 خرداد 1394
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. از 20 فروردین و طبق وعده و اعلام قبلی در باکس سمت راست صفحات، پرسشها و نظرات را فقط در تالار گفتگو پیگیری خواهیم کرد تا امکان مشارکت و تبادل نظر و تجربه برای همه دوستان مهیا شود. موفق باشید.
دوشنبه 4 خرداد 1394
+
0
-
1
ارسال
الناز:
با عرض سلام و تشکر از مطالب خوبتون من رتبه 96 گرایش کارگردانی شدم. می تواستم بدونم چند درصد احتمال قبولیم تو دوره روزانه هست؟ و اینکه اگر برای آمادگی تو آزمون تشریحی راهنماییم کنید ممنون میشم
چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394
+
1
-
1
ارسال
نوید:
با عرض سلام و خسته نباشید . 2 تا سوال داشتم :لطفا منابع آزمون کارشناسی ارشد کارگردانی رو ذکر کنید . من در حال حاضر به صورت تجربی تئاتر کار می کنم اما رشتم ادبیات فارسی هستش . 2 سال از درسم مونده . به نظرتون می تونم توی ارشد کارگردانی قبول بشم ؟
شنبه 11 بهمن 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. 1- در زمینه منابع ما فعالیتی نداریم و باید از سایتهای تخصصی کنکور هنر جویا شوید. 2- شما مجاز به شرکت در آزمون ارشد این رشته هستید و در صورت کسب نمره سوالات تستی از شما جهت آزمون تشریحی دعوت به عمل می آید. در صورتی که علاقه مند باشید با توجه به فرصت دوساله ای که دارید می توانید از هم اکنون خود را آماده کنید تا در آزمون این رشته قبول شوید.
یکشنبه 12 بهمن 1393
+
2
-
0
ارسال
فواد:
سلام.شرمنده دوباره مزاحم میشم.می خواستم بدونم کنکور ارشد رشته کارگردانی تلویزیون و رشته کارگردانی سینما جدا هستن یا اینکه دوتاشون کنکورشون همان کنکور هنره؟ و از طریق کدوم یک از انها می تونیم یک مستند ساز موفقی بشیم.؟خواهشا به تفصیل توضیح بدین چون هیچ اطلاعی در موردشون ندرام بی نهایت ممنونم.با تشکر
یکشنبه 5 بهمن 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. در حال حاضر تخصصی ترین رشته برای مستندسازی، گرایش مستند از رشته تهیه کنندگی است که 8 واحد تخصصی مستندسازی دارد. در سایر رشته ها و گرایشهای مجموعه هنرهای نمایشی و سینما (نظیر کارگردانی) خیلی کمتر از این مقدار(مثلاً 4 واحد)خواهید آموخت. البته دقت داشته باشید در حوزه هنر اصولاً این مرزبندی ها برای یک تخصص صحیح نیست و رشته های کارگردانی و یا تهیه کنندگی تفاوت زیادی در این خصوص ایجاد نخواهند کرد. تلفیقی از مبانی تئوریک، استعداد، خلاقیت و توانایی فردی و تجربه خمیرمایه کار یک هنرمند است و تحصیلات دانشگاهی تنها ابزاری مفید برای رسیدن به هدف شماست. اگر در تهران ساکن هستید، مراجعه به مراکز تخصصی مرتبط (مثل دانشکده های هنر یا مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی وزارت ارشاد و...) و در شهرستانها به مراکز مشابه و صحبت با دانشجویان و اساتید، ذهنیت واقعی تری به شما خواهد داد و بسیار مفید خواهد بود.
دوشنبه 6 بهمن 1393
+
0
-
0
ارسال
سپیده:
سلام.ممنون از سایت خوبتون. ممنون میشم راهنماییم کنید.من الان در مقطع پیش دانشگاهی در رشته تجربی تحصیل میکنم اما دلم میخواد کارگردانی بخونم،اما نمیدونم باید چیکار کنم.آیا میتونم هم کنکور تجربی رو بدم هم هنر؟و اگه کنکور هنر قبول شدم،آیا میتونم کارگردان فیلم های سینمایی بشم یا نه؟
جمعه 12 دى 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام و آرزوی موفقیت، بله می توانید علاوه بر کنکور تجربی در کنکور هنر هم شرکت کنید و یکی از رشته های مرتبط با کارگردانی مثل رشته سینما گرایش کارگردانی را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنید. البته ظرفیتها و دانشگاه ها زیاد نیستند و برای شما که رشته هنر نیستید کار چندان آسانی نخواهد بود. نیاز به تلاش فروان و برنامه ریزی دارد.
جمعه 12 دى 1393
+
2
-
1
ارسال
سپیده:
ممنون از راهنمایی خوبتون.برای شرکت در آزمون نیاز به مدرک چهارم پیش دانشگاهی نیست؟زمان دقیق برگزاری کنکور کی هست و دانشگاه هایی که این رشته را دارند،کدوم دانشگاه ها هستند؟ بازم تشکر
شنبه 13 دى 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام مجدد. داشتن شرایط لازم برای شرکت در کنکور تجربی کافی است. در این صورت می توانید در کنکور هنر هم شرکت کنید. خوبست دفترچه سال قبل را هم از سایت سازمان سنجش دانلود و مطالعه کنید. زمان ثبت نام کنکور، بهمن ماه و زمان آزمون احتمالاً خرداد سال آینده است. دانشگاههای ارایه دهنده هر رشته را در انتهای متن معرفی آن رشته آورده ایم. برای اطلاع از تمام رشته های کارگردانی هم کافی است لغت کارگردانی را در باکس جستجو در مسیر ایرانی( بالای صفحه)، جستجو کنید.
یکشنبه 14 دى 1393
+
1
-
1
ارسال
زهرا:
سلام لطفا راهنماییم کنید. آیا رشنه کارگردانی تلوزیون دانشکده صدا سیما فقط برای آقایون است؟ من علاقه دارم رشته کارگدانی بخونم البته برای صدا و سیما کار کنم و در حیطه برنامه سازی برای تلوزیون فعالیت کنم.اما اگر رشته کارگردانی تلوزیون فقط برای آقایون باشد نمیدونم چه رشته ای رو بخونم که به هدفم برسم؟؟؟؟
شنبه 29 آذر 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. برای کارشناسی کارگردانی، دانشکده صدا و سیما فقط از آقایان پذیرش دارد اما رشته های حوزه کارگردانی متنوعند و رشته های دیگری مثل بازیگری -کارگردانی و سینما(گرایش کارگردانی) هم هستند که از خانمها پذیرش دارند و در سایت آنها را توضیح داده ایم. از سوی دیگر همچنان که می دانید مرزبندی کامل و دقیقی بین کارگردانی سینما و تلویزیون در کشور ما وجود ندارد و عوامل متعددی در تعیین حوزه کاری افراد متخصص این رشته وجود دارد. همچنین در مقطع ارشد این رشته نیز از هر دو جنس پذیرش انجام می شود. موفق باشید.
یکشنبه 30 آذر 1393
+
1
-
0
ارسال
سینا:
سلام . خواهش میکنم این سوالو جواب بدین . من الان کارشناسی ادبیات فارسی میخونم میتونم ارشد رو کارگردانی بدم ؟ یعنی مشکلی از بابت تغییر گرایش و ... به وجود نمیاد
چهارشنبه 19 آذر 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. طبق قوانین فعلی، با هر مدرک کارشناسی می توان در آزمون ارشد کارگردانی شرکت کرد. البته ابن فقط مجوز شرکت است و بحث موفقیت در رقابت موضوع دیگری است. موفق باشید.
پنجشنبه 20 آذر 1393
+
3
-
0
ارسال
حجت:
خودمم نمیدونم دارم چیکار میکنم یه مشورت کچلو میخوام دبیرستان :کاردانش مکانیک تراختور خوندم کنکور:بارتبه خیلی خوب در رشته خودم(۶۹)وارد دانشکده دولتی نیشابور شدوم ومکانیک کشاورزی خوندم گارشناسی اومدم:معماری خوندم خزر محمود ابتد الانم هوای شدم.دلبسته سینما میخوام کاگردانی بخونم دولتی ازاد شرکت کردم دوسه ماه بیشتر فرصت ندارم. از کجا باید شروع کرد موفقیت من از ده نمره چنده
سه شنبه 18 آذر 1393
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه شغل و بازار کار:
سلام دوست من . در شرایط پیچیده امروز خیلی از افراد دچار همین سردرگمی ها می باشند. پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری با چند نفر از شاغلین موفق که احتمالا می شناسید مشورت کنید. ضمن اینکه تست شخصیت شناسی MBTI یا هالند که در بخش روانشناسی شخصیت وجود دارد می تواند به شما برای شناخت خودتان کمک زیادی کند. موفق باشید
چهارشنبه 19 آذر 1393
+
0
-
0
ارسال
Asal:
خیلی ممنون از مطالبی که گذاشتید میشه منابع کنکور ارشد سینما رو هم بزارید
چهارشنبه 2 مهر 1393
+
2
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام متأسفانه جزئیات کنکور در حد منابع آن فعلاً در دستور کار ما نیست. موفق باشید.
جمعه 4 مهر 1393
+
1
-
0
ارسال
صادق:
با سلام خدمت تمامی کسانی که واسه این سایت زحمت میکشند, آقا از صمیم قلب ازتون تشکر میکنم واسه درست کردن این سایت من میتونم با جرات بگم که من آینده زندگیمو از روی سایت شما رقم زدم,ممنون :-*:-*:-*:-*
دوشنبه 27 مرداد 1393
+
6
-
1
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 61122
5.1/10 (تعداد آرا 41 نفر )
Share