جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
سینا:
شغل وسمت فیزیکی و قیمت ابل ملموس این رشته چیست منظورم رشته نانو مواد
پنجشنبه 11 شهريور 1395
+
5
-
2
ارسال
اسدی:
با عرض سلام. آیا این امکان وجود دارد که با داشتن مدرک کارشناسی مهندسی عمران در مقطع ارشد در رشته ای همانند نانو بیوتکنولوژی ادامه تحصیل داد؟
سه شنبه 9 شهريور 1395
+
3
-
0
ارسال
امید۱۳۷۱:
سلام،میخواستم بدونم بازار کاری کدوم گرایش برای اشتغال در اروپا یا آمریکا مناسب تر است؟آیا اطلاع دارین کدوم کشورها جذب بهتری دارن؟گرایش نانو در خارج از کشور هم مثل ایران بیشتر یک رشته ی تحقیقاتیه یا میشه رو بازار کارش حساب کرد؟؟؟ممنون
یکشنبه 15 شهريور 1394
+
19
-
12
ارسال
امید:
سلام اگه ممکنه در مورد رشته نانو زیست فناوری کمی نوضیح بدید و اینکه میشه ارشد نانو مواد خوند و برای دکترا تو این رشته اقدام کرد؟ ممنون
دوشنبه 7 ارديبهشت 1394
+
3
-
1
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. 1- طبق وعده قبلی و اعلام در باکس سمت راست صفحات، از 20 فروردین پرسشها و نظرات را فقط در تالار گفتگو پیگیری خواهیم کرد تا امکان مشارکت و تبادل نظر و تجربه برای همه دوستان مهیا شود. خوشحال می شویم شما هم با طرح موضوع دلخواهتان در آنجا به جمع ما بپیوندید. 2- این رشته در سایت دارای صفحه اختصاصی و توضیحات کامل است. (اگر موفق به یافتن صفحه نشدید می توانید از باکس بالا جستجو کنید). موفق باشید.
سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
+
3
-
2
ارسال
saman:
سلام خواهشا جواب بدید گرایش نانو فناوری از مهندسی مواد با گرایش نانو فناوری از مهندسی شیمی چه فرقی دارند؟
چهارشنبه 12 فروردين 1394
+
9
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. دوست گرامی، در موضوع مورد پرسش شما "نانو" ماهیت مستقل ندارد بلکه یک فناوری و توانمندی جدید در تولید و ساخت مواد، ابزار و سیستم هاست که در ترکیب با علوم مختلف، معنا یافته و حوزه های جدیدی از همان علوم را ایجاد می کند. دقیقاً مانند بیوتکنولوژی(زیست فناوری) که در حوزه های گوناگون از پزشکی تا کشاورزی و ... با ایجاد علوم ترکیبی به یاری انسان آمده است. بنابراین تفاوت اصلی این دو گرایش در واقع به همان تفاوت میان مهندسی مواد و مهندسی شیمی برمی گردد که مشخص است.
پنجشنبه 13 فروردين 1394
+
1
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 25855
5/10 (تعداد آرا 68 نفر )
Share