جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
زینب:
سلام من ترم اخر کارشناسی رشته مردم شناسی هستم طی صحبتی ک با اساتید داشتم قرار براین شد ک برای ارشد مردم شناسی بخوانم زیرا شرایط شغلی بهتری از جامعه شناسی دارد و رشته جامعه شناسی اشباع شده تر است و کمتر کسی ب سمت مردم شناسی میروند و هرچیزی هم ک در جامعه ی ما کمیاب باشد ارزش آن بیشتر است.
پنجشنبه 20 مهر 1396
+
3
-
0
ارسال
دانشجو:
با سلام. من لیسانسه روانشناسی دارم و الان برای ارشد تصمیم ب تغییر رشته به رشته علوم اجتماعی دارم! و از بین 14 گرایش علوم اجتماعی اول به گراشیش مردم شناسی دوم به گرایش برنامه ریزی گردشگری و سوم به مطالعات فرهنگی علاقه دارم! سوالم از خدمتتون اینه که از بین این سه گرایش قبولیه کدومشون راحتره و مطالبش قابل فهم تره !!… ممنون میشم اگه زودتر جوابمو بدین!:)
سه شنبه 28 مهر 1394
+
7
-
3
ارسال
n:
با توجه به دروسی که من گذراندم این جداول اشتباه است. بنده مردم شناسی دانشگاه تهران خوندم و الان هم منتظر مدرکم هستم.دسته بندی این جداول اشتباهه.ینی ما 4 جدول باید داشته باشیم:دروس عمومی 22 واحد.دروس پایه و مشترک 48 واحد.دروس اختصاصی 42 واحد و دورس اختیاری 23 واحد.
سه شنبه 24 شهريور 1394
+
5
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
نه دوست عزیز اشتباه نیست. سرفصل مصوب وزارت علوم که هم اکنون نیز روی سایت وزارت علوم قرار دارد، همین است. دانشگاه تهران به دلیل اختیارات قانونی خود جداول را تغییراتی داده اما برای سایر دانشگاههای کشور، برنامه مصوب وزارت علوم تا زمان اعلام منسوخ بودن آن لازم الاجراست.
چهارشنبه 25 شهريور 1394
+
3
-
0
ارسال
سینا عبدی:
سلام عزیزان یه سوال دارم لطفا بهم پاسخ بدید .آخرین رتبه ی پذیرفته شده در رشته ی مردم شناسی در کنکور ارشد آزاد و سراسری چقدر است.ممنون میشم اگه اطلاع دارید به منم بگید.
جمعه 20 شهريور 1394
+
0
-
0
ارسال
n:
آزاد رو نمی دونم اما سراسری هر سال تغییر میکنه
سه شنبه 24 شهريور 1394
+
0
-
0
ارسال
میترا:
سلام من شدیدا به رشته ی مردم شناسی و ادبیات داستانی علاقمندم الان بین دو راهی گیر کردم که در اینده کدوم یک از این دو رشته موقعیت شغلی خوبی داره خواهش مبکنم منو راهنمایی کنین ممنونم^^
سه شنبه 7 بهمن 1393
+
3
-
2
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
با سلام. اولاً این دو حوزه معمولاً به فرصت های شغلی زیاد و به ویژه پردرآمدی ختم نمی شوند و عشق و علاقه است که در این مشاغل حرف اول را میزند. لذا برای این که ببینید از نظر گرایشات شخصیتی به کدام حوزه نزدیکترید و ضمناً مطمئن شوید این علاقه شما مبتنی بر احساسات زودگذر یا ناشی از عدم برداشت صحیح از شغل و... نیست، بهتر است بخش روانشناسی شخصیت سایت را مطالعه کنید و در انتها با توجه به بقیه عوامل فردی و اهداف خود (شرایط خانوادگی، ارزشها، ...) تصمیم بگیرید. البته در شرایط برابر، مردم شناسی بازارکار بهتری دارد. موفق باشید.
چهارشنبه 8 بهمن 1393
+
1
-
0
ارسال
azra:
سلام و وقت بخیر. من علاقه مند به رشته مردم شناسی هستم و در کنکور ارشد دانشگاه آزاد در این رشته پذیرفته شده ام. برای ثبت نام مردد هستم که ثبت نام انجام دهم یا اینکه سال اینده در رشته جامعه شناسی شرکت نمایم. از راهنمایی تان سپاسگزارم..
شنبه 22 شهريور 1393
+
2
-
0
ارسال
دبیر گروه آموزش و دانشگاه:
سلام دوست گرامی. طبیعتاً رشته جامعه شناسی به دلایل مختلف از جمله جامعیت و فرصتهای شغلی بیشتر ارجحیت دارد اما زمانی که صحبت از یکسال صبر و ریسکهای مربوط و اتفاقات غیر منتظره مطرح است، همه چیز به شرایط و تصمیم خود شما برمی گردد. در شرایطی که امکان شرکت مجدد را داشته باشید و حاضر به پذیرش مخاطرات مربوطه باشید، ارزش یکسال مطالعه و تلاش را دارد. به ویژه که شما با دانشگاه های غیر دولتی هم مشکلی ندارید. موفق باشید.
دوشنبه 24 شهريور 1393
+
1
-
1
ارسال
NASTARAN:
سلام من مقاله در مورد مردم شناسی و شاخه های مردم شناسی میخواستم لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
سه شنبه 28 مرداد 1393
+
0
-
0
ارسال
NIma 2008:
من عاشق علوم اجتماعی هستم و سال سوم این رشته ام اما در مورد بازار کار واقعا نا امیدم نه از این جهت که کار پیدا نکنم از این جهت که حقوق هایی که برای کارهای مرتبط که شما هم گفتید پرداخت می شه خیلی پایینه و واقعا پاسخگوی هزینه های امروز نیست
پنجشنبه 1 اسفند 1392
+
1
-
0
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 28029
4.5/10 (تعداد آرا 40 نفر )
Share