جستجو در مسیر ایرانی
برترین رشته های تجربی
ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
عادل:
آرزومه که یک گروه بزرگ از entp های ایران ،ایجاد بشود و همه آنجا بهم کمک کنیم. حیف که entp ها اصلا در شبکه اجتماعی نمیان . غیب شدن.
چهارشنبه 18 تير 1399
+
9
-
0
ارسال
گریسا:
سلام من پریسا هستم دوسال پیش نظرمو فرستاده بودم بین پزشکی و دارو موندم. رفتم پزشکی از رشتم تا حدی راضی هستم اما زیاد با روحیات من جور درنمیاد زیادی روتینه و من دنبال چیزای جدیدم امیدوارم در آینده مهیج تر شه.اما یه حقیقت هست شخصیت entp عاشق یادگیریه واسه همین اکثرا درسشون خوبه و رتبه ی خوب میارن اگه ایران باشن مجبورن بین رشته های پزشکیو دندون و دارو انتخاب کنن. پیشنهاد من اینه دندان انتخاب کنین جذابتره و درسش راحتتره میتونید به چیزای دیگه کنارش بپردازین. موفق باشین.
سه شنبه 17 تير 1399
+
1
-
0
ارسال
پریسا:
سلام.تیپ شخصیتی من ENTP هستش.مشاغلی که در بالا واسه این تیپ شخصیتی نوشته شده هیچ ارتباطی با چیزی که من انتظار دارم نداره من الان بیشتر بین داروسازی و پزشکی موندم و احتمالا امسال پزشکی نگیرم اما دارو قبول میشم.به نظرتون داروسازی برای من مناسبه یا بهتره یه سال دیگه بخونم واسه پزشکی؟
پنجشنبه 8 شهريور 1397
+
3
-
5
ارسال
رها:
سلام من دانش آموز رشته تجربی هستم و میخوام در دانشگاه داروسازی رو انتخاب کنم و به شیمی هم علاقه مندم به نظرتون با توجه به شخصیت ENTP که من دارم میتونم در این شغل موفق بشم؟؟؟
چهارشنبه 27 آبان 1394
+
8
-
6
ارسال
امیر:
عالی بود
سه شنبه 19 آبان 1394
+
0
-
0
ارسال
محمدرضا:
با سلام .من یه سوالی داشتم ک خیلی ذهن منو درگیر کرده و اونم اینه ک من شخصی هستم با تیپ شخصیتی ENTP ایا بنده میتونم در کار هایی مثل راه اندازی اینترنت مارکتینگ یا تجارت و بازرگانی موفق بشم؟؟یا اصلا کسانی که دارای این تیپ شخصیتی هستند توانایی انجام کارهایی مثل برنامه نویسی یا انجام دادن کار های مربوط به شبکه رو دارن؟؟ممنون میشم اگه به سوالم جواب بدید.
جمعه 13 شهريور 1394
+
1
-
0
ارسال
کارشناس گروه روانشناسی شخصیت:
با سلام . دوست گرامی مبنای موفقیت در هر شغلی عمدتا به هدف گذاری و پشتکار برمی گردد و شخصیت یکی از عوامل تأثیر گذار در آن است. ضمنا هر شخصی به طور کامل و قطعی دارای یک تیپ شخصیتی خاص نیست و تنها در بعضی از ابعاد قوی تر و برجسته تر و در برخی دیگر ضعیف تر است. اما به طور کلی شخصیت های ENTP برای تجارت ، کارآفرینی و بازرگانی مناسب می باشند.
شنبه 14 شهريور 1394
+
0
-
0
ارسال
mahsa:
سلام بابت اطلاعات خوبتون ممنون
جمعه 2 مرداد 1394
+
0
-
0
ارسال
SAMA:
با سلام و تشکر از سایت بسیار خوب و مفیدتون. یه سوال داشتم... به غیر از شغل های مناسب گفته شده در مقاله راهنمای برنامه ریزی مسیر شغلی برای تیپ شخصیتی ENTP, شغل های دیگه ای هم میتونه برای ENTPها مناسب باشه؟ مثل طراحی مد و لباس؟ ممنون میشم از راهنماییتون.
شنبه 22 فروردين 1394
+
1
-
0
ارسال
دبیر گروه روانشناسی:
دوست عزیز به طور کلی مشاغلی که برای هر تیپ شخصیتی پیشنهاد شده بر اساس تحقیقاتی بوده که روی افراد مختلف انجام شده و نشان داده هر تیپ شخصیتی در چه مشاغلی بیشتر احساس رضایت داشته و زمینه موفقیت بیشتری دارد. در عین حال این به معنی این نیست که در مشاغل دیگر ناموفق خواهد بود در هر شغلی افرادی با تیپ های مختلف وجود دارند که موفق هم بوده اند. برای تبادل اطلاعات و کسب نظرات افرادی با تیپ شخصیتی مشابه تان پیشنهاد می کنیم در انجمن تخصصی مشاغل که در بالای سایت لینک آن موجود است، عضو شده و دوستان هم تیپ شخصیتی خود را آنجا بیابید موفق باشید
یکشنبه 23 فروردين 1394
+
2
-
0
ارسال
leila:
سلام من دانش اموز سوم ریاضی هستم واز زمانی که به این رشته اومدم حس میکنم که اشتباه کردم وباید به رشته ی تجربی میرفتم البته در رشته ی ریاضی تا حدودی موفقم اما شک و تردیدم باعث شده که خیلی از وضعیتم راضی نباشم وبه فکر تغییر رشته بیوفتم وبا توجه به اینکه سال دیگه کنکور دارم و وقت کمی هم برای تغییر رشته ،واقعا دچار سردر گمی شدم و با وجود نداشتن هدف مشخص انگیزه ام رو تا حد زیادی از دست دادم البته من علاقه ی زیادی به ریاضی دارم . به نظر شما الان تغییر رشته بدم کار درستیه؟
یکشنبه 16 فروردين 1394
+
0
-
0
ارسال
دبیر گروه روانشناسی:
سلام دوست عزیز. در چندین سال پیش یکی از دوستان من نیز شرایط شما را داشت. علی رغم اینکه ریاضی بدی نداشت ولی به دلیل عدم رضایت کافی از مطالعه ریاضیات و از طرفی عشق و علاقه ای که به مباحث بیوتکنولوژی و ژنتیک پیدا کرده بود در ابتدای سال سوم نظام جدید وارد رشته تجربی شده و اتفاقه خیلی هم موفق بود. اما نکته ای که در زمان کنکور با آن مواجه شد ظرفیت بسیار محدود پذیرش رشته ژنتیک و بیوتکنولوژی (در سال 78) در دانشگاه های دولتی بود. لذا در سال اول با کسب رتبه حدود 2800 موفق به قبولی نشد و در سال بعد با بررسی بیشتر پی به بازار کار محدود این رشته ها در ایران نیز برد و لذا در نهایت پس از بررسی های زیاد تصمیم گرفت رشته مدیریت بازرگانی بخواند. او با علاقه و شناخت نسبتا کامل این رشته را انتخاب کرد و در حال حاضر کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی و از افراد موفق در کسب و کار خود در این حوزه است. این داستان را برای این عرض کردم که شما به همه نکات توجه کنید. البته علاقه در صدر همه موارد است. پیشنهاد می کنیم راجع شغل های مختلف اطلاعات کسب کنید و در صورتی که می توانید از تجربی وارد آن شغل شوید، احتمالا تغییر رشته تصمیم درستی خواهد بود. همچنین شما را برای اعلام نظر وطرح مسئله خودتان در انجمن تخصصی مشاغل (لینک منوی بالای صفحه) دعوت می کنیم تا هم سایر دانش آموزان با مسئله شما آشنا شوند و هم اینکه شما بتوانید نظر آنها را در مورد خودتان داشته باشید.
یکشنبه 16 فروردين 1394
+
3
-
0
ارسال
maryam:
خیلی ممنون ازمطالب مفیدتون.با اینکه تمام خصوصیات گفته شده صحیح بودن ولی به هیچکدوم شغل هایی که مرتبط با خصوصیات من بود علاقه ندارم.ایا در همین شغل ها امکان موفقیت من وجود داره؟؟؟؟؟
پنجشنبه 29 خرداد 1393
+
0
-
2
ارسال
دبیر گروه روانشناسی:
دوست عزیز سلام شغل هایی که برای تیپ شخصیتی شما ذکر شده است، مشاغلی می باشد که طی تحقیقات صورت گرفته افراد زیادی با تیپ شخصیتی مشابه شما در آنها احساس رضایت شغلی بیشتری داشته اند و با سهولت بیشتری می توانستند در این مشاغل موفق شوند. ولی این به معنای این نیست که شما فقط در این شغل ها می توانید موفق باشید. برای انتخاب شغل، تناسب با تیپ شخصیتی یکی از عوامل موثر است. در هر شغلی افرادی با تیپ های مختلف شخصیتی بوده اند که بسیار هم موفق عمل کرده اند که البته این منوط به شناخت کافی از خود و شغل مورد نظر همراه با علاقه و پشتکار کافی بوده است. موفق باشید
پنجشنبه 29 خرداد 1393
+
3
-
1
ارسال
مریم:
سلام سایتتون واقعا خیلی خوب من تصمیم گرفتم برای ارشد مدیریت بازرگانی بخونم و مشاور مدیریت بشم کمکی که این سایت به من کرد هیچ مشاوری انجام نداد .... سپاسگزارم
پنجشنبه 23 آبان 1392
+
6
-
1
ارسال
سپهر:
سلام من برای اولین بار سایت شما رو دیدم و خیلی از محتویان آن خوشم اومد مخصوصا اینکه شخصیت من با شخصیت ادیسون یکی است و از این بابت خیلی خوشحالم ! برای شما آرزوی موفقیت می کنم . لطفا تست ها را بیشتر کنید
یکشنبه 23 تير 1392
+
11
-
1
ارسال
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 41091
4.5/10 (تعداد آرا 120 نفر )
Share